Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lucifertje

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 23:22

Die had he mij toch al door gemaild? Meen dat dat de london was? Ik twijfel heel erg en als ik um online bestel kan ik hem nog terug sturen :-) morgen maar even langs florale, mss dat ze mij daar verder kunnen helpen!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 10:17

Dan ben ik in de war, moet ik even goed nakijken welke het nu is :D Hoor je nog!

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 14:34

Undefined schreef:
Heeft er iemand interesse om model te zijn tijdens een cursus met het merk Virgin lengths? Je betaalt alleen het haar. (Rond de 120 euro voor 50 cm.) zo ja graag pb!

Ik zit nu in de stoel als model... Foto's volgen!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:23

Leuk! Ben benieuwd! Mijn foto's had je gezien van Virgin lengths he? :D

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:59

Undefined schreef:
Leuk! Ben benieuwd! Mijn foto's had je gezien van Virgin lengths he? :D

Ja je moeder had ze doorgestuurd! Ik zit vol verwachting te wachten tot we klaar zijn haha!

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 23:38

Heeft iemand ervaring met virgin lenghts gold? Hb ze sinds gisteren maar schrok hoe het er uit zag vanmorgen.. Krijg het ook niet goed stijl..

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 00:05

Virgin lenghts?! Heb ik altijd gehad!
1x problemen gehad met klitten.
Maar verder super tevreden altijd over geweest!! :)) altijd erg mooi gebleven alleen de punten volgens mij niet tot het laatst mooi.

Ben op een gegeven moment overgestapt na Indian gold. Dat is echt goddelijk voor mij :+:

Ik ben inmiddels wel zover dat je van bepaalde merken niet het ultieme kunt verwachten. Mensen die van socap verwachten dat het 4 maanden super mooi blijft kunnen het wel vergeten ten opzichte van Indian gold etc. Virgin is in mijn ogen een 'midde klasse' . En zeker niet verkeerd. Wat doe je qua verzorging/styling/wassen/drogen/föhnen etc alles speelt mee..

Aan Indian gold hoef ik praktische niets te doen en het zit, het zit mooi, perfect!
Bij virgin moest ik toch 5min even met se föhn borstel dn klaar..

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 00:05

Heb je geen foto's?! Van voor en na? Van het zetten en van je eigen haar?

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 00:20

Virgin kost inderdaad wat meer moeite qua verzorging maar voor die prijs (Indian gold betaal je gewoon het dubbele) kun je dat ook verwachten. So cap heeft een lagere kwaliteit voor dezelfde prijs.
Ik had ze hier ruim twee maanden in: http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-BEKEBKD6.jpg
Stijler kan geloof ik niet :')

Vooral belangrijk is een strakke vlecht en even föhnen na het wassen. Als je haar de kans krijgt om buiten de vlecht te komen dan schuif je er overheen met slapen en dat is ook met Indian gold niet mooi. Ik heb nu ook Indian gold, in het begin vond ik Virgin eigenlijk even mooi alleen mijn Indian gold gebruik ik nu al een half jaar achter elkaar en Virgin lengths moest er na 3 maanden wel echt uit. Overigens heb ik met Indian gold ook wel eens dat ik wakker word en denk waarom heb ik hier in godsnaam zoveel geld aan uit gegeven. Dan was ik het even en is het weer klaar.

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 00:29

Ja ik heb ze gisteren pas laten plaatsen. Nog niet gewassen of wat dan ook dus.. Misschien moet ik ze in ieder geval wat korter laten maken..

Undifened, je moeder had de foto ook gestuurd. Ziet er zeker nog goed uit. Ik ben gewend aan midden klasse.. Had voorheen vaak balmain!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 00:32

Ik zou eens wassen en daarna serum erin en even föhnen. Ik heb t met Indian gold ook gehad, lelijk droog prutje haar was het. Heb dezelfde nu nog steeds in en harstikke tevreden mee, snap nog steeds niet hoe het kan :')

Maar als je wakker wordt en t zit ineens niet goed zonder wassen of wat dan ook moet t bijna wel losgekomen zijn uit de vlecht, anders kan t niet lijkt mij.

Je kunt altijd Fleur even bellen om advies, zij zit ook aan Virgin lengths zelf verbonden.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 13:15

Als er nog meiden geïnteresseerd zijn in een gratis verlenging (voor portfolio/oefenen, haar uiteraard wel zelf betalen) mag je mij een pbtje sturen. Euro socap/Virgin lengths/Indian gold mogelijk. Ook microrings mogelijk!

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 13:52

Undefined schreef:
Als er nog meiden geïnteresseerd zijn in een gratis verlenging (voor portfolio/oefenen, haar uiteraard wel zelf betalen) mag je mij een pbtje sturen. Euro socap/Virgin lengths/Indian gold mogelijk. Ook microrings mogelijk!

Helaas weer zo ver maar wel te overwegen::D

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 19:55

Helaas heb ik net Indian laten zetten...... Had me veel geld gescheeld hahahaha poedersuiker haha :')

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:50

Jaaa I know scheelt ook echt twee weekjes ofzo haha. Misschien wil m'n moeder je nog wel goedkoper helpen dan :D

Ik weet trouwens ook hoe je wax omzet in i-tips nu. Volgende keer neem ik denk ik wax en zet ik het daarna zelf om :D

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:58

Undefined kan je mij de prijzen eens doorsturen voor 100 stuks. Heb niet zo een dik haar

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:58

Dan zou je even op de sites van de merken moeten kijken! Het is de bedoeling dat je het haar zelf bestelt. Langskomen om de kleuren etc te bepalen kan natuurlijk wel.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:01

Undefined schreef:
Dan zou je even op de sites van de merken moeten kijken! Het is de bedoeling dat je het haar zelf bestelt. Langskomen om de kleuren etc te bepalen kan natuurlijk wel.

Ohh dan kan ik der wel aankomen ik laat je dan iets weten :D

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 09:46

Undefined schreef:
Ik zou eens wassen en daarna serum erin en even föhnen. Ik heb t met Indian gold ook gehad, lelijk droog prutje haar was het. Heb dezelfde nu nog steeds in en harstikke tevreden mee, snap nog steeds niet hoe het kan :')

Maar als je wakker wordt en t zit ineens niet goed zonder wassen of wat dan ook moet t bijna wel losgekomen zijn uit de vlecht, anders kan t niet lijkt mij.

Je kunt altijd Fleur even bellen om advies, zij zit ook aan Virgin lengths zelf verbonden.

Heb het haar gewassen, geföhnd en gestijld. Je moeder heeft de foto's laten zien toch? Is een stuk beter nu. Moet nog steeds de foto's uploaden voor en na..

Iemand suggestie hoe je dit via je telefoon snel regelt?

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 15:30

Ik weet niet of ik dit hier mag vragen maar weet iemand een goede en een betaal bare kapper in Amsterdam ?

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 09:47

Chantal ik vind de cosmo op boven t ij een erg fijne kapper. In a'dam noord.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 09:51

Daar is een ander topic voor bedoeld, haar en haarverf of zoiets heet het.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 19:40

Undefined dankje dan ga ik daar even na vragen.

MissDonna schreef:
Chantal ik vind de cosmo op boven t ij een erg fijne kapper. In a'dam noord.

Over de cosmo kapper bij 't boven ij ben ik helaas niet zo te vrede me haar is daar helaas al een paar keer verknipt maar bedankt voor de tip

taff

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 20:26

ik heb vandaag extension gezet bij een fries (en ben er trots op)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 17:49

Undefined schreef:

Aanbod geldt nog steeds! Graag alleen reageren als je echt interesse hebt, heb nu al veel pbs beantwoord van meiden die alsnog geen contact opnemen voor het zetten. Het is overigens in Raalte :)