_Friemel schreef:Zo, dat heb je snel gefixt, zo zie je maar weer hoe snel het kan gaan, was je er redelijk nuchter onder of vond je het toch eng, als je eenmaal in je gaan prikken enzo lijkt me ook niet echt lekker...
Mijn luiertas is binnen, hij is zoooo gaaf
ik ben heel nuchter

het klinkt heel raar, maar ik heb al zóveel mee gemaakt en ook qua ziekenhuizen/operaties/etc
dat ik niet zo snel ergens bang voor ben of tegenop zie (ja dat zag ik tegen natuurlijk bevallen
)alleen infuus dus... ik weet dat ik rollende vaten heb en dat die jonkies die ze altijd eerst laten prikken het niet kunnen....
nu dus 6 x geprikt voordat ie goed zat grrrr (en uiteindelijk dus door een arts zelf en toen zat ie goed)
maar gelukkig afgelopen operatie 3 weken terug zat ie in één keer goed, ze moest even ietsje 'mieren' en toen liep tie

dus toen die gyn kwam vertellen dat het een KS werd was ik blij
komen ze met zo'n map aan om te laten zien/vertellen hoe/wat ze gaan doen, ik vond het allemaal best, zat er super relaxed bij

oh ja en katheter inbrengen vind ik K U T
en ik hield door de hellp veel vocht vast, dus hij moest een paar keer prikken voor de ruggenprik
en laat mijn rug nou heel gevoelig zijn...als iemand voor de gein op mijn rug tikt ofzo dan kromt ie automatisch, zo erg reageer ik daar op

dus toen hij alleen nog maar zat te kloppen schoot mijn rug iedere keer al naar voren zegt hij 'mevrouw ik klop alleen nog maar' dus ik zeg ja dat kan wel, maar ik kan er niks aan doen, ik kan het niet tegenhouden dat min rug gelijk reageert whahahaha
maar ik snap ook wel dat er vrouwen zijn, die wel psychisch alles op een rijtje moeten zetten als zoiets in sneltreinvaart gebeurt

het is niet zo dat ik denk omdat ik daar zo makkelijk in ben, dat iedereen dat maar moet zijn
mijn nicht bijv die had al een dag weeen en toen moest ze persen en toen zat hij klem, dat werd dus uiteindelijk ook een KS, die had echt even dat gevoel van 'ik kan niet eens natuurlijk bevallen' en 'mijn lichaam laat me in de steek'
daar kan ik me best iets bij voorstellen

Esplendido, lag die van jou in stuit oid? of was jij het waarbij de placenta voor de uitgang lag dat het KS moest worden?
FM, is je moeder inmiddels weer in orde?
wat leuk dat je een box uit mocht zoeken
waarom?
.
.
met het flesje opgevoed dus hij is heel speciaal voor mij.
Huh,, haha