Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Sauna liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 17:03

Veluwse Bron boven het Elysium. Elysium vind ik niet zo goed meer :n

Devarana is super! Maar geen hotel van zichzelf, dan moet je een hotel in de buurt zoeken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 17:07

Dank voor de tips! Heb nu even naar Thermen Bussloo zitten kijken maar kan het me herinneren dat mijn moeder daar eerder geweest is en wil ze echt even een relaxend weekendje weg geven. Hebben genoeg oliebol met de kinderen gehad de afgelopen maanden, dus even een weekendje compleet weg lijkt me wel wat :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 18:52

Veluwse bron vond ik, ondanks mega complex, wel erg prettig :j geen idee van een sauna fabriek.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 20:13

Thermen Bussloo heeft ook echt een heel fijn hotel erbij :j Heerlijk ontbijt en super fijne bedden, ruime kamers :) En vind de sauna één van de betere, maar wel erg druk.

Veluwse bron vind ik ook erg goed, ga ik zondag heen.
Deverana vind ik binnen super, buiten wat magertjes

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 21:46

Veluwse Bron is nog steeds mijn favoriet. Hoewel Fontana Nieuweschans ook heerlijk is, vooral het eten is daar nog een stapje lekkerder dan in andere sauna's. Plus de echt thermale baden die veel sauna's wel in hun naam hebben, maar niet écht.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 04:50

Hotel Bussloo was ik niet kapot van. Vind de bedden te zacht en misschien zelfs wel te groot.
Lig graag tegen manlief aan, maar steek ook graag een teen buiten boord en dat was in dit bed van 2.0×2.20 toch een hele opgave, we waren steeds op zoek naar elkaar :+

En de sauna vind ik in Bussloo erg druk geworden, zodar t echt zoeken is naar rust en ontspanning en ook zoeken naar een vrij plekje in t restaurant.

Bussloo is niet mijn favoriet meer.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 18:47

Ik schop even dit topic weer omhoog! :D

Het is voor mij weer saunatijd.. En nu heb ik dus heel braaf de Optimel-punten gespaard. Maar ik begrijp eigenlijk geen noot van de actie. Ik lees iets over maximaal €7,50 korting? Maar ik heb zoveel punten gespaard :P

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 18:50

Je hebt op dit moment een actie bij wellness.nl waarmee je gratis naar de zwaluwhoeve kunt. Laatste keer bij de zwaluwhoeve (met de 2 euro actie) was alleen n dusdanig slechte ervaring (+ belachelijke reactie van klantenservice) dat ik daar niet meer heen ga. :=

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 19:01

Ik wil graag naar Thermen Goirle. Was al fantastisch, en nu hebben ze blijkbaar van alles verbouwd, o.a. een sneeuwcabine. Die wil ik dus graag eens uitproberen met een vriend van me. Is lekker dichtbij ook.
Vind alleen niet zoveel kortingen.

Morgen naar SpaPuur in Tilburg, voor de helft van de prijs. :D

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 20:00

Murthul schreef:
Je hebt op dit moment een actie bij wellness.nl waarmee je gratis naar de zwaluwhoeve kunt. Laatste keer bij de zwaluwhoeve (met de 2 euro actie) was alleen n dusdanig slechte ervaring (+ belachelijke reactie van klantenservice) dat ik daar niet meer heen ga. :=

Na alles wat ik over de Zwaluwhoeve gelezen heb ga ik nog niet als ik geld toekrijg haha! :P

Mmm ook maar weer eens gaan binnenkort!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:00

Ik wilde t nog wel een nieuwe kans geven aangezien er een nieuwe eigenaar was en het allemaal verbeterd zou zijn. Bij de receptie kreeg ik n mooi verhaaltje over een eet-aanbieding waarbij we uit allerlei gerechten zouden kunnen kiezen en consumpties zouden krijgen, en uiteindelijk bleek dat we maar uit 2 gerechten konden kiezen, dat kon niet meer veranderd worden en daar moesten we het maar mee doen. Mailtje wat ik kreeg nav mijn klacht kwam er eigenlijk op neer dat ik loog en dat de medewerkers me echt wel verteld hadden dat het 2 gerechten waren want dat wist iedereen. 0,0 begrip en 0,0 compensatie, nou dan ben je mij als klant snel kwijt hoor!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:03

Brrr de zwaluwhoeve :x Vreselijke toko
Als echte saunaliefhebber ben je daar imo aan het verkeerde adres

10 aug hebben vriendlief en ik onze eerste vakantiedag en dat gaan we vieren bij de veluwse bron! Heb nog twee gratis entrees en een vertroetelcheque van €70 dus dat wordt een lekker dagje :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:09

Hoorde dat de veluwse bron ook is overgenomen door de eigenaar v/d zwaluwhoeve, vrees dus n beetje voor de kwaliteit.

Zwaluwhoeve vind ik ook niks nee, maar zo met de nieuwe eigenaar en n entree voor 2 euro wilde ik t best nog n kans geven, maar die is dus jammerlijk gefaald. :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:24

Ik durf niet naar die sauna fabriek :')

Zou wel jammer zijn als de veluwse bron ook a la zwaluwhoeve gaat worden.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:27

Ben bij allebei nog nooit geweest. Ik heb liever de wat kleinere sauna's, ik verdwaal echt overal en kan nooit kiezen welk bad. :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:29

Ik had de plattegrond erbij in de veluwse bron :')

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:00

Murthul schreef:
Hoorde dat de veluwse bron ook is overgenomen door de eigenaar v/d zwaluwhoeve, vrees dus n beetje voor de kwaliteit.

Zwaluwhoeve vind ik ook niks nee, maar zo met de nieuwe eigenaar en n entree voor 2 euro wilde ik t best nog n kans geven, maar die is dus jammerlijk gefaald. :=

Weet je ook sinds wanneer ? Ik ben er een tijdje geleden nog geweest en toen was het nog prima :j

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:01

Eergister voor het eerst naar de Veluwse Bron geweest, eerste keer daar en is me bijzonder goed bevallen! T was erg druk, maar heb het eigenlijk alleen op het terras gemerkt :j
Eerder ging ik altijd naar TB, maar na eergister ga ik liever naar de VB :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:05

paardenmiep schreef:
Eergister voor het eerst naar de Veluwse Bron geweest, eerste keer daar en is me bijzonder goed bevallen! T was erg druk, maar heb het eigenlijk alleen op het terras gemerkt :j
Eerder ging ik altijd naar TB, maar na eergister ga ik liever naar de VB :D

Dat vind ik nou echt kenmerkend voor de VB inderdaad: je merkt weinig van drukte, heerlijk

Was afgelopen woensdagavond bij TB, nou een drukte van belang :( En mijn handdoek was gegapt/verwisseld! Later terug gejat haha

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:08

Veluwse bron wil ik de volgende keer heen met mn zusje, ben ik niet eerder geweest.

Zwaluwhoeve zal sowieso altijd als nadeel hebben dat het zo groot is, als mensen een keertje sauna willen proberen komen ze al snel uit bij de zwaluwhoeve en dat zorgt er gewoon voor dat het vaak heel druk is en de sfeer minder fijn.

Ben zelf groot elysium fan, ook wanneer het daar iets drukker is merk je dat eigenlijk niet.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:10

Haha beter dat dan een man zien die zich na het douchen zich goed afdroogt met mijn handdoek :')

Zijn vrouw boos en hij maar zeggen: Beide handdoeken zijn wit! (maar waren wel anders :+ )

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:10

Groot als in bekend bedoel je Murthul? W.b. de zwaluwhoeve? Want ik vind het er qua oppervlak en indeling super hokkerig

Elysium staat hier ook nog op het to do lijstje :j

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:11

Corelli schreef:
Murthul schreef:

Weet je ook sinds wanneer ? Ik ben er een tijdje geleden nog geweest en toen was het nog prima :j

Het is precies andersom. De Zwaluwhoeve is overgenomen door de eigenaar van de Veluwse bron. Geen zorgen dus ;). Dit is trouwens al bijna een jaar!

Ik ga van de week ook weer naar de veluwse bron toe! Genieten!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:12

Sauna Huize Holterhof gaat ook weer open, ben heel erg benieuwd! :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:13

Als in bekend ja, als je mensen vraagt een saunanaam te noemen is zwaluwhoeve 9 v/D 10 keer wat ze op zullen noemen, dat maakt ook dat mensen daar eerder heen zullen gaan.