Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jayney schreef:Ik heb even een vraagje en denk dat die hier het meeste op zijn plaats staat:
Ik heb mijn navelpiercing nu ruim 14 maanden. Hij was niet zo goed gezet deed best wel pijn en bloede gewoon nog ruim een uur door na veel gebruik van uni cura ging het de goede kant op na 4 maanden nooit meer last van gehad toen was ik ook gestopt met de uni cura heb meerdere keren andere piercing erin gedaan ging altijd goed. Nu heb ik er ook 1 inzitten die er denk ik toch al wel een paar maanden in zit nooit last van gehad tot vanmorgen ineens begon die weer zeer te doen ik heb maar weer uni cura gehaald maar ik vind het toch vreemd hij was genezen dus waarom gaat die nu na 14 maanden weer zeer doen... Is dit normaal en wat kan ik hier aan doen?
Berdien schreef:He allemaal, hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb al jaren een rook, en hoewel hij nooit echt heel blij is geweest is het de afgelopen dagen echt mis. Hij doet geen pijn maar er zit een bult in de huid naast het bovenste bolletje en een kleinere bult onder het bolletje. Deze bulten doen ook geen pijn. Kan piercing gewoon bewegen. Hij pust iets maar ook niet extreem. Wat kan dit zijn? Begin het gerommel wel zat te worden, ergens wil ik hem er gewoon uit halen. Aan de andere kant, als hij niet aan het klieren is blijft hij gewoon supertof. En het zetten deed zoveel pijn dat ik dat echt nooit nog een keer doe![]()
Ik maak hem schoon met een Duits middel, wat mijn piercer me laaaang geleden heeft aangeraden. Is niet in NL te krijgen. Apotheek in Dld waar mijn ouders het voor me meenemen zei ook al dat de piercer daar iedereen er langs stuurt voor dit middeltje. Is niet scherp of sterk, maar maakt heel fijn schoon. Alleen die bulten dus![]()
Iemand ervaring met een kraakbeenpiercing en dergelijke dingen? Bulten zelf zijn overigens zacht, geen woekering van het kraakbeen ofzo.
Berdien schreef:Ja het is doorprikbaar maar er komt geen pus uit. Dat heb ik al geprobeerd met een steriele naald.
Geen idee wat er in zit. Chirurgisch staal denk ik, heb hem niet gewisseld sinds ik hem heb laten zetten.