Da's denk best netjes. Avond eten zal meestal wel tussen de 500-800 kcal liggen denk ik (ben geen hele grote eter

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loose schreef:Ik gisteren niet omdat ik ziek was. Ben nog steeds niet fit (kan niks binnen houdenHaha yeah.Welke dag heb jij niet gedaan? Ik zaterdag niet, maar eigenlijk met een heel slap excuus.
Heb toen niet geshred omdat ik zo'n spierpijn in mn kuiten had, en ik was bang dat als ik wel ging shredden dat ik dan 's avonds niet meer uit kon.
Heb wel zin in level 2 trouwens, ziet er echt heel leuk (en moeilijk) uit!
phormicola schreef:Ik weet niet of het hetzelfde is, maar ik ben hypermobiel en vooral m'n rechterschouder doet moeilijk. Ik mag geen push ups doen, alleen wall pushups, anders hangt m'n schouder naast z'n gewricht óf het gaat zoveel pijn doen dat ik m'n arm niet kan bewegen.
Destino schreef:Klinkt heel normaalNet even uitgerekend, mijn dagelijkse eten overdag (ontbijt, lunch en 2 momenten tussendoortjes) zijn tussen de 1000 en 1100 kcal, dan komt alleen m'n avondeten er nog bij.
Da's denk best netjes. Avond eten zal meestal wel tussen de 500-800 kcal liggen denk ik (ben geen hele grote eter) ?
Laura1589 schreef:Hebben jullie ook dat als je direct na de workout even gaat zitten uitpuffen, dat je daarna bijna niet meer kan lopen van de pijn in je kuiten? Bij mij lijkt dat elke dag erger te worden (zit nu op dag 3), ik kan at the moment alleen nog maar een beetje zielig strompelen... Overigens is het de volgende dag wel goed bijgetrokken, dan voelt t nog als lichte spierpijn..
Loesss schreef:Laura1589 schreef:Hebben jullie ook dat als je direct na de workout even gaat zitten uitpuffen, dat je daarna bijna niet meer kan lopen van de pijn in je kuiten? Bij mij lijkt dat elke dag erger te worden (zit nu op dag 3), ik kan at the moment alleen nog maar een beetje zielig strompelen... Overigens is het de volgende dag wel goed bijgetrokken, dan voelt t nog als lichte spierpijn..
Hab ik ook Lau! Ik had zo vermoeden dat het vooral komt door de jumpingjacks en het touwspringen. Dit doet ik toch continu op mijn tenen. Maar mooie strakke kuiten zie ik dan wel weer zitten!
Olina schreef:En ik heb net dag 2 af. Heel soms even letterlijk 2 sec rust moeten pakken omdat m'n gewrichten begonnen te protesteren (en daar moet ik naar luisteren anders kan ik naar het ziekenhuis want dan vliegt er vanalles uit de kom), maar over het algemeen heel tevreden
Nu douchephormicola schreef:Ik weet niet of het hetzelfde is, maar ik ben hypermobiel en vooral m'n rechterschouder doet moeilijk. Ik mag geen push ups doen, alleen wall pushups, anders hangt m'n schouder naast z'n gewricht óf het gaat zoveel pijn doen dat ik m'n arm niet kan bewegen.
Heel herkenbaar
Amaryllis schreef:Ik heb dus helemaal geen last van mn kuiten! Zo typisch! Springtouwen, jumpingjacks en buttkicks zijn echt peanuts hahaIk heb erge last van mijn bovenbenen, vooral bij de squats.. Ik denk dat ik daar morgen de extra milde versie van doen omdat ik anders echt bang ben voor blessures..
Grappige is wel dat ik een peesontsteking heb in mijn schouder dus daar niets mee doe.. Ziet er denk ik heel gehandicapt uit
TamiBambi schreef:Ik heb vanmiddag dat 3 gedaan, en bij mij valt het reuze mee met de spierpijn. Lichtelijk mijn kuiten nu. Merk ook dat conditie steeds beter gaat, misschien ook omdat ik weet wat er komen gaat. Vraag me nu wel af of ik het goed doe aangezien iedereen spierpijn heeftMorgen nog maar wat fanatieker mee doen, of iets er achteraan plakken!
Estera schreef:Ik heb nooit zo op mijn eten gelet en raak er nu helemaal van in de stress.
Mijn BMR is 1448.
x 1.2= 1.738 - 500 = 1.238
x 1.375 = 1.992 - 500 = 1.491
Ik wil wel een paar kilo kwijt, dus vooruit 500 kcal eraf. Ik Shred nu dagelijks en ben verder wel actief. Verschilt per seizoen en per week.
Ik heb net even uitgerekend dat ik vandaag echt max. 1300 kcal heb genuttigd en dan heb ik volgens mij alles ruim genomen. Heb voor mijn lunch (zijnde warm eten) voor het gemak maar 600 kcal geteld. Over gisteren zullen we het maar niet hebben, want ik denk dat ik daar de 1000 kcal niet haal.
Ik ga er maar een studie van maken, want als ik gewoon lekker eet, dan is er niets aan het handje en als ik denk gezond te gaan eten (veel groente en fruit, uiteraard wel tussendoortjes, maar niet met liga's en sultana's etc.) dan eet ik blijkbaar weinig.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben of ben ik nu de enige?
Destino schreef:Loesss schreef:Goeie tip is dat. Maar vandaag ook wel gedaan, want ben eigenlijk meteen gaan koken... maar voel het nog steeds.
Ook even erg?
Bij mij was het daar gisteren en vandaag wel minder door