[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Desty

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 11:03

Eey, die onderste in de link is Jorg :')
Hoe ken je die?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 11:16

Ik zie er ook helemaal niet zo alternatief uit en ik heb al een tijd lang 8mm. Maar goed, mensen zijn bij mij ook altijd verbaasd als ze horen dat ik metal luister en dat doe ik toch echt al sinds mijn 10e :') heb verder wel veel 'alternatieve' vrienden maar dat hierboven lijkt meer de wat hippe emo-scene :P ik vind die grote echt niet mooi trouwens. :n

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 11:19

Desty schreef:
Hoe ken je die?

Jorg ken ik via Ester haha :')

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 11:55

Courses schreef:
Desty schreef:
Hoe ken je die?

Jorg ken ik via Ester haha :')

Ah vandaar! Hij woont namelijk een wijk bij mij vandaan :))

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 14:52

Zo heb m'n tragus piercing! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:36

Ik heb mijn plastieken plugs weer in .. die andere werden mijn oren toch niet helemaal vrolijk van. Jammer want die vind ik veel mooier staan, maar goed nu even de boel tot rust laten komen. Want ik heb al 3 andere van een maat groter liggen en die wil ik toch wel graag voor juni erin hebben. Binnenkort dus even nieuwe bestelling plaatsen op aop om van 5 naar 6 mm te gaan (tijd terug geprobeerd, maar ze wilde er niet in). En dan stop ik echt ... vind dat voor mij wel een mooie maat :)

Ondertussen schiet het met uitgroeien van mijn rechter navelpiercing niet echt op ... hij is geirriteerd, vooral bovenste gaatje, maar uitgroeien ho maar. Terwijl de linker dat wel vrij vlot heeft gedaan toen. Dat litteken begint er ook al mooi uit te zien, had eigenlijk gehoopt dat deze net zo zou gaan. Want als ik die er nu uit haal en dicht laat groeien ziet dat er heel anders uit qua litteken. En zit er ook niet op te wachten dat het helemaal niet dichtgroeit, dat heeft een vriendin van mij. Piercing eruit, alles rustig genezen en nu zit er gewoon nog een gat. Najah ik kijk het nog even aan en dan maar een ongelijk litteken. Vind het er kaal uitzien, maar ben die laatste nu eigenlijk gewoon zat. Ben beetje klaar met de piercings verder, ga flink sparen voor nieuwe plakplaatjes, die blijven tenminste wel gewoon zitten :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:39

Ehm, je weer dat acryl al helemaal slecht is als je oor geirriteerd is? Daar moet je of staal of glas voor pakken, maar geen acryl. Verder zou ik wat jojoba olie aanschaffen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:59

Die andere waren staal .. met deze die nu inzitten heb ik juist nooit problemen gehad (en die had ik al een paar jaar). Heb ze er nu een dag in en voelt alweer stuk beter aan. Als het uiteindelijk ook met deze niet helemaal tot rust komt, ga ik over op glas :j

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 19:20

het ging me niet om de grote van de tunnels, ik vind tunnels (sierraad!) gewoon niet mooi, de eyelet foto is van mij, ik heb zelf 8 mm :')

Ik ben btw een meisje meisje, maar dat zie je ook duidelijk aan mijn oren

Afbeelding

Afbeelding
met 7 mm

en op de vorige pagina dus 8 mm goud :)

edit: en heb meegedaan met een wedstrijd toen van aop, om te laten zien dat er ook hele vrouwlijke meiden zijn die gaten hebben :D

http://imageshack.us/m/695/6195/oorgenezen.jpg

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 20:47

Dat laatste setje vind ik zo leuk (die in link) :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 23:09

Desty schreef:
Bonjoy schreef:
Maar als je ouders een piercing in het gezicht lelijk vinden, waarom zou je dan een nepding in doen en hetzelfde effect creeëren?

Ik heb dacht ik nergens neer gezet dat ze 'm lelijk vinden.
Het gaat hun er om dat ik tot mijn 18e geen gaten in m'n lichaam prik. Dan is dit toch een fantastische uitkomst?

Tja, we zullen het er wel niet over eens worden. Een piercing is een piercing. Een nepgeval vind ik geen piercing, en geen vervanging van een echte ;).

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 18:10

Courses waar ken jij nandi van? Ik heb bij haar in de klas gezeten 2 of 3 jaar terug. :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 20:00

LisaaBloem schreef:
Courses waar ken jij nandi van? Ik heb bij haar in de klas gezeten 2 of 3 jaar terug. :)

Ook via via haha.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 15:38

LOL
gister in de metro uit mn werk (arena :+ ) werd ik aangesproken door een supporter,
hij vond dat ik veel te netjes was voor tunnels het paste niet in het verwachtings beeld.
toen ik zei dat ik daar ook niet aan wilde voldoen werd het m met zn bierhoofd te moeilijk :')

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 16:28

Hallo. :) ik wil heel graag een tongpiercing, maar ik durf het niet te laten zetten. Vonden jullie de pijn mee of tegenvallen? En na die tijd? hoelang heb je er dan last van? Ik ben opzich niet bang voor naalden (bloedprikken enzo) heb al wel een navelpiercing, dat vond ik echt helse pijn doen :') dus vandaar. ik heb al het een en ander doorgelezen en gegoogled. Weten jullie nog een goede piercingshop in deventer/zwolle buurt?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 21:19

Het zetten deed bij mij absoluut geen pijn. Mijn helix deed meer pijn, zo ook mijn navelpiercing. Na het zetten had ik echter wel last, hij werd behoorlijk dik, kon geen hard eten eten. Ik zat aan de vla en eieren haha. Maar daar zit ook weer verschil in bij mensen

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:51

Ik heb sinds gisteren opeens enorm veel last van mijn 1e oorbelgaatjes. Ik heb die al meer dan 10 jaar, weet iemand hoe dat zou kunnen komen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 12:14

Stress, ziek aan het worden, blijven hangen, fout gelegen...

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 12:18

Ja ik voel me op het moment ook een beetje bluh, en dan gaan ze gelijk vervelend doen (helix - tunnel en de rest van m'n oorgaatjes (3) soms ook..)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 12:21

Lage weerstand en stress (niet lekker in je vel zitten) zijn vaak funest voor piercings. :) Ik merk aan mijn MD's wanneer ik rustiger aan moet doen _O-

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 12:24

Klopt! Mijn verstandskies is aan het doorkomen, en daar voel ik me dus niet echt lekker door (last van m'n nek, keel, beetje koortsig) en het is direct aan m'n oortjes te merken :=

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 18:12

Dniekje schreef:
Hallo. :) ik wil heel graag een tongpiercing, maar ik durf het niet te laten zetten. Vonden jullie de pijn mee of tegenvallen? En na die tijd? hoelang heb je er dan last van? Ik ben opzich niet bang voor naalden (bloedprikken enzo) heb al wel een navelpiercing, dat vond ik echt helse pijn doen :') dus vandaar. ik heb al het een en ander doorgelez en gegoogled. Weten jullie nog een goede piercingshop in deventer/zwolle buurt?

Pijn is toch echt bij iedereen anders. Ik kan nu wel zeggen wat het bij mij deed, maar het kan bij jou zo weer anders zijn. Mijn tongpiercing deed helemaal geen zeer, niet dik, niet pijnlijk, niks. Maar van mijn navelpiercing had ik ook geen last en die voelde ik ook bijna niet, terwijl jij die wel erg pijn vond doen.
Je weet het pas als je hem hebt laten zetten ;)
Als je het heel graag wil, dan moet je de "pijn" er voor over hebben :)

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 20:18

Heeft er hier iemand ervaring met die stretch setjes van AOP waarbij je de tunnel o de taper draait? Ben daar namelijk nu mee aan het stretchen maar ik heb het idee dat hij een soort van blijft haken achter het randje van mijn tunnel.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 20:40

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:10

Natasja91 :Tee tree oil op doen. 2 á 3 keer per dag even aanstippen en dan wordt het bultje droog en valt er vanzelf vanaf. Ik heb het zovaak!