Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 12:45

shantal schreef:
Ok kijk aan beters,wel zonde dat de kleur net niet aansluitend is,maar denk wel dat dat op te lossen is om een foundation erover te doen.

Hoezo vind je dat zonde om meer oogschaduw te kopen?
Dat het je niet staat of niet gebruikt?

Ik gebruik het niet zovaak :+ Heb 1 setje dat bij elkaar hoort met 4 kleurtjes en die heb ik nog maar 1x gebruikt :o Meestal is het bij mij bbcream mascara en een eyeliner en dan vind ik t mooi geweest :+

shantal

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 12:58

Aha vandaar dacht als zonde :? :=

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 13:55

Zo, ik ben weer bijgelezen.
Ik wil ook graag de concealer van hard candy, ik heb een bleke huid waardoor donkere kringen nog beter zichtbaar zijn. Ik krijg ze met niets weg, dus wil het graag proberen. Is het enkel via ebay te koop? (ik weet dat je het in Amerika kunt halen, maar dat is een prijzig tripje voor een concealer :o )

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 14:22

Ik ben ook benieuwd naar die concealer! Moet toch maar eens paypal aanmaken..
Lekker grote bestelling Shantal! Volgensmij is dat meer dan de helft van wat ik aan make-up heb in totaal. :+ Heb geen ervaring met E.L.F, vind het toch fijner om gewoon in een winkel te kopen.
Op Misslipgloss stond gister ook iets over kwasten: http://www.misslipgloss.nl/just-ineerst ... echniques/ Ben wel benieuwd wat ze van die kwasten vind uiteindelijk, wil namelijk graag goede kwasten hebben maar vind MAC toch wel ietwat prijzig. :D Het ziet er iig alvast goed uit.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 15:24

Goh die kwasten klinken goed. Ik gebruik alleen niet zoveel soorten, maar ik zou iig wel de blusherkwast willen. En misschien de Core-set ofzo.. Hm, die travelset is wel lekker handig!
Laatst bijgewerkt door Djilna op 03-01-13 15:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 15:31

Ik heb laatst overwogen om RT kwasten te bestellen. Toch maar niet gedaan, om onverklaarbare reden :+. Misschien dat ik ze later wel bestel.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:25

Waar maken jullie je kwasten mee schoon? Ik heb de Daily brush cleaner van Elf, maar deze is bijna op en ik ga voorlopig niets bestellen.
Ik zoek iets om iedere dag even mijn kwasten schoon te maken, dus geen shampoo oid. Het liefste niet te duur, want ten eerste gebruik ik mijn kwasten niet meer iedere dag en ten tweede heb ik toch goedkope kwasten.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:30

Ik heb geen idee mlc.
Ik gebruik een spray door elke dag van Mac maar die is niet goedkoop :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:32

Babyshampoo? Of kun je dat daar niet voor gebruiken?

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:32

Ik kan de Hard Candy concealer wel echt aanraden hij dekt nog beter dan mijn MAC pro longwear concealer!
Op het doosje waar het tubetje en potloodje in zaten staat zelfs dat je er tattoo's mee kan camoufleren!
Ik heb geen tattoo dus kan dat helaas niet uittesten haha!
Ik heb er vanochtend een heel klein beetje foundation door gemengd, zie er niks meer van dat ie te licht is van kleur! :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:36

Adé bij welke seller heb jij besteld?

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:40

Even voor je opgezocht: shoesandbagsfashion heet de seller.
Ik heb er wel iets van 12,- voor betaald, want ik had voor 'Nu kopen' gekozen omdat ik geen zin had om biedingen af te gaan zitten wachten.
Misschien kun je hem anders nog goedkoper krijgen?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:42

10 is t goedkoopste..

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:43

Djilna schreef:
Babyshampoo? Of kun je dat daar niet voor gebruiken?

Dit ga ik niet iedere keer doen dat ik mijn kwasten gebruik.

Ik heb net op de site van Elf gekeken en kan de daily brush cleaner niet eens meer vinden, heb ik weer. -O- Deze kostte maar 4 euro

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:45

Klopt wilde m ook bestellen maar hij is er idd niet meer..
Dacht even kijken of t net zo goed werkt maar helaas

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:47

Gebruiken jullie dan speciale reinigers voor jullie borstels.
Ik gebruik namelijk gewoon sulfaat vrije shampoo :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:48

Als dagelijkse reiniger gebruik ik een speciale :)
Als ik echt ga wassen pak ik babyshampoo

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:56

Ik vond op internet iets van Sephora, maar ik weet niet of deze in Nederland word verkocht. Weet iemand dit? (en weet iemand dan ook toevallig de prijs?) Ik heb het wel nodig voor mijn gel liner kwast, want deze moet schoon gemaakt worden na ieder gebruik anders word hij hard en onbruikbaar door het overgebleven product. En om nu iedere dag te gaan wassen met shampoo is ook niet ideaal

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:58

Suus___ schreef:
Als dagelijkse reiniger gebruik ik een speciale :)
Als ik echt ga wassen pak ik babyshampoo

Is dagelijks reinigen dan nodig, ik doe het 2x de maand (om de 2 weken ongeveer ) :) ?

@mlc : dank je voor mijn ongestelde (oke dit klinkt raar :P ) vraag te beantwoorden.
Dus het is daadwerkelijk nodig om je liner kwast bij elk gebruik schoon te maken ?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 21:00

Zoals mlc hierboven al zegt voor m'n eyeliner kwast wel :)
En m'n buffer trouwens ook

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 21:12

Loose, ik heb 2 real techniques kwasten. De stippling brush en face expert brush. De stippling brush vind ik niet zo fijn. De witte haartjes zijn stug en kan er gewoon niet fijn mee werken. Mijn gevoelige huid vind hem ook niet fijn. De face expert brush is wel erg fijn. Ik gebruik hem voor foundation. Enig nadeel is dat je de kwast iedere dag moet wassen. Hij is zo smerig na gebruik (de stippling ook) De haartjes zuigen de foundation helemaal op. Als je de kwast voor de 2e keer gebruikt krijg je strepen. Ik ben nu aan het nadenken om voor foundation de Shisheido kwast erbij te bestellen. Of dat ik Hakuhodo wil proberen (is alleen heel duur dus zou er wel even voor moeten sparen en goed over na denken) Maar denk dat ik de real techniques blush brush en powder brush er nog wel bij ga kopen.

Ik was mijn kwasten altijd met Tigi bed head recovery shampoo. Deze shampoo maakt de de kwasten goed schoon en de haren worden er lekker zacht van. Eerst deed ik altijd baby shampoo maar deze is fijner en zo hoef ik ook niet een ander product erbij aan te schaffen.

Het ACW paketje met blusher en oogschaduw kwast is vandaag ook aangekomen. Alweer een snelle verzendig.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 21:15

@ML: Ik maak mijn kwasten altijd schoon als ik ze heb gebruikt, ik vind het echt nodig. Zo blijven je kwasten schoon, haal je bacteriën weg (!) en houd je je kleuren mooi tijdens het opmaken. Als je je kwast voor twee verschillende kleuren gebruikt tijdens het opmaken (of de volgende dag een andere kleur gebruikt met dezelfde kwast) dan krijg je een soort rare mix van deze twee kleuren.
Mijn gel liner kwastje word echt hard en het is echt onmogelijk om hier dan nog een mooie rechte, strakke lijn mee te zetten.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 21:21

Oogschaduw en foundation kwasten maak ik afhankelijk van het gebruik 1x p.w. schoon met biosilk shampoo. Poederkwasten doe ik minder vaak omdat ik toch dezelfde poeders gebruik. Bacteriën enzo ben ik bij droge producten niet zo bang voor. Oogschaduwkwasten maak ik 'schoon' door even over een papiertje of washandje te gaan... tenzij ik zwart heb gebruikt.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 14:43

Vandaag :)

Afbeelding

De kleuren zijn hierop niet goed te zien.. maar was wel blij met mijn eyeliner vandaag :')
Afbeelding

Gemaakt met Sleek au naturel
Nubuck (bewegend ooglid), Regal(buitenste ooghoek), Conker(arcadeboog) en Taupe als higlighter
Afbeelding

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 14:49

Netjes hoor :)
Als ik mijn laptop beeld wat kantel dan zie ik wel wat meer de kleuren :D

Vind trouwens je wenkbrauwen ook netjes zitten,die zijn bij mij de laatste tijd drama om ze weer goed te krijgen.