Devarana is super! Maar geen hotel van zichzelf, dan moet je een hotel in de buurt zoeken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

geen idee van een sauna fabriek. 
Heerlijk ontbijt en super fijne bedden, ruime kamers
En vind de sauna één van de betere, maar wel erg druk.
Murthul schreef:Je hebt op dit moment een actie bij wellness.nl waarmee je gratis naar de zwaluwhoeve kunt. Laatste keer bij de zwaluwhoeve (met de 2 euro actie) was alleen n dusdanig slechte ervaring (+ belachelijke reactie van klantenservice) dat ik daar niet meer heen ga.

Murthul schreef:Hoorde dat de veluwse bron ook is overgenomen door de eigenaar v/d zwaluwhoeve, vrees dus n beetje voor de kwaliteit.
Zwaluwhoeve vind ik ook niks nee, maar zo met de nieuwe eigenaar en n entree voor 2 euro wilde ik t best nog n kans geven, maar die is dus jammerlijk gefaald.

paardenmiep schreef:Eergister voor het eerst naar de Veluwse Bron geweest, eerste keer daar en is me bijzonder goed bevallen! T was erg druk, maar heb het eigenlijk alleen op het terras gemerkt
Eerder ging ik altijd naar TB, maar na eergister ga ik liever naar de VB
En mijn handdoek was gegapt/verwisseld! Later terug gejat haha Corelli schreef:Murthul schreef:Hoorde dat de veluwse bron ook is overgenomen door de eigenaar v/d zwaluwhoeve, vrees dus n beetje voor de kwaliteit.
Zwaluwhoeve vind ik ook niks nee, maar zo met de nieuwe eigenaar en n entree voor 2 euro wilde ik t best nog n kans geven, maar die is dus jammerlijk gefaald.
Weet je ook sinds wanneer ? Ik ben er een tijdje geleden nog geweest en toen was het nog prima
. Dit is trouwens al bijna een jaar!