Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:37

Zwitsal

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:43

Oja das wel blond amber haha! Vind dat ook nog net iets te geel denk ik..ofja geel.. Niet helemaal goede omschrijving haha.

Foto van mn gezicht.. Hmm.. Zit op mn telefoon hier bij de kapper te wachten (kan pas half 1 geholpen worden haha) dus weet niet of k hier iets van een foto kan vinden/ op bokt kan zetten

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:45

Het is echt niet geel hoor haha.. komt niet eens in de buurt :P ?
Maar deze kleur krijg je na het bleken ! Je kan daar wel weer een andere blond overheen doen natuurlijk

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:57

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:57

Ja jij bent iets roder/roze dan mij :j

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 13:22

Ik heb mn blauwe haar terug :D Kan niet wachten tot het droog is, maar het is FEL :D

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 13:23

Horsii_mine schreef:
Ik heb mn blauwe haar terug :D Kan niet wachten tot het droog is, maar het is FEL :D

FOTO, word helaas morgen pas kapper vandaag geen tijd -O-

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 13:25

Even een vraagje, wanneer ik mijn haar ga verven moet ik het dan eerst met shampoo wassen? Ja of nee? En beter droog of nat haar?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 13:33

Ramooontje schreef:
Even een vraagje, wanneer ik mijn haar ga verven moet ik het dan eerst met shampoo wassen? Ja of nee? En beter droog of nat haar?

Beter niet met shampoo wassen, dan pakt de verf niet zo goed..
En nat of droog haar verschilt per verf.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 13:40

Balou_k schreef:
Horsii_mine schreef:

FOTO, word helaas morgen pas kapper vandaag geen tijd -O-

Hmm ja. Ik heb toch een foutje gemaakt _O- Had eerst een klein beetje roze en veel blauw. Nu heb ik vooral roze met een beetje blauw.. Het is trouwens een beetje een vreemde foto, maar het gaat om de kleurtjes. Ohja. En de blauw heb ik niet helemaal goed verdeeld dus hier en daar zit nog een plukje groen :')
http://desmond.imageshack.us/Himg267/scaled.php?server=267&filename=fotoop27042012om1335.jpg&res=landing
Tadaaa *\o/*

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 13:47

Ziet er gaaf uit, geen foto van het vooraanzicht ^^?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 14:57

Wel gaaf horsimine!!

Mijn haar is een heel projectje hier... Rode deel is eerst geblondeerd, daarna uitgroei geverfd en highlights (folies) in mn hele haar..
Ben echt benieuwd want na t blonderen was t eeehh oranje :p

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 15:05

Jullie hebben deze vraag vast al heel vaak gehad, sorry alvast daarvoor!

Ik ben eigenlijk best blij met mijn haar, kleur is prima en het is niet te dik en niet te dun. Maar, nu het volgende. Ik heb het vaak in een staart omdat ik los haar na een tijdje irritant vindt. Maar nu het net weer geknipt is, vind ik het mooi om het weer veel los te dragen. Prima, maar het pluist zo! Vooral bovenop mijn hoofd maar ook in de puntjes. Met een beetje water valt het meteen goed, maar dat is natuurlijk een zeer korte termijn oplossing. Ik gebruik eigenlijk geen producten in het haar (wel shampoo als ik het was natuurlijk). Hebben jullie misschien een idee wat ik hiervoor het beste kan gebruiken? Gewoon haarlak of iets dergelijks? Wat is een fijn middel dat niet meteen je haar heel zwaar/vet maakt?
Alvast bedankt!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 15:39

Century een serum is het beste denk ik! En was je haar eens met een gladmakende conditioner of masker.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 16:46

Updateje: ik ben weer thuis van de kapper!
Het is wel nog erg geel/licht oranje.. Voor koninginnedag leuk maar denk dat ik volgende week voor behandeling 2 ga :p
Zaten net al te twijfelen of we gelijk nog een keer highlights er over heen zouden doen maar besloten mn haar even een weekje rust te geven :p

Ga het zo maar even wassen met zilvershampoo denk ik want menn dat rood is hardnekkig! Vooral voor in mn lok (daar was het ook het roodst) zie je t echt nog duidelijk zitten.
En dan maar even de zonnebank gebruiken een paar keer (moet k eigenlijk alleen met mn haren eronder haha), kijken of dat ook wat helpt

Edit: foto'tje van mn oranje haar, heb er gelijk mn oranje shirt voor q-day maar bij aangetrokken..
http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak ... 2988_n.jpg
Laatst bijgewerkt door Zwitsal op 27-04-12 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 16:51

Even een vraagje!

Ik heb mijn haar 4 weken geleden blond laten verven. Het had wit grijs moeten worden maar het is dus best geelblond geworden. Nu krijg ik wat uitgroei maar heb ik eigenlijk geen kappercentjes. Zou ik het zelf kunnen verven met een blond tint? Er zit nu absoluut geen rood tint door en ik wil dan ook haarverf pakken zonder roodtint natuurlijk.
Wil opnieuw proberen het witter te krijgen.

Maar ik ben een beetje bang voor de risico's :o
Hoe groot is de kans dat ik straks met oranje of nog geler haar rond wandel??

Kan ik het zelf doen of zal ik echt terug moeten naar de kapper en er weer 70 euro tegenaan gooien??

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 16:52

Zwitsal schreef:
Nolita: denk dat t wel mogelijk is maar zal wel moeilijk worden denk ik omdat je haar nu zo donker is. Maar t kan vast. Alles kan, alleen hoe en wat er daarna van je haar overblijft is de vraag haha..

Ik ga zo misschien naar de kapper.. Weet alleen niet wat k moet laten doen. Wel/niet knippen, wel/niet blonderen.. Hoop dat de kapster een goed advies heeft!
En dat ze plek hebben haha.
Ben alleen wel een beetje brak nu, gisteren gaan stappen tot in de vroege uurtje en was bij een vriendin blijven slapen maar die moest vanmorgen weer werken dus ik zit nu na een kort nachtje en flink wat wijn achter de kiezen vannacht nu alweer in de trein..
Wilde eigenlijk gelijk door naar de kapper (als ik eenmaal thuis ben wil ik alleen maar mn bed in :p) maar weet niet of ze heel blij worden van mn brakke hoofd haha

Dankje! Ga het gewoon doen binnenkort en dan zien we wel wat het wordt, zal in het begin denk meer tegen zwart aan zitten en dan met rode gloed erin.. maar krijg vanzelf heus wel de kleur die ik graag wil. :D

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:43

Sakkia: Zilvershampoo erin doen! dan word het minder geel :) ik zou het nog niet bijkleuren..

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 00:03

SAKKIA schreef:
Even een vraagje!

Ik heb mijn haar 4 weken geleden blond laten verven. Het had wit grijs moeten worden maar het is dus best geelblond geworden. Nu krijg ik wat uitgroei maar heb ik eigenlijk geen kappercentjes. Zou ik het zelf kunnen verven met een blond tint? Er zit nu absoluut geen rood tint door en ik wil dan ook haarverf pakken zonder roodtint natuurlijk.
Wil opnieuw proberen het witter te krijgen.

Maar ik ben een beetje bang voor de risico's :o
Hoe groot is de kans dat ik straks met oranje of nog geler haar rond wandel??

Kan ik het zelf doen of zal ik echt terug moeten naar de kapper en er weer 70 euro tegenaan gooien??

Schwartzkopff zilvershampoo kopen, die wekt echt het beste!
Royaal aanbrengen (dus aardige klodder op je hand doen) goed verdelen om vlekken te voorkomen (gaat lekker schuimen die shampoo), vastzetten/opsteken met een haarklip en gewoon 15 tot 20 min laten intrekken, uitwassen en even daarna conditioner 3 min erin :)
Zilverwit zal het zijn dan tegen het grijze aan. Je kan eventueel de volgende wasbeurd weer herhalen.
Als je het paar keer zonder zilvershampoo wast gaat het er weer uit en word het weer geel, je kan zo heel fijn bepalen hoe wit of grijs je wilt zijn, en is het te erg dan is het er na 2x normaal wassen er ook zo weer uit!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 00:15

Mijn fles zilvershampoo is ondertussen al leeg :=

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 23:35

Als zilvershampoo niet werkt dan zou je een asblonde spoeling/verf kunnen proberen. Kapper is natuurlijk wel het veiligst.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 23:40

Ooohh heb het al gedaan en het resultaat is mooi :j nog steeds wel iets geel maar lang zo erg niet meer dan wat het was ......

Nog wel een fles zilvershampoo aan geschaft maar mijn haar wordt daar heel erg droog van.......

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 12:51

oke heb gisteren zelf highlights gezet maar ze vallen bij mij helemaal weg...dus aankomende week maar bij de kapper laten doen. heb namelijk een dik bos haar. af en toe zie je een plukje maarjah wil wel wat meer :P

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 13:53

Afbeelding

Sjow, m'n pony zit :D Ben er wel blij mee, staat leuk. Met m'n bril ook. En ik keek boos op de foto maar ik had kiespijn :')

BlackDancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 14:37

Hee mensen :D

Ik heb mn haar een paar maanden geleden echt KNALROOD laten verven bij de Kinki kapper :D Daarna met verf van de etos/kruidvat nog een paar keer geverfd voor de uitgroei, en omdat rood toch wel heel snel verbleekt... |( Maar deze zijn toch meer bruin/oranje rood ipv brandweer/ferrarirood en vervagen veeel sneller...

Nu vroeg ik me dus af:
Weet iemand welk merk verf ze bij de Kinki kapper gebruiken? (zodat ik die misschien in een kapperswinkel kan kopen..?)
En of iemand toevallig een kapperswinkel in (de buurt van) Leiden weet?

Hopelijk kan iemand helpen :D Ik was eerst al naar de Kinki zelf gegaan maar daar kwamen ze met een of ander vaag verhaal aan dat het erop neer kwam dat ze je eigenlijk gewoon nog 50 euro wilden laten betalen om het daar te laten doen... :Y)