[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bumba01

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:17

Wenkbrauwen tattooeeren heb ik ook laten doen :j Je voelt heel iets, maar ze brengen ook verdovende creme aan (of naja ze verdoven het voordat ze het gaan tattooeren). Ik moet het alleen nog even een keertje bij laten werken, omdat ze nu iets lichter zijn..

Danielle: Mooi hoor! :j Gevoelig of viel het mee?
Olikea: Waauw! Dat wil ik ook nog een keertje laten doen :j

Ik zit ook weer te denken aan een tattoo, nl. de woorden horen, zien en zwijgen (in het engels). Weet alleen nog geen mooie plek..

xxDanielleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:51

sharoontje schreef:
Danielle: Mooi hoor! :j Gevoelig of viel het mee?

Wel grappig dat iedereen vroeg (ook vrienden en familie) of het pijn deed of gevoelig was. Maar ik vond het heel erg mee vallen. Heb geen pijn gevoeld, vond het soms alleen meer irritant dan gevoelig. Mijn tattooeerder noemde me al een bikkel haha!
Het schijnt toch wel een gevoelige plek te zijn!

Maar ben er heel erg blij mee!

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 14:45

Even een vraagje: Wie heeft wel eens een tattoo op een plek laten zetten waar je met je handen niet bij kan? Hoe hebben jullie dit toen ingesmeerd en gewassen etc? :P Zit nu al te puzzelen hoe ik dit moet gaan doen. Ik woon alleen en heb dus geen huisgenoot ofzo die mij tattoo voor me kan insmeren. Naar welke HTK hulpmiddelen hebben jullie gegrepen om je tattoo toch te kunnen verzorgen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 14:49

Vriend? Vriendin? Mam? Afhankelijk van de plek

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 14:50

Vriend heb ik helaas niet, mam die zit in Groningen en ik in Arnhem. En het is lastig om elke dag 2x per dag een vriendin te vinden die mn tattoo op een goede wijze kan verzorgen :P

Edit:
De tattoo komt op mn schouderblad...
Laatst bijgewerkt door Evel_Knievel op 05-02-12 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 14:51

Jij laat hem op je schouderblad zetten toch? Dan kun je wel gewoon zelf smeren, gaat wel een beetje onhandig maar als je een beetje tegen je elleboog duwt, lukt het wel :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 14:56

Ik zou alvast aan een spiegelconstructie beginnen :D

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 14:58

een spiegelconstructie? :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 15:02

Ja zodat je in de spiegel goed je schouder kunt zien :')

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 15:03

ik heb ook mijn schouderblad gewoon zelf ingesmeerd kan makkelijk hoor :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 15:07

Joolien schreef:
Ja zodat je in de spiegel goed je schouder kunt zien :')

Juistem :') Ik zou dat nodig hebben met mijn geweldige handigheid of die bepanthen zat overal behalve op de tattoo _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 15:08

Dat je de volgende dag niet meer uit je bed kunt komen omdat je aan je matras vastgeplakt zit :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 15:32

_O- "Wat krijgen we nou??!! _-:( " "Ohja.... :o"
Jep, sounds like me :j :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 15:35

Ik heb al een topje gekocht met ingebouwde bhtop zodat ik even geen bh aan hoef :)
Ik kan echt niet waaaaachteeeeen! :D

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 15:37

Macchiato schreef:
Vriend heb ik helaas niet, mam die zit in Groningen en ik in Arnhem. En het is lastig om elke dag 2x per dag een vriendin te vinden die mn tattoo op een goede wijze kan verzorgen :P

Edit:
De tattoo komt op mn schouderblad...

Ik wil best wel een keertje je schouder insmeren hoor :')

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 17:02

Ik kon mijn tattoo op mn schouderblad wel zelf insmeren, het was wel een beetje rekken en strekken maar het lukte wel :P

xxDanielleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 18:49

Ik wou zeggen op schouderblad kan je vast wel insmeren, inderdaad wel onhandig maar komt wel goed! Weet je al wat voor tattoo het word?

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 19:30

Ik zal alvast maar beginnen met oefenen om kunstig bij mn schouderblad te komen :P
Weet al wat het wordt ;) heb wel een plaatje maar kan nu sowieso niet laten zien. Zit in de trein ;)

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 19:35

Jeuj nieuw topic!
Heb bijna een jaar geleden deze tattoo laten zetten op mijn pols :)
Heeft uiteraard wel een betekenis en is niet zomaar 'liefde & dingen'.

Afbeelding

Daarna heb ik deze laten zetten op mijn enkel bij een andere shop.
De betekenis is voor mij heel belangrijk, maar de tattoo is ontzettend lelijk geworden :=
Ben dus aan het nadenken hoe ik deze tot een mooi groot stuk kan uitwerken!

Afbeelding

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 19:40

Wat zonde dat je tattoo niet is geworden wat je wilde :\ Misschien kan je eens naar de tattooshop gaan en kijken of zij er wat van kunnen maken?!

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 19:42

Macchiato schreef:
Even een vraagje: Wie heeft wel eens een tattoo op een plek laten zetten waar je met je handen niet bij kan? Hoe hebben jullie dit toen ingesmeerd en gewassen etc? :P Zit nu al te puzzelen hoe ik dit moet gaan doen. Ik woon alleen en heb dus geen huisgenoot ofzo die mij tattoo voor me kan insmeren. Naar welke HTK hulpmiddelen hebben jullie gegrepen om je tattoo toch te kunnen verzorgen?

Ikke.. op mijn rug.. kon net bij de boven en onderkant.
Ik heb me echt door iedereen laten smeren.. Manlief als hij thuis was, collega's op het werk.. Valt altijd wel een mouw aan te passen :D

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 19:45

@ Mricale, ja het enige wat ze kunnen doen is hem inkleuren en dan is die ook maar saai denk ik.
Ik ga er gewoon een mooi beenstuk van laten maken met verschillende mooie dingen :)

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 20:03

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 20:43

Haha...o wat erg... :')

Trice

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 22:23

Zo ben er weer... Heb even 10 pagina's terug gelezen en zal nog even wat reacties voor die mensen achterlaten.

@ Ayasha;
Jij wou (correct me if I'm wrong) toch een 'ketting' van bloemen en vlinders rond je pols? Je kunt heel makkelijk een papiertje pakken en rond je pols wikkelen voor je juiste grootte van je pols. Dan kun je op het internet kijken wat je zelf het mooist vind qua stijl. Misschien wel zo'n kettinkje van madeliefjes die je vast vroeger ook gemaakt hebt met hier en daar wat vlinders op de steeltjes? Of misschien juist wel bloemen ingevuld met sierlijke lijnen die de bloemen aan elkaar verbinden. En als je er niet uit komt kun je sowieso naar een tattooshop om advies te vragen.

@ Wiebke;
Mooie tattoeages!

@ Marshaha;
Leuk flimpje (top muziek ook trouwens, Rancid, ik hoop dat de betekenis niet de manier van jullie werken is := )

@ Charmaiinee;
Mooie letters, maar ik vind ook de Y nu niet helemaal af. Misshcien kun je het voor je zelf uitprinten en kijken of je ze zelf 'af' kunt maken.

@ Luce;
Mooie zwaluwen!

@ Moonprayer;
Ik vind je schets al best mooi. Ik vind het knap dat je toch alle onderdelen met elkaar hebt weten te verbinden, maar misschien is het een idee om een bepaald iets te laten terug komen in de onderdelen dat het wat meer 1 geheel word zeg maar.

@ Merry98;
Heel mooi ontwerp hoor!

@ Picobello;
Heel mooi gebaar om allebei elkaars naam te hebben. Dan moet jullie band toch heel speciaal zijn denk ik dan ;)

@ Dreamy;
Leuk idee voor een tatt!

@ Dieuwke;
Heel mooi lettertype, misschien dat ik eroverheen heb gelezen maar welk woord ging je doen?

@ Kipzel;
Wat een ontzettende mooie stijl! Hier hou ik echt van!

@ Olikea;
Lijkt me een hele bijzondere ervaring om een tattoeage op een traditionele manier gezet te hebben.

@ xxDanielleee;
Mooie sierlijke tattoo!

@ Emmaa;
Mooie letters van je bovenste foto.
Wel zonde dat het ankertje niet geworden is wat je wou. Maar zo te zien is hij vrij klein, daar kunnen ze vast nog wel iets moois omheen bouwen ;)

Volgens mij heb ik iedereen die foto's geplaatst heeft gehad. En anders SORRY!!!

Zo nu ga ik even een foto uploaden van mijn wenkbrauwen.
Tot zo!!! :evaw:

EDIT:
Afbeelding
Hier net gezet. Het wordt nog lichter van kleur en uiteindelijk wordt het ook iets dunner.
Ik moet zeggen dat dit bij mij veel pijnlijker was dan de tattoo boven mijn enkel en voet.