Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zipporah schreef:Ik ga vanaf nu weer heel serieus verder met mijn CBdieet. Ik ging zo snel maar dat is wel logisch met 500 calorieen vliegen de kilo's er per week wel af. Ik rekende het is uit, ik neem in de ochtend 6 uur een shake van ongeveer 150 calorieeen maar dat verbrand ik ook gelijk omdat ik fanatiek naar stal fiets 15 minuten heen en terug, paard train, en een uur met mijn honden wandel. 12 uur en rond 6 uur weer een shake, dan doe ik niet zo heel veel de hele dag, beetje opruimen, misschien even helpen op de zaak, shoppen of iets anders.. iedere avond naar de sportschool waar ik met 3 kwartier volop crosstrainer of fietsen ook al makkelijk 375 calorieen verbrand.. wat houd ik dan eigenlijk over
sashafierce schreef:Ondanks dat ik bijna niet meer hier in t topic ben wil ik toch even laten weten dat ik 9kg kwijt ben in 3maanden! Voel me heel fijn op t moment! Nu nog 6 eraf en dan zit ik op mijn streefgewicht.. Laat de zomer maar komen!
Ketaki schreef:ik heb vanmorgen een shake gehad als ontbijt.
heb op me werk 4 bruine boterhammen gehad met 1 plakje kipfilet komkommer en kaas ( 1 plakje)
soort sandwich achtig geval en dat door midden gesneden.
dus vrij gezond.
verder 1 beker melk op het werk gehad en 0,5 ml water ( dus een halve liter.)
nu avond eten zit ik weer aan de shake
edit:
over de gehele dag drink ik genoeg thee/water (koffie drink ik niet, want dan krijg ik last van me maag)
craiester schreef:hallo,
nieuwkomer hier, die zich echt moet verplichten om te gaan dieëten.![]()
ik heb niet het hele topic doorgelezen, was mij iets teveel![]()
ik zit op kot dus zondagavond naar kot toe en vrijdagnamiddag terug naar huis, op kot koken is een hel, dus heb meestal gewoon kant en klaren hap klaar staan, of spaghetti waar je de saus even moet opwarmen enzo. nu wil ik toch iets gezonder maken, alleen ja in de keuken is niet echt te koken, (weinig materiaal- of kapotof er staan er al 3 te koken op een klein plaatsje)
ben ook sprite verslaafd iemand tips om daar vanaf te komen.
ik ben fan van salades maar meestal wordt dat snel slecht op kot, dus dat is dan weer te duur, ik eet bijna nooit brood, maar wel volkoren crackers (gezond?)
en ik eet niks wat uit de zee komt, voor de rest ben ik totaal niet veeleisend![]()
nog mensen die op kot zitten en een leuk schema hebben, (heb maar een ienimieni koelkast, dus daar kan ik bijna niks inzetten)
en trainen is een ware hel voor mij, ik durf niet echt te gaan sporten omdat ik mij dan meestal wel schaam
craiester schreef:hallo,
nieuwkomer hier, die zich echt moet verplichten om te gaan dieëten.![]()
ik heb niet het hele topic doorgelezen, was mij iets teveel![]()
ik zit op kot dus zondagavond naar kot toe en vrijdagnamiddag terug naar huis, op kot koken is een hel, dus heb meestal gewoon kant en klaren hap klaar staan, of spaghetti waar je de saus even moet opwarmen enzo. nu wil ik toch iets gezonder maken, alleen ja in de keuken is niet echt te koken, (weinig materiaal- of kapotof er staan er al 3 te koken op een klein plaatsje)
ben ook sprite verslaafd iemand tips om daar vanaf te komen.
ik ben fan van salades maar meestal wordt dat snel slecht op kot, dus dat is dan weer te duur, ik eet bijna nooit brood, maar wel volkoren crackers (gezond?)
en ik eet niks wat uit de zee komt, voor de rest ben ik totaal niet veeleisend![]()
nog mensen die op kot zitten en een leuk schema hebben, (heb maar een ienimieni koelkast, dus daar kan ik bijna niks inzetten)
en trainen is een ware hel voor mij, ik durf niet echt te gaan sporten omdat ik mij dan meestal wel schaam