Dit is Divine Swine:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horsii_mine schreef:Ik ben trouwens begonnen met het slikken van tabletjes voor huid, haar & nagelsHopenlijk worden mn nagels dan iets sterker want ze vallen altijd uit elkaar.. Slikken jullie ook tabletten met extra vitaminen voor jullie nagels?
Marije__ schreef:xJolien schreef:Heeft Essence/Catrice een mooie donkergrijs? Ik kom er net achter dat ik die helemaal niet heb, behalve de magnetic nagellak.... Jeetje zeg, die MOET mijn collectie zo snel mogelijk aanvullen!
Ik heb een donker grijze die ik noooit op heb gehad
London's weather forecast
en eentje met een tintje lichter; ASHley
beide van catrice
Skessa_ schreef:Ik heb ze nu in "skubb" van Ikea in een kastje:
Skessa_ schreef:Of zoiets:
Foto: Beautyfreak
Anc schreef:Verbaasd me niets Yv
Dit is Divine Swine:
annutjuuh schreef:Aaaaaahhhh! Die Essence Hello holo is echt verschrikkelijk om eraf te halen... glitters overal!Hij zat eigenlijk nog supergoed, maar wilde toch echt weer een nieuw lakje proberen!
Donkerblauw schreef:Heb je OPI-lijst gegoogled Anc, er staan echt mooie kleurtjes tussen. Lekker veel rood-tinten.
Vind die Muppets-collectie van OPI wel leuk, maar ik ben bang dat 'ie zo tegenvalt op m'n nagels.. Die Divine Swine is trouwens wel geweldig, maar 't is volgens mij wel een kleur die je max. 3 keer draagt. Lijkt mij echt moeilijk om te combineren met een outfit.
Plien91 schreef:annutjuuh schreef:Aaaaaahhhh! Die Essence Hello holo is echt verschrikkelijk om eraf te halen... glitters overal!Hij zat eigenlijk nog supergoed, maar wilde toch echt weer een nieuw lakje proberen!
Lotgenoten *schudt hand*
Kijken jullie ouders/vriend/huisgenoten inmiddels ook niet meer vreemd op wanneer..
* Je met aluminiumfolie om je nagels zit?
* De kamer ruikt naar nagellak of nagellakremover? Of beide? \
* Je weer met een "afschuwelijke" (lees: ze hebben er gewoon geen kijk op!) kleur op je nagels rondloopt?
* Je veel lakjes hebt en nog kan zuchten dat je niks moois hebt dat bij je outfit past?
Mijn omgeving is inmiddels goed afgericht.
Plien91 schreef:annutjuuh schreef:Aaaaaahhhh! Die Essence Hello holo is echt verschrikkelijk om eraf te halen... glitters overal!Hij zat eigenlijk nog supergoed, maar wilde toch echt weer een nieuw lakje proberen!
Lotgenoten *schudt hand*
Kijken jullie ouders/vriend/huisgenoten inmiddels ook niet meer vreemd op wanneer..
* Je met aluminiumfolie om je nagels zit?
* De kamer ruikt naar nagellak of nagellakremover? Of beide? \
* Je weer met een "afschuwelijke" (lees: ze hebben er gewoon geen kijk op!) kleur op je nagels rondloopt?
* Je veel lakjes hebt en nog kan zuchten dat je niks moois hebt dat bij je outfit past?
Mijn omgeving is inmiddels goed afgericht.