Dat is een flink lijstje haha, Maar geen 30 day ab challenge toch? Of heb je hem gesplitst?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en dan vnv ronde 2!!
Maar je bedoeld rodelen denk ik
dat is echt leuk!! Veel plezier!
want had echt weinig zin!
HouVanUtopia schreef:Wil je echt kilos afvallen kun je beter gaan lopen of caedio echt beweging. Hiermee train je vooral spieren
zit er vet krijg je ook spieren maar onder je vet en danMSN het zelfs gaan lijken of je buik voller wordt
Janine1990 schreef:HouVanUtopia schreef:Wil je echt kilos afvallen kun je beter gaan lopen of caedio echt beweging. Hiermee train je vooral spieren
zit er vet krijg je ook spieren maar onder je vet en danMSN het zelfs gaan lijken of je buik voller wordt
Als je het echt goed wilt doen, dan moet je cardio combineren met krachttraining.
Cardio alleen schiet je namelijk niets mee op. In het begin wel, maar op langere termijn niet.
HouVanUtopia schreef:klopt dat is het beste..
maar als de mensen/meiden erin geloven dat je alleen door deze challenge te doen je afvalt klopt niet wil ik aangeven.
Een goed begin om af te vallen is veel veel water drinken minimaal 2 liter per dag dan val je echt goed en makkelijk af!
Ik merkte dat ik sinds ik niet meer sportte of fietste (heb nu een autootje) en niet meer naar school hoefde te lopen (afgestudeerd), ik iets 'dikker' geworden was. Ik wilde weer terug naar een half jaar geleden (iets strakkere buik) en dit is gelukt. Ik heb er eerlijk gezegd niet bij hardgelopen maar gewoon deze challenge afgemaakt en inderdaad meer gedronken en iets op m'n eten gelet.
Wat wel denk ik zo is, is als wanneer je minder vet op je buik hebt, je de spieren dus eerder zal gaan zien. Natuurlijk scheelt dit per persoon hoe veel tijd en moeite je hier in 'moet' steken voordat je verschil gaat zien.
Ik zou zeggen, niet opgeven, let vooral op je eten want dat is eigenlijk het belangrijkste (snoepje op z'n tijd moet ook natuurlijk kunnen, het moet geen straf worden), beweeg, en heb vooral plezier
En mocht dit niet voor jou werken, zoek iets anders waar je lol in hebt 
):
Ja alleen de ab challenge en dan wat op m'n eten gelet (vooral in het begin, later iets minder
) maar vooral die koppen groene thee hebben denk ik geholpen. Moest ook veel meer plassen want m'n afvalstoffen gingen er uit. Heb wel een poging gedaan tot hardlopen maar dat is gewoon echt niks voor mij
Vooral in de 'kou' nu lukt het niet, die koude lucht in m'n keel/borst.. Dat ga ik proberen op te pakken als 't een beetje lente wordt.