Skessa_ schreef:Over de Rimmel lakjes... Movie Star is echt een must have![]()
Die vind ik ook al te roodachtig, haha!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkerblauw schreef:Glossi schreef:Die roze is echt een kleurtje voor mij! Gaan jullie volgen jaar ook weer een groepsbestelling doen? Als het kan zou ik dan graag mee willen bestellen. Ik vind die Misa lakjes geweldig!
Ongetwijfeld.
Maar mocht je echt niet kunnen wachten, Misa-lakjes kun je ook bestellen bij http://www.boozyshop.nl (6,95 per flesje, de verzendkosten zou ik zo snel niet weten).
xJolien schreef:Deze vind ik mooi, die ga ik morgen (als ik tijd heb) even maken!
http://www.pimpmynailz.com/wp-content/u ... dient2.jpg
Seraphim schreef:xJolien schreef:DB, je bent geweldig!Helemaal mijn kleurtjes!
Helemaal mee eens
Yv_ schreef:Niet doen db, niet doen. I love misa lakjes, dit is niet goed voor me! Ben net helemaal trots thuisgekomen zonder lak en heb helemaal de kruidvat, ici paris en douglass moeten trotseren! Maar nu heb ik weer een lalje op mn misa lijstje erbij geschreven
.
xJolien schreef:Oooh verdikkeme, jullie houden mij van mijn zeeeer interessante literatuurstof voor tentamen morgen
Suusjwah schreef:amanda1980 schreef:krijg net een cadeaubon voor 7,50 in mijn mailbox van parfumerie mooi. dat word weer een koh lakje halen morgen. scheelt wrer de helft van de prijs. jammer dat je geen korting kan ktrijgen op OPI
Dan heb je die cadeaubon niet helemaal goed gelezen€7,50 korting bij besteding van €40,-
xJolien schreef:Oei, lastige keus.... Ik zou voor de eerste gaan!
De tweede vind ik net te donker, daar word je dan weer zo somber van
amanda1980 schreef:ik zag het net ja. helaas maar hey, ik vroeg om 4 lakjes van npf en krijg er 12
Skessa_ schreef:Hmmm heel vreemd!
Ik laat paypal altijd zelf van mn bankrekening afschrijven.
Heb die balletjes wel gevonden, maar vind ze wel een beetje duur![]()
@ Rachel: De meeste afkortingen staan in de OP.
Als je nog iets niet snapt, dan kun je het altijd nog vragen.
OPI is voordelig via Ebay. En verder zou ik gewoon kijken naar het rating cijfer van de verkoper. Maar als het voor je dochter van 8 is dan zou ik gewoon de Kruidvat plunderen met Essence en/of Catrice nagellak
Mowoah schreef:Ik heb even gegoochled Prom, maar ik kwam niks bruikbaars tegen. Het lijkt me een lakje die je als basecoat op doet, onder je basecoat? Maar gezien er oil staat twijfel ik daaraan.
Yv_ schreef:De eerste db!!
Zo wow, 12 lakjes ipv 4? Heb je er wel maar voor 4 betaald? Goeie deal
Skessa_ schreef:Nee hoor zitten in een la.
Maar de foto is wel in zonlicht gemaakt, dus zooo erg afwijken is ook weer vreemd.
Snap er niks van