. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
zo één ken ik en ze is 3 dagen per week op stal
(geen flauw idee wat ze er allemaal doet maar okey). kraait geen haan naar, je maakt toch ook geen grappen over mensen zonder armen of over mensen met een waterhoofd, of met brandwonden of dat soort dingen...

Die keer wist ik door te analyzeren wel wat ik moest doen.EskeGirl schreef:Klopt, inderdaad. Bij wiskunde waren de jongens voor me aan het praten, vraagt eentje voor de grap: ben je een autist ofzo, gaat die jongen helemaal rare bewegingen en geluiden maken. Zij weten niet dat ik Asperger heb, doet me toch ergens een beetje pijn.
het doet inderdaad pijn qua gevoel terwijl je verstand zegt dat dat niet hoeft.
takkie_muis schreef:Ik heb alleen een PDD-NOS etiket![]()
Ben gelukkig niet minder waard!
Ik bijt alleen met dit weer mijn lippen en wangen kapot , heb zwakke darmen en door mijn handenwastik nu ook droge handen. Om maar niet te beginnen dat ik verhaaltjes bedenk om in slaap te komen , en niet over rozen laat mezelf vaak ontvoeren in mijn verhalen of ik wordt aangereden. (bijna een rare fantasie)
Anoniem schreef:Ik gebruik dat moment juist om na te denken over dingen die die dag gebeurt zijn, of om te oefenen op enge dingen door me in te denken dat ik weer in die situaties zit.
, vaak is het ook een compliment als mensen zeggen dat ik het niet heb, omdat ik gewoon goed functioneer, maar soms ook zoo frustrerend!) vuurneon schreef:Ik merk dat bij mijn vriend ook: die vat het te letterlijk op, kan het niet los zien van een grapje. Al heeft hij het snel geleerd met onze familiewant o wat jagen wij mensen graag op de kast haha. Dus hij heeft het geleerd ondertussen, maar in het begin... Oei! Hij had wat te voortduren met mij