Chrissie schreef:Loesje ik heb je valtaf profiel bekeken maar knap hoor! Ik vind je figuur mooi nu!
Thanks, maar tis nu wel iets minder mooi na afrika

Dit was vrijdag:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loesss schreef:WIE HELPT MIJ MET DILEMMA?! Ik heb vriendje dus voor zijn verjaardag een weekendje texel cadeau gedaan. Nu gaan we zaterdag tot en met maandag, dus 2 nachtjes. Maar nu zijn er drie opties (ik ben niet zo rijk zeg maar):
1. Cheap Roompot chalet zonder iets erbij en geen luxe a 100 euro
2. Hotelarrangement incl 2 x ontbijtbuffet, 1 x driegangenmenu (naar reviews op internet heel goed eten), 1 x fietshuur in een normaal hotel zonder luxe (wel goede recensies) a 200 euro
of
3. 2 x overnachting in heel hip luxe hotellodges met onbeperkt nespresso, bronwater, en rituals producten, dvd speler met dvd's, rek vol tijdschriften en zeeer luxe en uitgebreid ontbijt op de kamer (broodzakjes mee, dan maken we meteen lunch van) a 160 euro
Chrissie schreef:Dat dacht ik al
Fototje in bikini
Voor: https://lh6.googleusercontent.com/-t2Sr ... C01754.JPG
Zijaanzicht: https://lh5.googleusercontent.com/-Qbk7 ... C01756.JPG
SharonIndezz schreef:werkt skeeleren echt tegen de lovehandles?? dat vind ik nog leuk om te doen ook!
Destino schreef:Ik maak sowieso veel zelf, pasta saus, lasagnesaus, saus voor wraps etc..
Als je een beetje googelt of op VT zoekt kom je een heel eind! Zo kom ik er ook aan, ben nu aan het werk en is druk, dus geen tijd om zelf te typen
Chrissie schreef:Hoe denken jullie over fruitsappen zoals pure sinaasappelsap, perensap of cranberrysap? Dit drink ik vaak avonds en let er wel op dat er geen extra dingen aan toegevoegd zijn..
Loesss schreef:WIE HELPT MIJ MET DILEMMA?! Ik heb vriendje dus voor zijn verjaardag een weekendje texel cadeau gedaan. Nu gaan we zaterdag tot en met maandag, dus 2 nachtjes. Maar nu zijn er drie opties (ik ben niet zo rijk zeg maar):
1. Cheap Roompot chalet zonder iets erbij en geen luxe a 100 euro
2. Hotelarrangement incl 2 x ontbijtbuffet, 1 x driegangenmenu (naar reviews op internet heel goed eten), 1 x fietshuur in een normaal hotel zonder luxe (wel goede recensies) a 200 euro
of
3. 2 x overnachting in heel hip luxe hotellodges met onbeperkt nespresso, bronwater, en rituals producten, dvd speler met dvd's, rek vol tijdschriften en zeeer luxe en uitgebreid ontbijt op de kamer (broodzakjes mee, dan maken we meteen lunch van) a 160 euro
Loesss schreef:Waar houden jullie van als avondeten? Ik hou van koken en heb genoeggg magere kooktips. Ben zelf ook alles behalve van de pakjes! Ik hou van veeeel versew groentjes!
Chrissie schreef:Ik zou ook voor optie 2/3 gaan. De fiets bij optie 2 is wel erg fijn, aangezien je heerlijk kan fietsen op Texel! Optie 3 is ook erg leuk. Bij weke plaatsen liggen optie 1,2 en 3?
Loesss schreef:Waar houden jullie van als avondeten? Ik hou van koken en heb genoeggg magere kooktips. Ben zelf ook alles behalve van de pakjes! Ik hou van veeeel versew groentjes!
Nell_ schreef:Even snel 5 minuten kijken bij jullie
MJ; al goed afgevallen zeg
Chantal ook al netjes!
En een net lijstje.
Zag wat bikini/buikfoto's. Weet niet meer van wie. Beide zagen er netjes uit
Loes: Ga vanavond thuis je succes verhaal van valtaf lezen. Nu kan dat niet.
Mijn 1e werkdag verloopt goed, ook qua etenWel gek dat Fay niet bij mij is.
Mijn lijstje:
O: cracker met 20+smeerkaas en glas optimel
T; rijstewafel en mandarijn
L: bruine boterham met 20+smeerkaas en b.boterham met philadelphia
T; rijstewafel en peer
A: hutspot (aardappels/wortel/ui en gehakt)
Nu weer werkenFijne dag!