Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EskeGirl schreef:Klopt, inderdaad. Bij wiskunde waren de jongens voor me aan het praten, vraagt eentje voor de grap: ben je een autist ofzo, gaat die jongen helemaal rare bewegingen en geluiden maken. Zij weten niet dat ik Asperger heb, doet me toch ergens een beetje pijn.
takkie_muis schreef:Ik heb alleen een PDD-NOS etiket![]()
Ben gelukkig niet minder waard!
Ik bijt alleen met dit weer mijn lippen en wangen kapot , heb zwakke darmen en door mijn handenwastik nu ook droge handen. Om maar niet te beginnen dat ik verhaaltjes bedenk om in slaap te komen , en niet over rozen laat mezelf vaak ontvoeren in mijn verhalen of ik wordt aangereden. (bijna een rare fantasie)
Anoniem schreef:Ik gebruik dat moment juist om na te denken over dingen die die dag gebeurt zijn, of om te oefenen op enge dingen door me in te denken dat ik weer in die situaties zit.
vuurneon schreef:Ik merk dat bij mijn vriend ook: die vat het te letterlijk op, kan het niet los zien van een grapje. Al heeft hij het snel geleerd met onze familiewant o wat jagen wij mensen graag op de kast haha. Dus hij heeft het geleerd ondertussen, maar in het begin... Oei! Hij had wat te voortduren met mij