Devarana is super! Maar geen hotel van zichzelf, dan moet je een hotel in de buurt zoeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Murthul schreef:Je hebt op dit moment een actie bij wellness.nl waarmee je gratis naar de zwaluwhoeve kunt. Laatste keer bij de zwaluwhoeve (met de 2 euro actie) was alleen n dusdanig slechte ervaring (+ belachelijke reactie van klantenservice) dat ik daar niet meer heen ga.
Murthul schreef:Hoorde dat de veluwse bron ook is overgenomen door de eigenaar v/d zwaluwhoeve, vrees dus n beetje voor de kwaliteit.
Zwaluwhoeve vind ik ook niks nee, maar zo met de nieuwe eigenaar en n entree voor 2 euro wilde ik t best nog n kans geven, maar die is dus jammerlijk gefaald.
paardenmiep schreef:Eergister voor het eerst naar de Veluwse Bron geweest, eerste keer daar en is me bijzonder goed bevallen! T was erg druk, maar heb het eigenlijk alleen op het terras gemerkt
Eerder ging ik altijd naar TB, maar na eergister ga ik liever naar de VB
Corelli schreef:Murthul schreef:Hoorde dat de veluwse bron ook is overgenomen door de eigenaar v/d zwaluwhoeve, vrees dus n beetje voor de kwaliteit.
Zwaluwhoeve vind ik ook niks nee, maar zo met de nieuwe eigenaar en n entree voor 2 euro wilde ik t best nog n kans geven, maar die is dus jammerlijk gefaald.
Weet je ook sinds wanneer ? Ik ben er een tijdje geleden nog geweest en toen was het nog prima