Nagellaktopic deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:01

Verbaasd me niets Yv _O-

Dit is Divine Swine:
Afbeelding

lesilla

Re: Nagellaktopic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:02

Wat een naam, wel niet echt mijn ding :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:02

Owww, ik weet al waarom-ie weer bekend was.. Die divine swine vind ik echt vreselijk :').
Maar die andere vind ik wel heel mooi :D.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:05

Nee sorry, ik heb totaal geen ervaring met OPI-lakjes, heb maar een flesje OPI, en dat is de crackle-lak. Ik ga eens even de kleurtjes die je net genoemd heb Google'en.

Ik weet niet welke ik moet kiezen, Ruby Pumps of Ring In The Red. Ze zijn allebei zo mooi, maar ze lijken té veel op elkaar om allebei te bestellen. Maar ik weet écht niet welke ik moet kiezen.. :+

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:08

Ik ga vanavond de NYC Canal street opdoen. :)
Die rekjes zijn echt gaafff!! Ik heb mijn lakjes in een plastic kruidvat tasje... :+ Zal binnenkort toch eens kijken of ik niet iets anders heb... :o

Vind Devine Swine ook niet zo... lakt hij wel fijn... met al die grote glitters erin. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:19

Dat is dus een beetje mijn probleem met divine swine: weet niet zo goed of ik hem nou fantastisch vind of echt afschuwelijk :')

Denk wel dat het zo'n lakje is dat je maar 1x draagt is.
Misschien een beetje zonde van het geld.
Maar ben gewoon super nieuwsgierig hoe hij in het echt is :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:22

Ik heb die in het groen, Fresh Frog of Bel Air. Het is dikke vette bling, dus het moet wel bij je passen haha ;) Hij is dekkend te krijgen in 3 laagjes over over een basiskleurtje heen.

I lily love you heb ik ook, leuk lakje maar wel voor over een andere kleur heen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:25

:oo :oo It's My Year is nu wel verkrijgbaar bij TD!! Grrr.. Nouja, als het goed is heb ik de mijne bijna binnen :).

Vind die Muppets Collectie persoonlijk echt helemaal niks.. Lijken wel zuurstokjes op je nagels :D.

DB: Ik zou zelf voor RP gaan ;).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:27

Ik heb die OPI die er op lijkt, Rally Pretty Pink. Supergaaf :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:30

Ze zijn allebei gaaf! <3 :D
Vind alleen Rally Pretty Pink net ietsjeee mooier.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:32

dankjewel DB en YV
eerste keer dat ik even wat creatiever was:P normaal heb ik gewoon egaal kleurtje... of de glitters over hele nagel..maar dit is wat meer priegelwerk :P niet alle nagels zijn dus even mooi geworden

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:34

Horsii_mine schreef:
Ik ben trouwens begonnen met het slikken van tabletjes voor huid, haar & nagels := Hopenlijk worden mn nagels dan iets sterker want ze vallen altijd uit elkaar.. Slikken jullie ook tabletten met extra vitaminen voor jullie nagels? :=

Nee, ik gebruik dat niet. Ik eet liever dan een worteltje, banaantje of appeltje extra. Ik geloof er namelijk niet zo in dat tabletjes helpen voor sterkere nagels. Ligt natuurlijk ook aan je voeding, als je geen fruit en groente eet zijn die pilletjes ook onzin en overbodig.

Als je zachte nagels hebt kun je beter een nagelverzorgende basecoat of nagelverharder onder je nagellak gebruiken. Bij nagelverharders wel opletten wat voor stoffen erin zitten.

Marije__ schreef:
xJolien schreef:
Heeft Essence/Catrice een mooie donkergrijs? Ik kom er net achter dat ik die helemaal niet heb, behalve de magnetic nagellak.... Jeetje zeg, die MOET mijn collectie zo snel mogelijk aanvullen!

Ik heb een donker grijze die ik noooit op heb gehad :o
London's weather forecast
en eentje met een tintje lichter; ASHley
beide van catrice

ASHley is exht apart grijs! Maar, London's Weather Forecast is uit de collectie en niet meer te koop hè!

Skessa_ schreef:
Ik heb ze nu in "skubb" van Ikea in een kastje:

Afbeelding

JEETJE. Zoveel heb ik er dan ook weer niet. Dan zou ik alle drie de lades van mijn IKEA Hemnes bed wel kunnen vullen. :oo

Skessa_ schreef:
Of zoiets:

Afbeelding
Foto: Beautyfreak

Dit is echt geweldig mooi! Roze en nagellak, wat een meidencombinatie. :9

Anc schreef:
Verbaasd me niets Yv _O-

Dit is Divine Swine:
Afbeelding

Ik vind hem inderdaad geweldig mooi! http://www.misslipgloss.nl/opi-divine-swine-muppets/ Hier staan nog meer swatches van de Muppets collectie.

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:35

AHH ik vind hem echt gaaf!! Krijg je hem er ook weer makkelijk af? Dat heb ik met die andere OPI glitter, wat een drama is dat

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:37

Bij mij helpt het enorm de vitaminen, en ik eet super gezond :)
Maar denk dat het afhankelijk is van je lichaam, als je al met basisvoeding genoeg hebt waarom geld uitgeven :)

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:42

Aaaaaahhhh! Die Essence Hello holo is echt verschrikkelijk om eraf te halen... glitters overal! :P Hij zat eigenlijk nog supergoed, maar wilde toch echt weer een nieuw lakje proberen! :P

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:43

Mijn opberg manier!
Afbeelding

Catrice
Afbeelding

Herome, hier werk ik mee vandaar!
Afbeelding

Afbeelding

Zijn niet heel duidelijk, even snel met telefoon gemaakt

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:47

Ik zou mijn lakjes nog tellen hè! En een lijst maken van welke lakjes ik allemaal heb. Maar ik heb het niet aangedurfd. En ik heb mezelf beloofd dat ik vanavond zou gaan studeren. Ik ga het straks toch maar wel even doen!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:49

Wauw heel mooi SL

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:51

Heb je OPI-lijst gegoogled Anc, er staan echt mooie kleurtjes tussen. Lekker veel rood-tinten. :))

Vind die Muppets-collectie van OPI wel leuk, maar ik ben bang dat 'ie zo tegenvalt op m'n nagels.. Die Divine Swine is trouwens wel geweldig, maar 't is volgens mij wel een kleur die je max. 3 keer draagt. Lijkt mij echt moeilijk om te combineren met een outfit.

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:10

Nou, sorry dat ik zomaar weer even binnen kom vallen, lees wel nog steeds trouw mee :D

Maar ik heb net een french geprobeerd, hij is aardig gelukt :)
Alleen zitten er nu allemaal belletjes in nadat ik de topcoat erop heb gedaan, hebben jullie tips om dit te vermeiden?
Heb trouwens de essence gel-look topcoat gebruikt..

J0ortje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:11

Die paarse glitters gaaaaf!!
Ik heb mn eerste China Glaze Crack op! zal morgen bij daglicht een foto neerzetten :-)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:43

annutjuuh schreef:
Aaaaaahhhh! Die Essence Hello holo is echt verschrikkelijk om eraf te halen... glitters overal! :P Hij zat eigenlijk nog supergoed, maar wilde toch echt weer een nieuw lakje proberen! :P

Lotgenoten *schudt hand*

Kijken jullie ouders/vriend/huisgenoten inmiddels ook niet meer vreemd op wanneer..
* Je met aluminiumfolie om je nagels zit?
* De kamer ruikt naar nagellak of nagellakremover? Of beide? \
* Je weer met een "afschuwelijke" (lees: ze hebben er gewoon geen kijk op!) kleur op je nagels rondloopt?
* Je veel lakjes hebt en nog kan zuchten dat je niks moois hebt dat bij je outfit past?

Mijn omgeving is inmiddels goed afgericht. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:56

Donkerblauw schreef:
Heb je OPI-lijst gegoogled Anc, er staan echt mooie kleurtjes tussen. Lekker veel rood-tinten. :))

Vind die Muppets-collectie van OPI wel leuk, maar ik ben bang dat 'ie zo tegenvalt op m'n nagels.. Die Divine Swine is trouwens wel geweldig, maar 't is volgens mij wel een kleur die je max. 3 keer draagt. Lijkt mij echt moeilijk om te combineren met een outfit.

KLopt, ik heb maar 1 rode en dat is Bloody Mary to go van Catrice.
Ik vind de kleur wel mooi, maar hij is wat saai en dun waardoor hij niet goed dekt.
Jammer...

Ik hou van roze en rode lakjes, dus daar kies ik er altijd veel van uit.
En paars, vind ik ook mooi.

Aankomend weekend ga ik alle lakjes met elkaar vergelijken zodat ik mijn lijste terug kan brengen naar het aantal dat ik ga bestellen.

Plien91 schreef:
annutjuuh schreef:

Lotgenoten *schudt hand*

Kijken jullie ouders/vriend/huisgenoten inmiddels ook niet meer vreemd op wanneer..
* Je weer met een "afschuwelijke" (lees: ze hebben er gewoon geen kijk op!) kleur op je nagels rondloopt?
* Je veel lakjes hebt en nog kan zuchten dat je niks moois hebt dat bij je outfit past?

Hubbie kijkt nergens meer raar van op, maar heeft me wel verzocht om mijn nagellak in de eetkamer te verwijderen zodat hij niet de hele avond in de removerlucht hoeft te zitten :')

En hij heeft zelfs verzoekjes als ik nieuwe lak ga bestellen.
Deze keer heeft hij een mooie rode tint verzocht; zijn voorkeur gaat uit naar Ruby Pumps.
( ja, hij heeft echt swatches vergeleken naar aanleiding van 4 kleuren die ik hem heb gegeven :') )

Gelukkig was ik sowieso al van plan die te bestellen en vind ik hem ook super mooi!

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:57

wat een mooie kleuren komen er weer voorbij! <3
Ik heb vanmiddag nog catrice let's mauve on,goldfinger en essence space queen gekocht en heb nu inmiddels 20 lakjes.maar welke doe ik nu op :o

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:57

Plien91 schreef:
annutjuuh schreef:

Lotgenoten *schudt hand*

dat laatste herken ik heel erg!
en de 2e herken ik ook wel :P