Maar hier zie je wel mijn gezicht ook

http://94.100.123.169/821650001-8217000 ... 073_3.jpeg
Erg blond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Balou_k schreef:Horsii_mine schreef:Ik heb mn blauwe haar terugKan niet wachten tot het droog is, maar het is FEL
FOTO, word helaas morgen pas kapper vandaag geen tijd
Zwitsal schreef:Nolita: denk dat t wel mogelijk is maar zal wel moeilijk worden denk ik omdat je haar nu zo donker is. Maar t kan vast. Alles kan, alleen hoe en wat er daarna van je haar overblijft is de vraag haha..
Ik ga zo misschien naar de kapper.. Weet alleen niet wat k moet laten doen. Wel/niet knippen, wel/niet blonderen.. Hoop dat de kapster een goed advies heeft!
En dat ze plek hebben haha.
Ben alleen wel een beetje brak nu, gisteren gaan stappen tot in de vroege uurtje en was bij een vriendin blijven slapen maar die moest vanmorgen weer werken dus ik zit nu na een kort nachtje en flink wat wijn achter de kiezen vannacht nu alweer in de trein..
Wilde eigenlijk gelijk door naar de kapper (als ik eenmaal thuis ben wil ik alleen maar mn bed in :p) maar weet niet of ze heel blij worden van mn brakke hoofd haha
SAKKIA schreef:Even een vraagje!
Ik heb mijn haar 4 weken geleden blond laten verven. Het had wit grijs moeten worden maar het is dus best geelblond geworden. Nu krijg ik wat uitgroei maar heb ik eigenlijk geen kappercentjes. Zou ik het zelf kunnen verven met een blond tint? Er zit nu absoluut geen rood tint door en ik wil dan ook haarverf pakken zonder roodtint natuurlijk.
Wil opnieuw proberen het witter te krijgen.
Maar ik ben een beetje bang voor de risico's
Hoe groot is de kans dat ik straks met oranje of nog geler haar rond wandel??
Kan ik het zelf doen of zal ik echt terug moeten naar de kapper en er weer 70 euro tegenaan gooien??