Enfin, weer ontopic.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNathaliee schreef:Kijk eens op dafont.com daar staan ontzettend veel lettertypes op, daar heb ik de mijne ook gevonden
moonprayer schreef:ja, gerrit van tattoo mania heeft wel voorbeelden van GOEDE paardenportretten op zijn site.
zit in Apeldoorn
en anders zou ik denk ik voor thomas kynst gaan, die kan dat vast en zeker
gerrit noemt wel elk paard mr. ed. geloof ik
Borisje schreef:moonprayer schreef:ja, gerrit van tattoo mania heeft wel voorbeelden van GOEDE paardenportretten op zijn site.
zit in Apeldoorn
en anders zou ik denk ik voor thomas kynst gaan, die kan dat vast en zeker
gerrit noemt wel elk paard mr. ed. geloof ik
Ik kan er echt geen eentje vindenZowel zijn myspace, hyves als site afgespeurt, maar geen paardenportret.
Lara_Silver, dát vind ik nou echt een stoere mannentattoo
shirdaki schreef:Hoi even een vraagje, zijn er hier ook mensen die tattoo's uitwerken? Die t zeg maar leuk vinden om te tekenen? In heb hier een ontwerp alleen wil hem wat uitwerken met schaduwen en strakkere lijnen.
Joolien schreef:shirdaki schreef:Hoi even een vraagje, zijn er hier ook mensen die tattoo's uitwerken? Die t zeg maar leuk vinden om te tekenen? In heb hier een ontwerp alleen wil hem wat uitwerken met schaduwen en strakkere lijnen.
Je kunt hiervoor beter naar een tattoo artist stappen, die kunnen je goed helpen met het ontwerp.