Helaas is het onderstel (nog) niet zo mooi... Wordt aan gewerkt!
Ben echt heel erg benieuwd naar level 2. Dat wordt afzien denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Watermelon schreef:Spikkel en matje wat goed van jullie!
Ik ben nog steeds bezig met Jillian, ik reageer alleen niet zo veel hier. Doe nog steeds de killer abs en af en toe een blogilates filmpje. Daarnaast doe ik joggen en wandelen.
Ben inmiddels een paar kilo kwijt en ook strakker.
Als jullie motiverende foto's willen zien, kan ik ze evt wel in een pb sturen. Ze zijn namelijk nogal bloot.
Fantabulouss schreef:Watermelon schreef:Spikkel en matje wat goed van jullie!
Ik ben nog steeds bezig met Jillian, ik reageer alleen niet zo veel hier. Doe nog steeds de killer abs en af en toe een blogilates filmpje. Daarnaast doe ik joggen en wandelen.
Als jullie motiverende foto's willen zien, kan ik ze evt wel in een pb sturen. Ze zijn namelijk nogal bloot.
Ben wel benieuwd naar je foto 's
Watermelon schreef:Spikkel en matje wat goed van jullie!
Samiyah schreef:Ik zit steeds hier te kijken http://www.myfitnesspal.com/topics/show ... red-thread werkt behoorlijk motiverend![]()
Straks dag 8 lvl 1! Moet zeggen dat ik eigenlijk wel klaar ben voor lvl 2, dit gaat me vrij makkelijk af nu.