30 day ab challenge

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laughterline

Re: 30 day ab challenge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-14 13:53

Ik zou je iniedergeval willen aanraden om het wel met je handen eronder te doen, is wat beter voor je rug :)

Dat is een flink lijstje haha, Maar geen 30 day ab challenge toch? Of heb je hem gesplitst? :)

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:58

Ik splits het.. Doe gewoon het lijstje en squats er ook nog tussendoor!
Vandaag is:55 sit ups 65 crunches 33 leg raises en 42 sec plank. Dus doe 5 sit ups te veel en 30 #sec plank meer om me rug te trainen!

Dus als ik dadelijk klaar ben heb ik 120 sit ups 130 crunches 66 leg raises en 144sec plank en 180 squats gedaan!!

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 14:26

Ik heb het gehaald! Hahaha

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-14 14:30

haha goedzo!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:18

Pfjoe.. nog 4 dagen.. dan ben ik klaar!
Heb tussendoor een beste dip gehad dus daarom niet meer echt op schema.. Maaaar ik ga hem afmaken!

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 22:39

Succes de laatste dagen!!!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:00

En vandaag beginnen met de butt challenge ^^
Wilde eerst de thigh gaan doen.. Maar toch maar eerst Mn benen wat sterker maken haha

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:52

Vandaag een rustdag! Lekker ontspannen!!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:58

Yeah het is gelukt voor vandaag!

Die situps heb ik echt zo'n hekel aaN hahaha! Ben zo blij als ik die niet meer prutsmuts te doen!

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 20:11

Goed zo Patricia!!!
Ik heb juist het minste moeite met de sit ups!!
Heb vandaag lekker de berg naar beneden gewandeld met mijn vriend en de hondjes! Dus toch nog me beweging wel gehad!!

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 12:33

Heb ronde 1 weer gehad vandaag! Straks roddelen met mijn vriend! Woon al 5 jaar in Oostenrijk maar heb dat nog nooit gedaan!! :+ en dan vnv ronde 2!!
Mijn lijstje vandaag:
30 sit ups
25 crunches
30 squats
15 leg raises
25 crunches
30 sec plank
30 squats
15 leg raises
30 sit ups
30 squats
25 crunches
10 leg raises
50 sec plank

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-14 13:11

haha ik denk huh, roddelen? In de zin van over andere mensen praten :P Maar je bedoeld rodelen denk ik _O- dat is echt leuk!! Veel plezier!

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 16:48

Haha ja op een slee de berg af!! Ja het was ook echt leuk!! Alleen jammer dat ik net 80 € moest betalen omdat ik de pas van me zus heb gebruikt en ze die dus geblokkeerd hadden..! Maarja ben al vaker met die pas gegaan en als ik telkens eentje had gekocht was ik al veel meer kwijt als 80€!! Maar het rodelen was echt super vet!!

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:12

Heb om 19:30 ronde 2 gedaan!! Echt trots op mezelf!! :D want had echt weinig zin!

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 16:46

Hallo!
Doet er nog iemand mee met deze challenge?

Heb vandaag een rust dag.. Maar hoe hard ik ook train de cm gaan er niet af en de kilos ook niet.. Jammer genoeg!!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 16:51

Welke dag ben je? En het belangrijkste van allemaal: let je wel op je eten? :)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 18:45

Wil je echt kilos afvallen kun je beter gaan lopen of caedio echt beweging. Hiermee train je vooral spieren
zit er vet krijg je ook spieren maar onder je vet en danMSN het zelfs gaan lijken of je buik voller wordt

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 18:59

Ik ben bij dag 16. Ik ben helemaal niet dik(al ben ik zelf niet blij met mijn boven benen en buik!) Ik ben 1,64 en 55 kilo en 19 jaar!
Ja heb echt een opgeblazen gevoel nu!! Hoelang duurde het dan meestal voor je je vet weg traint?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 19:00

HouVanUtopia schreef:
Wil je echt kilos afvallen kun je beter gaan lopen of caedio echt beweging. Hiermee train je vooral spieren
zit er vet krijg je ook spieren maar onder je vet en danMSN het zelfs gaan lijken of je buik voller wordt

Als je het echt goed wilt doen, dan moet je cardio combineren met krachttraining.
Cardio alleen schiet je namelijk niets mee op. In het begin wel, maar op langere termijn niet.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:53

Janine1990 schreef:
HouVanUtopia schreef:

Als je het echt goed wilt doen, dan moet je cardio combineren met krachttraining.
Cardio alleen schiet je namelijk niets mee op. In het begin wel, maar op langere termijn niet.

klopt dat is het beste..

maar als de mensen/meiden erin geloven dat je alleen door deze challenge te doen je afvalt klopt niet wil ik aangeven.

Een goed begin om af te vallen is veel veel water drinken minimaal 2 liter per dag dan val je echt goed en makkelijk af!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:56

HouVanUtopia schreef:
klopt dat is het beste..

maar als de mensen/meiden erin geloven dat je alleen door deze challenge te doen je afvalt klopt niet wil ik aangeven.

Een goed begin om af te vallen is veel veel water drinken minimaal 2 liter per dag dan val je echt goed en makkelijk af!

Ik heb niet echt de indruk dat hier gedacht wordt dat je afvalt van deze challenge.
Volgens mij is het enige doel van de meiden hierom wat meer vorm aan hun buik te geven, een spiertekening op de buik.

Tsjah, dat zo'n challenge geen vrijbrief is om lekker te snoepen, dat wordt wel genoemd...

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 22:10

Ik heb de challenge afgerond, ben er 2 kilo mee afgevallen (was niet m'n doel, daar deed ik het niet voor haha), maar ik denk dat dit vooral komt omdat ik begon met 2 goede koppen groene thee te drinken per dag en iets minder te snoepen. Ik ben totaal niet dik en heb altijd onder het 'gemiddelde' gewicht gezeten dan normaal. Niet dat het echt opvalt. :P Ik merkte dat ik sinds ik niet meer sportte of fietste (heb nu een autootje) en niet meer naar school hoefde te lopen (afgestudeerd), ik iets 'dikker' geworden was. Ik wilde weer terug naar een half jaar geleden (iets strakkere buik) en dit is gelukt. Ik heb er eerlijk gezegd niet bij hardgelopen maar gewoon deze challenge afgemaakt en inderdaad meer gedronken en iets op m'n eten gelet.

Ik hoop niet dat meiden hier in dit topic gaan denken dat ze hiermee gaan afvallen, het is vooral bedoeld om lekker bezig te zijn en je buik ietsje strakker te maken. Hoe je dit het beste doet is al goed aangegeven :) Wat wel denk ik zo is, is als wanneer je minder vet op je buik hebt, je de spieren dus eerder zal gaan zien. Natuurlijk scheelt dit per persoon hoe veel tijd en moeite je hier in 'moet' steken voordat je verschil gaat zien.

Het leuke van challenges vind ik dat je een doel voor ogen hebt, en het voelt zo goed als je je dag weer gedaan hebt en uiteindelijk de challenge hebt afgerond! :) Ik zou zeggen, niet opgeven, let vooral op je eten want dat is eigenlijk het belangrijkste (snoepje op z'n tijd moet ook natuurlijk kunnen, het moet geen straf worden), beweeg, en heb vooral plezier :) En mocht dit niet voor jou werken, zoek iets anders waar je lol in hebt :)

Dit is mijn resultaat (in m'n pyjamabroek :') ):
Afbeelding

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 22:12

Super zeg. Heb je alleen de ab challenge gedaan?

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 22:17

Thanks :) Ja alleen de ab challenge en dan wat op m'n eten gelet (vooral in het begin, later iets minder :P ) maar vooral die koppen groene thee hebben denk ik geholpen. Moest ook veel meer plassen want m'n afvalstoffen gingen er uit. Heb wel een poging gedaan tot hardlopen maar dat is gewoon echt niks voor mij :') Vooral in de 'kou' nu lukt het niet, die koude lucht in m'n keel/borst.. Dat ga ik proberen op te pakken als 't een beetje lente wordt.

Nu ben ik net over de helft van de Sit up challenge en wall-sit challenge en probeer elke dag te hoepelen met een fitness hoepel. Als ik m'n motivatie kwijt ben ga ik op pinterest/tumblr/google inspiratie quotes opzoeken, heb nu een collage gemaakt die ik nogsteeds moet uitprinten haha, maar die wil ik door m'n kamer gaan hangen.. Ik moet zeggen, heb zo ook wel even m'n dagjes dat ik echt geen zin heb of dat ik heel moe ben en dat ik het 2 dagen niet doe. :P

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 22:20

:oo wow!! Dat wil ik ook!!! Haha zie bij mezelf ook al beetje verschil! Die lijnen aan de zijkant komen tevoorschijn!! Ik ga ook lekker door met trainen! Deed je de test gewoon 1x op een dag?