Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Loveshorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:46

Gelukkig dat het wat beter gaat nikkialex !
Komt allemaal goed! :(:)

Btw, hier foto's van mij toen ik voor het eerst na mijn operatie weer op Sam mocht zitten (paard van LovesSam) Die grijns is niet van m'n smoel weg te poetsen! In de herfstvakantie mag ik weer beginnen met opbouwen gelukkig ;) :D

Afbeelding

Afbeelding

En even een knuffel voor die lieve man! <3
Afbeelding

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 11:22

Hoi, mag ik me ook even melden? Ik kan wel een schouderklopje gebruiken denk ik…

Even kort mijn verhaal: ik heb sinds 4 maanden vertrokken bij mijn ex, na een relatie van meer dan 10 jaar. Details ga ik niet geven, maar ik kan het een beetje samenvatten onder de volgende zin: Je kan iemand graag zien, maar met iemand samen leven lukt daarom niet. Ik heb mijn ex graag gezien, en zie hem nog steeds graag, maar niet als levenspartner. Ik heb alles achter gelaten: mijn huis, mijn hond, mijn paarden, mijn katten en mijn auto… Heel wat mensen uit mijn omgeving begrepen mij niet: wie geeft nu zijn perfecte leventje op? Ik heb het gevoel dat een hele grote last van mijn schouders gevallen is. Ik voelde me echt super, ook al woon ik op een klein kamertje zonder enig comfort. Ik ga nog regelmatig thuis voor mn dieren en ook mn ex en ik hebben geen ruzie…
Tot nu… Ik trek het allemaal niet meer. Mijn vrienden wonen niet in de buurt. Mijn familie woont aan de andere kant van het land en zie ik zelden. Mijn dieren staan bij mn ex. Het huis… Mijn ex heeft nog niet beslist of hij er wil/kan blijven. Ik kan het huis niet alleen overnemen. Maar zolang we niet officieel gescheiden zijn, kan ik zelf geen ander plekje zoeken omwille van financiële redenen.
Mijn shetlander is vorige week gestorven aan koliek. Ik voel me schuldig omdat ik er niet bij was en niks heb kunnen doen. Hij lag gewoon dood in de wei.
Dan is er S. S. ken ik alleen online. Ik heb die kerel nooit ontmoet, maar ik heb maandenlang heel intens contact met hem gehad. Hij is de persoon die mij heeft doen inzien dat mijn ex en ik niet als partners maar als vrienden bij elkaar leefden. Dat er geen toekomst meer in ons huwelijk zat. Toen ik mijn man verliet heeft S. gezegd dat hij met mij verder wil, maar hij wil dat ik eerst stabiel ben, dat ik mijn scheiding achter de rug heb. Ik dacht dat ik dat was. Maar blijkbaar niet. S. heeft 2 kinderen uit zijn huwelijk (hij is een paar jaar gescheiden). Zijn kinderen gaan voor op alles, dat besef ik maar al te goed. Maar ik heb het gevoel dat ik hem kwijt geraak. Er is helemaal niks gebeurd ofzo…We hebben geen ruzie, maar hij heeft het gewoon zo druk met zijn kinderen/werk en blijkbaar ook problemen met internet. Maar van dagelijks uren chatten, zijn het nu een paar berichten per dag, soms zelfs een dag helemaal niks.. Ik wil zekerheid dat hij me nog wil. Ik panikeer zo hard dat het misschien allemaal gelogen is. Ook al weet ik dat het niet zo is. Ik heb foto’s van hem, zijn kinderen, ik weet wie zijn vrienden en familie zijn, zijn vrienden weten over mij, ik weet zo veel details over hem. Hij vertelt mij zo veel over zijn kinderen, zeker wanneer het over emoties gaat (bijvoorbeeld wanneer zijn zoon voor de eerste keer op kamp was, dat hij hem zo miste). Hij is niet de persoon die mij constant lieve berichten stuurt om mij te paaien. We zijn beiden serieus en volwassen. En toch panikeer ik….
Zeker als ik alleen ben. Ik kreeg vorige week echt mijn klop. Ik zal alleen op mn kamertje, kwam tot de constatatie dat ik moest koken en opruimen, maar het lukte niet. Ook op het werk kan ik mij niet concentreren. Ik zit er door. Ik heb vrienden op wie ik kan rekenen, maar door de afstand is het allemaal niet gemakkelijk…
Lang verhaal, bedankt om te lezen…

Iolanthe

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 13:46

:(:) Klinkt als een lastige situatie.
Ik denk wel dat je een goede keuze hebt gemaakt door weer op jezelf te gaan wonen, maar het eerste wat in mij opkomt is: gewoon eens afspreken met S. Dan kan er weer vanalles uit de bus komen.
In ieder geval succes! Het komt wel goed :)

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 09:37

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 09:44

:')

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:01

Enkele maanden geleden was ik ook depri, had het zéér moeilijk na het uitgaan van mijn relatie. Het deed enorm goed om mijn gevoelens te kunnen opschrijven hier op bokt. Bedankt hiervoor!

Ik wil jullie ook graag meedelen dat het nu fantastisch gaat! Nog steeds vrijgezel maar mijn hele leven is opnieuw op zijn pootjes terechtgekomen. Volgende maand vertrek ik naar Frankrijk op een grote haras. Een droom die uitkomt, een droom waarvan ik nooit had gehoopt uittekomen. Indien mijn relatie niet was gestopt, was deze unieke droom zelfs nooit een kans geweesd. Het voelt alsof 'het moest gebeuren', daarom doet het niet minder pijn. Nee het heeft gvd véél pijn gedaan maar daar kan ik nu neutraal op terugkijken. Het komt goed met mij.

Ik wens jullie allemaal hetzelfde toe! Misschien heb je het nu moeilijk, onlangs of al een tijdje, toch komt alles ooit goed :) Iedereen een zéér dikke knuffel!

Afbeelding

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:49

Wat fijn dat het zo goed gekomen is!!! Klinkt echt heel positief nu!
(nu weet ik alleen even niet wat een grote haras is..... :o )

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:55

Een stoeterij, Kentaro.

Klinkt als een geweldig avontuur, hoe lang ga je daar verblijven ?
Of is het permanent ?

Leuk trouwens om het topic wat nieuw leven in te blazen !

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:05

Ik ga voor minstens 6 maand, erna zullen ze zien wat de toekomst brengt :)

Kentauro, net in je profiel gespiekt. Waauw je hondjes <3 *like* En al die andere dieren waar je zo goed voor zorgt: Je mag fier zijn op jezelf! Respect

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:08

Lekker zeg !
En houd je ons vanuit daar ook op de hoogte ?
En mooie foto's sturen natuurlijk ;)
Afbeelding

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:15

Ja ik ga absoluut proberen om het up-to-date te houden :)

Je moet dromen in het leven, héél soms komt het uit ;) (al moet ik zeggen dta ik dit zelfs niet durfde dromen hihi)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:24

:D Dank je wel hoor! Wordt helemaal verlegen van je complimenten :o
En inderdaad, ben súper benieuwd naar foto's!
Klinkt echt super gaaf!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:32

:')

Afbeelding

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 11:47

Hihihihihihi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:48

Heel veel plezier crazygirl!!

Ik hoop morgen weer het ouderlijk huis te verlaten! , huisje is nog niet helemaal goed zoals ik wil maar klaar genoeg om er in te trekken! Vandaag wat spullen erheen en gordijnrails halen die broer hopelijk even ophangt en dan weer een nieuw avontuur! Mijn 4de verhuizing sinds eind juli :P

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:51

Amai 4x verhuizen op zo korte tijd! Ik ben nog nooit verhuisd, ik woon hier sinds mijn 2jaar. En het ergste is dat ik als kleuter een depressi heb opgelopen door de verhuis, ik was niet voorbereid op deverhuis en begreep het niet 8)7 Mijn eerste(echte) verhuis is dus meteen 550km verder haha.

Ik ga me omkleden, ik wil 2uur wandelen met de hondjes. De regen houdt ons niet tegen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:56

Tsja van ene groep naar de ander , van die groep naar mijn ouders en nu naar mijn eigen toko!

Spannend hoor! Moet wel goed komen !

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:57

Je bent er maar druk mee, Rebecca !
Ga je dan helemaal op jezelf ?

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 12:06

Ff tussendoor: ben blij dat ik dit topic weer even een zetje heb gegeven!
Leuk dat het gelijk weer "leeft" onder jullie :)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:14

Goed gedaan, en die haan is zijn gewicht in goud waard :))

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:47

Zoveel gewicht heeft die haan niet.............. :')

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:53

Haha, die haan is echt geniaal! :D
Takkie_muis: succes met je verhuizing! Wat fijn dat je nu op jezelf kan gaan wonen :)

Voor de mensen die het zich afvroegen: heul lang geleden heb ik vriendjes-perikelen gepost hier, dat is nu dik in orde <3

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:54

Een goeie haan is niet vet, Kentaro ;)

Goed om te lezen, Iolanthe +:)+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:18

Ik zeg ook niet dat het een slechte haan is, maar dan is ie niet zoveel in goud waard.................. :+

Iolanthe, wat fijn dat het goed gaat! En gezien je smiley, betekend dat een nieuwe liefde?! }>

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:31

Nee, dezelfde :D Maar we zijn dus nog steeds samen en het gaat super :) Lastig dat we in een andere stad studeren, maar het lukt wel!