Wat ben ik blij dat ik weer beter ben zeg! (Ben heel erg ziek geweest de afgelopen week..
Hardlopen ging vandaag dan ook niet zo soepel als normaal, maar ben in ieder geval weer in staat om 5 km te rennen zonder problemen). Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Had helemaal gelijk: toen ik eenmaal bezig ben ging ik dr vol tegenaan, heerlijk
Voor ik begon maar ff gevraagt of mn schema gesplitst kan worden nu ik vakantie heb en dus vaker kan trainen
En afgezien van splitsen ook paar oefeningen dr bij zodat ik niet met een halfuurtje klaar ben
Legpress er iig weer bij voor de benen, oefening voor buikspieren dr bij, en rug en buik ga ik zowel bij benen als bij bovenkant meepakken. 
Was nogal druk, en gozer had zn gewichten laten hangen, dus de 10 kg heb ik lekker laten staan voor 3e en 4e sets, maar de 20kg toch maar terug gehangen. Ben ik net klaar met mn 2e set en wil de 10 kg pakken, komt die gozer dr opeens weer aan en wil de 10 kg meenemen. Toch maar ff gezegt dat ik ze eerst zelf nodig had... Anders hattie ze maar op moeten ruimen hoor!
een uurtje

Bij mij is het altijd zo dat ze vragen of ik nog lang bezig ben met iets, heb vaak oefeningen die de mannen ook doen.. 
Het is goed, ik moet ook vaak wachten tot er wat vrij is en te weinig rust tussen de reps door doe ik niet aan. 
Besides, iedereen moet ergens beginnen!
Kan ik vanmiddag toch nog lekker sporten

Monnie_ schreef:romyv ik hoop t ook voor je vriendin ! wel leuk een sportmaatje erbij.. soms mis ik dat wel

*wil nog een keer*
) En mn armen en schouders zijn ook goed moe
Jeej
Meestal heb ik uberhaupt geen spierpijn, of heel weinig. Ik voelde ze nu iets van gisteren, maar niet heel erg. Alleen deed meer buikspier oefeningen dan normaal, en ff wat andere dr bij ook nog, dus tja, toen erhm, gingen ze wel goed branden.
Plan is om donderdag of vrijdag weer te gaan.
het ging zo lekker, en erhm, het gaf stiekum best een kick om een keer echt dóór de pijn heen te gaan en er toch nog een paar laatste crunches uit te persen
(dat had ik vandaag bij alle oefeningen, lol)
Kun je die uitleggen? Romyv schreef:missfitness schreef:Heeft hier ooit iemand wel eens "de" pomp in zn spieren gehad? Of stel ik nu weer een moeilijke vraag?
is dat dat je spieren helemaal opzwellen na zware oefening met weinig herhalen? Wat je krijgt bij zn max test (1x een gewicht, red je het verzwaren tot je niet meer kan)