natascha44 schreef:Maar wendy, ik ben bang dat ze me grijpen als ik ga hardlopen langs een hond die de houding al aanneemt :-(
Ik ga toch maar eens een rondje op asfalt doen, denk ik.
Heb mijn scheenbenen moeten koelen vandaag..die waren iets minder blij..
Opletten hoor, met je schenen. Echt, vermijd het dat je door de pijn heen gaat lopen, dat maakt het enkel erger. Ik heb een tijdje met een serieus scheenbeenvliesontsteking gezeten, en het is écht niet aan te raden (Sprintje van 15meter trekken om een bus te halen = stekende pijn voor het komende half uur).
.

Toen kon ik d'r wel wat aandoen toen ze zei: nog 1 minuut!
oeps...
maar les 11 weer achter de rug. Vond hem zwaar vandaag. Was misselijk, kreeg last van mn onderrug, voelde m'n knieën en schoot bijna in mn hamstring toen ik mn quadriceps (hoe heten die in het Nederlands?
) wilde rekken 
Lopen jullie, dames, ook bij het maandelijkse probleempje? Ik lees op internet overal dat het juist goed is en de pijn verminderd! maar ik kan me er nu toch echt niet toe zetten..
. Pijne knie, héél pijne knie. Exact dezelfde kant en zelfde pijn als ik vorige zomer had, toen ik mijn knie zwaar overbelast heb tijdens een vijfdaagse trektocht in Ijsland.... Merde, merde, merde...