[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:06

Ik heb even een vraagje en denk dat die hier het meeste op zijn plaats staat:

Ik heb mijn navelpiercing nu ruim 14 maanden. Hij was niet zo goed gezet deed best wel pijn en bloede gewoon nog ruim een uur door na veel gebruik van uni cura ging het de goede kant op na 4 maanden nooit meer last van gehad toen was ik ook gestopt met de uni cura heb meerdere keren andere piercing erin gedaan ging altijd goed. Nu heb ik er ook 1 inzitten die er denk ik toch al wel een paar maanden in zit nooit last van gehad tot vanmorgen ineens begon die weer zeer te doen ik heb maar weer uni cura gehaald maar ik vind het toch vreemd hij was genezen dus waarom gaat die nu na 14 maanden weer zeer doen... Is dit normaal en wat kan ik hier aan doen?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:08

Jayney schreef:
Ik heb even een vraagje en denk dat die hier het meeste op zijn plaats staat:

Ik heb mijn navelpiercing nu ruim 14 maanden. Hij was niet zo goed gezet deed best wel pijn en bloede gewoon nog ruim een uur door na veel gebruik van uni cura ging het de goede kant op na 4 maanden nooit meer last van gehad toen was ik ook gestopt met de uni cura heb meerdere keren andere piercing erin gedaan ging altijd goed. Nu heb ik er ook 1 inzitten die er denk ik toch al wel een paar maanden in zit nooit last van gehad tot vanmorgen ineens begon die weer zeer te doen ik heb maar weer uni cura gehaald maar ik vind het toch vreemd hij was genezen dus waarom gaat die nu na 14 maanden weer zeer doen... Is dit normaal en wat kan ik hier aan doen?

Ik heb dat dus ook, omdat mijn werkbroek soms net erlangs schuurt of ik ergens aan blijf hangen :Y) Bij jou niet het geval?

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:12

Nee ik draag vaak spijkerbroeken die net op mijn kont blijven hangen niks schuurt langs mijn navel...zit er ook nooit aan dus daarom vind ik het ook zo vreemd

ShirleyM

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 00:03

Misschien lage weerstand? Dan gaat mijn labret ook altijd vervelen..

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 21:04

Sorry dat ik hier binnen kom vallen :o , weet iemand misschien waar je deze piercing in het zilver kunt kopen?
Afbeelding

alvast bedankt!

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 01:03

Pfff balen, moest mijn tragus uithalen voor school, probeer 'm een dag later terug erin te steken,
ging bijna niet ;(
Uiteindelijk toch gelukt, maar doet wel terug pijn en wat dik zoals in het begin als ie gezet was...
Ben meteen begonnen met hem terug 3x per dag schoon te maken met productje van bij de piercer dat bij het zetten ook heel goed heeft geholpen, hoopt dat het snel betert...
Hem hem overigens al sinds midden augustus 2012

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 10:12

Whaa ik ben zo blij met mn lip piercing! :D
Heb hem 3 januari laten zetten, 2 dagen een halve "botox" lip gehad :') maar daarna helemaal geen last meer van gehad :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 10:53

Turtle, wat doe jij voor opleiding dan?

Dominiquee15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 11:05

Haai..
Ik wil graag een helix piercing..
Zijn er mensen die er ervaring mee hebben?
Doet het pijn?
En k ben vaak op stal te vinden en dan doe je bijvoorbeeld met je vieze handen even je haar achter je oor ofzo..
Zijj er mensen met ervaring? En waar je het beste kan laten zetten?
Xx

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 12:53

Ik zou zeggen kijk in het topic voor je vragen, dit is al meerdere malen gevraagd en meerdere malen beantwoord.

Pijn verschilt per persoon, het is een gemene prik er gaat een naald door je oor heen, ben je bang voor pijn niet doen. Als je op stal bent doe je gewoon een staart in je haar of clipjes zodat je geen haar achter je oor moet doen.

Waar woon je precies er zijn genoeg shops te vinden en voor de betere moet je reizen.

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 13:00

Lente schreef:
Turtle, wat doe jij voor opleiding dan?

Ik weet niet goed hoe dat bij jullie in nederland zit, maar ik zit het laatste jaar van mijn middelbaar.
Mijn richting heet latijn-wetenschappen en zit op een nogal conservatieve school, helaas...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 19:27

He allemaal, hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb al jaren een rook, en hoewel hij nooit echt heel blij is geweest is het de afgelopen dagen echt mis. Hij doet geen pijn maar er zit een bult in de huid naast het bovenste bolletje en een kleinere bult onder het bolletje. Deze bulten doen ook geen pijn. Kan piercing gewoon bewegen. Hij pust iets maar ook niet extreem. Wat kan dit zijn? Begin het gerommel wel zat te worden, ergens wil ik hem er gewoon uit halen. Aan de andere kant, als hij niet aan het klieren is blijft hij gewoon supertof. En het zetten deed zoveel pijn dat ik dat echt nooit nog een keer doe :')

Ik maak hem schoon met een Duits middel, wat mijn piercer me laaaang geleden heeft aangeraden. Is niet in NL te krijgen. Apotheek in Dld waar mijn ouders het voor me meenemen zei ook al dat de piercer daar iedereen er langs stuurt voor dit middeltje. Is niet scherp of sterk, maar maakt heel fijn schoon. Alleen die bulten dus %)

Iemand ervaring met een kraakbeenpiercing en dergelijke dingen? Bulten zelf zijn overigens zacht, geen woekering van het kraakbeen ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:16

Crap... mijn neuspiercing ging heel goed maar ik ben nu twee weken achter elkaar wezen zwemmen en afgelopen vrijdag ging het er al over dat er waarschijnlijk iets niet klopt aan het water.... afijn lang verhaal kort... Rondom m'n piercing begint het nu dikker te worden.

Maar gewoon weer aan de slag met zout water en unicura zeep denk ik?

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:21

Navelpiercing blijft poedersuiker zodra ik 1 dag even niet onder de douche sta. Moet ik dan die dag spoelen met zout water?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:08

Berdien schreef:
He allemaal, hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb al jaren een rook, en hoewel hij nooit echt heel blij is geweest is het de afgelopen dagen echt mis. Hij doet geen pijn maar er zit een bult in de huid naast het bovenste bolletje en een kleinere bult onder het bolletje. Deze bulten doen ook geen pijn. Kan piercing gewoon bewegen. Hij pust iets maar ook niet extreem. Wat kan dit zijn? Begin het gerommel wel zat te worden, ergens wil ik hem er gewoon uit halen. Aan de andere kant, als hij niet aan het klieren is blijft hij gewoon supertof. En het zetten deed zoveel pijn dat ik dat echt nooit nog een keer doe :')

Ik maak hem schoon met een Duits middel, wat mijn piercer me laaaang geleden heeft aangeraden. Is niet in NL te krijgen. Apotheek in Dld waar mijn ouders het voor me meenemen zei ook al dat de piercer daar iedereen er langs stuurt voor dit middeltje. Is niet scherp of sterk, maar maakt heel fijn schoon. Alleen die bulten dus %)

Iemand ervaring met een kraakbeenpiercing en dergelijke dingen? Bulten zelf zijn overigens zacht, geen woekering van het kraakbeen ofzo.

Ik raad je eerst maar eens aan om hem niet met dat "Duits middel" schoon te maken en het alleen met een zeezout oplossing te doen.

Volgens mij is het wel een pusbultje, ziet het eruit alsof je het kan doorprikken? Of is het meer een bultje van vet. Ik heb namelijk zo'n soort bult gehad en die ging weg nadat ik mijn piercing eruit heb gehaald.

Wat voor materiaal heb je erin zitten? Misschien eens een ander materiaal gebruiken zoals bijv. titanium?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:13

Ja het is doorprikbaar maar er komt geen pus uit. Dat heb ik al geprobeerd met een steriele naald.

Geen idee wat er in zit. Chirurgisch staal denk ik, heb hem niet gewisseld sinds ik hem heb laten zetten.

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 22:11

Ben al een hele tijd mee aan het lezen hier en heb nu een vraag. Ik zoek een ringetje voor in mijn neus, waarbij het bolletje een gaatje heeft waar je dan het uiteinde in stopt zeg maar. Heb ik jaaaren gehad, maar is nu stukgegaan dus ik zoek een nieuwe. Het is niet een ball closure geloof ik, want daarbij is het balletje echt los he?
Help!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 10:04

Barbara, ik denk dat ik weet wat je bedoelt.

Een fixed ball ring:
Afbeelding

Berdien schreef:
Ja het is doorprikbaar maar er komt geen pus uit. Dat heb ik al geprobeerd met een steriele naald.

Geen idee wat er in zit. Chirurgisch staal denk ik, heb hem niet gewisseld sinds ik hem heb laten zetten.

Vervang hem eens door titanium en maak hem dan schoon met zeezout badje of zeezout oplossing, kijk of dat helpt.

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 16:01

Dank je Myryana! Dat is em inderdaad. Nu nog ergens bestellen.. ik zag ze bij Crazy factory maar daar moet je 4.50 verzendkosten betalen voor dat ene banketstaaf ringetje. Iemand een tip voor een site zonder zulke achterlijke verzendkosten?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 20:31

Ik heb voor je gekeken maar op alloverpiercings hebben ze die ook niet, tja je kan altijd wat extra kopen voor het geval dat ;)

Of misschien zijn er mensen die mee willen bestellen met je?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:05

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 16:02

barbaravB, als je ze niet zeer binnenkort nodig hebt wil ik ze meebestellen voor je?

ik heb weer een helix laten zetten *\o/* binnenkort een antitragus :')
Afbeelding

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 17:26

mooi!,

ik heb in mn tragus een labret piercing gedaan

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 17:27

ja ik ook freyatjee, al wil ik ook nog wel eens wisselen met een cirkel barbel

freyatjee