Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De Scapino heeft meestal nog wel wat leuke skeelers van Nijdam liggen, dat is ook een fijn merk, al weet ik niet in hoeverre ze daar op dit moment al in de winkels liggen. En anders kun je ook altijd eens op marktplaats kijken, er zijn genoeg mensen die ze na 1 of 2 rondjes weer weg doen.
Heb ook nog even met Ronald Mulder staan praten en gevraagd of er nog een vervolg op Skate for MS komt. Hij wil het heel graag ('ik vond het zó leuk!') maar nu ze een andere sponsor hebben ligt het allemaal wat lastiger. Maar hij zei, wie weet ergens deze of volgende zomer, dus we houden het in de gaten
) van Roces, met de originele wielen er nog onder en ik zou graag weer dezelfde wielen willen. Nu zijn deze hard aan vervanging toe, maar hoe weet ik welke maat wielen ik nodig heb en vooral, welk type? En waar zijn ze in een fysieke winkel te koop?
ik schop dit topic even omhoog want het mooie weer komt er als het goed is volgende week weer aan!
Morgen maar even mijn beschermers opzoeken 

Ben een keer echt heel hard gevallen toen ik van een hol af moest
Trek sindsdien gewoon mn skates uit

Afgelopen weekend heb ik ook voorzichtig weer een rondje van 22km gemaakt en dat ging ook erg fijn, nu hopen dat de knie niet weer moeilijk gaat doen.
Ik heb dit jaar nog maar twee keer een rondje gedaan... 
Tijdens de les maken we vooral fun. (Zijn geen beginners meer dus iedereen kan remmen enzo) We spelen hockey, oefenen op nieuwe trucjes en laatst hebben we zelfs gelasergamed! Dat was echt super tof!