Zwangerschap

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

beccy

Re: Zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 13:43

OW bedoelde natuurlijk lovebonny...sorry..
NOu de babykamer is zo goed als leeg..Nu even inspiratie krijgen wat ik precies wil..Er is ook zoveel keus!!

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 13:55

Meloen schreef:
Thirty, of wie was het.... : ging jij vandaag EVENTJES bevallen....? Ikke dan morgen hè :j

weet jij meer dan ik? :wow:

:D

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 14:39

Vrolijke ego... *\o/* *\o/*

Achtertuin is nu echt klaar *ikbenopgelucht, pfoe*. Alles leeg gehaald aangeveegd, aankomende week trilplaat erover heen en thats it! Aankomende week belt ie (eerst nog zien hihi) wanneer de container komt voor alle afval, en ie de voortuin afmaakt. Yeahh ben voor nu weer ff blij en opgelucht *\o/*

Wat er nou was zijn vriendin had al weeën en nu ze net klaar zijn met de afwerkingen belde zijn vriendin weer op dat ze al 6cm ontsluiting heeft :oo , en hij die nog heel rustig staat te praten, shaggie staat te draaien en op te roken om vervolgens net half uurtje geleden naar het zknh te gaan whaha..

Hoe moest ik nou weten dat z'n vriendin zwanger was en op ploffen stond, alhoewel op ploffen de 25e was ze uitgerekend pas.

Wardie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 14:47

Gelukkig nu alles (bijna) klaar Fiemo!
Hoe zou het met Odetteke zijn? Ze is hopelijk lekker van haar beebje aan het genieten...

Nou, ik ga weer van het mooie weer genieten! Heb net al een soort schoonmaakwoede gehad en ga nu mijn paardje nog even lekker in de watten leggen.

:wave:

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 14:57

yoehoe *\o/* *\o/* gelukkig geen oplichting he fiemo...

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 15:53

globaal bijgelezen:

@ fiemo: vervelend als het juist tussen je familie niet lekker moddert. Je kan dat soort dingen vaak zo moeilijk loslaten.

En over dat schreeuwen.. Schreeuwen is onmacht! Inderdaad gewoon op een rustig met hem bespreken.

KDV discussie: die van mij gaat één dag naar de KDV, ik zie niet zo veel tegens. Iedereen zijn eigen keus verder ;).

@ mistic: Gefeliciteerd met Wessel. Wel even schrikken dat het allemaal ineens zo snel ging. Jammer dat je dadelijk zonder kind naar huis moet. Dat lijkt me helemaal niets, maar goed.. daar doe je helemaal niets aan. Rust lekker uit, en niet te veel aan de drukte van je verhuizing denken.

@ odetteke: sterkte!!!

@ ninita: schrikken zeg. Hopelijk is het andere niertje wel goed. Fijn dat ze je nu extra in de gaten houden. :(:)

@ thirty: vervelend dat je je zo ellendig voelt. Hopelijk gaat het snel beter. :(:)

@ asskim: leuk zo’n echo. Twee poppetjes zichtbaar. Fantastisch.

Melk… ik drink nu echt enorm veel melk. We halen nu bijna wekelijks een pallet melk bji de liddl. Echt heel extreem.

@ lovebonney: Heel veel sterkte.

Nou.. donderdag middag mijn uren voor tot en met half febr ingeleverd. Dus lekker zwangerschapsverlof. Was er echt aan toe.. Fysiek best zwaar allemaal. Vrijdags nog wel even mijn paard naar een andere stal verhuisd. Ik had veel hulp, maar vind het wel zo netjes als ik wel even bij ben. Paard staat nu heerlijk op stal waar hij elke dag een dagdeel buitenkomt met 3 andere paarden. Dat geeft wel even rust.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 16:31

wij zijn net even wezen babyshoppen :D zo'n tweelingwagen is nog best moeilijk om zo te vinden... en eentje die fijn rijd ook.

We hebben wel een box gekocht met zo'n muziekding van Woezel en Pip en een poepemmer die elke keer die zakken draait als je er één in gooit (schijnt helemaal top te zijn) en wat kleine hebbedingetjes *D

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 16:47

Leuk Askim, ben je wel geslaagd voor je kinderwagen? Ben benieuwd welke het geworden is..

mariposa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 17:00

nog niemand anders bevallen haha, jullie gaan zo hard dat ik t niet bijhou

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 18:10

Hey meiden..even vraagje
Als jullie bevallen zijn wat doen jullie dan voor de kraamvisite..beschuit met muisjes, champagne? Of is het ook in Nederland zo dat jullie doopsuikers geven? Aangezien wij op de grens wonen zijn we heel erg aan het twijelen. Ik heb zoiets beschuit met meisjes is ok..Maar mijn collega's hebben al duidelijk gemaakt dat ze dat niet lusten..maar om nou speciaal voor hun doopsuikers te doen vind ik ook weer zowat..Dus daarom mijn vraag wat doen jullie??

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 18:12

Hier doen we gewoon beschuit met muisjes.

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 18:19

Thirty schreef:
Meloen schreef:
Thirty, of wie was het.... : ging jij vandaag EVENTJES bevallen....? Ikke dan morgen hè :j

weet jij meer dan ik? :wow:

:D

lisch schreef:
meloen dat was ik! :+ haha <<) mag van mij! had vanmorgen weer een mega zere ... :o alsof hij eruit wil! :') maar ik doe mijn best!!

En óf ik ga (aan)klagen :D
Mijn voorspellend vermogen is niet zo best, maar ik WIL morgen. Dus als jullie nu even je best doen, dan mag ik ook........

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 18:37

haha helaas meloen nog niks ;( ben bang dat je me moet aanklagen ;)

wij doen ook gewoon beschuit met muisjes(lekker makkelijk!) O:)

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 18:40

Bummer... Hoe moet dat nou >;)

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 18:42

als troost mag jij dan wel eerst :(:) wil er haast wel een wedstrijdje van maken _O- *D hihihi

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 18:44

:D Deal!
Misschien bevallingspooltje maken :+

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 18:45

hahaha _O- wat een geweldig idd :+

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 18:46

Dat zijn al twee met beschuit en muisjes..(vind dat ook echt een typisch nederlandse iets en ga dat ook maar doen..en voor mijn collega's tja..een grote weckpot met doopsuikers in de kleuren van beschuit met muisjes ofzo..haha)

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 18:48

Hier ook beschuit met muisjes! En al gekocht ook :D

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 18:51

ja morgen moet jij ook al;) haha ik heb het nog niet gekocht maar kan ik wel gaan doen alvast.

voor degene die wat verder zijn hebben jullie ook zo vaak zeer pijnlijke steken bij schaambeen binnenkant vagina? vooral waneer beeb beweegt? (baby is al ingedaald en ligt ook vast)

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 19:01

Nou ja, er zit hier nog niet veel schot in. Ik was ongeveer 40% 'effaced' (geen ideeeeee hoe ik het moet vertalen) en dat moet eerst 100% zijn voordat je ontsluiting kan krijgen. Dus gaat denk ik nog wel ff duren.
Had toch al het gevoel dat ik sowieso niet eerder dan 40 weken aan de beurt was :P

Vanmorgen wekelijkse boodschappen gedaan, maar dat kan manlief vanaf volgende week lekker alleen doen! Wat een verschil. Week 36 met week 37 ugh.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 19:17

Avond,

Wardie, Idd lief is ook erg tevreden over het resultaat ben echt zo opgelucht zeg een last van mijn schouders pfft ;)

Beccy, Echt idd blij dat het geen oplichting is want dat zou echt zo ongelooflijk jammer zijn geweest. Maar ik of mijn lief konden het ook amper voorstellen dat hun aan oplichtingspraktijken doen, maar achteraf kun je ook maar beter erg voorzichtig zijn. Juist met dat soort mensen die flikken het gewoon toch bijv..

Kimbaie, Ach aan de ene kant ben ik ook wel weer wat gewend van mijn familie dat is namelijk een en al ellende, heb al zovaak wat meegemaakt.. En over dat schreeuwen van m'n lief naar ons menneke toe gaat tot nu toe goed als ik mezelf er ook rustig onder houd en ik mijn lief aangeef op wat voor een toon ie het beste kan uitdrukken, dmv hem zachtjes te sussen en tot nu toe werkt het probeer nog wel om een brief te schrijven met mijn gevoelens erin.
En jij nu eindelijk lekker gaan genieten van je verlof, moet je ook echt gaan doen hoor meid lekker genieten ervan en vooral veel uitslapen want straks kan dat niet meer :P.

Askim, Oehh beebshopping dat klinkt goed zeg.. Ben ik eigenlijk nu nog steeds zo verslaafd aan, ik moet mezelf echt terug trekken om niet de winkels in te gaan van bijv oa H&M, Hema, Replay, Coolcat, Mexx etc..

Beccy, Wij hadden gewoon beschuit met muisjes alleen we hielden ongelooflijk veel over terwijl we goed geteld hadden, maar de helft kwam nooit opdagen of sterker nog nooit op kraamvisite ;( .

Meloen gaat Lisch aanklagen wegens het niet nakomen van hun gemaakte deal om haar beeb uit te poepen :')

Lisch, Heb je verse ananas in huis of framblozenblad thee zoja? Neem daar maar genoeg van misschien voorspoedigd het en poep je jullie beeb er precies om 23.59 uit :D
En mocht je niks van het spul in huis hebben dan ff vanaf nu flink goed sexen (whaha zie het al meteen voor me :o , oh wat ben ik erg).

Zo hier lekker frietjes gegeten met kipnuggets, Jayden had alleen niet echt trek dus die heeft niet echt wat op. Ach de volgende keer beter ga hem niet pushen en al helemaal niet zijn eten bewaren en hem morgen voorschotelen dat vind ik te vies voor woorden.

*Doet voor Lisch en Meloen een uitgebreid bevallings dansje *\o/* *\o/* * :')

Ik weet niet of jullie het leuk vinden maar heb nog wel een aantal hilarsiche pret foto's van ons menneke, Jayden had samen met mij echt de dikste pret hihi..

Afbeelding
Afbeelding

En nee ik heb hem hierbij niet geholpen, heeft ie zelf netjes zo gestapeld <3
Afbeelding

fliertje6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 19:28

Hoi dames, iedereen nog binnen :) ?

Beccy; ik wil heel graag geboorte cup-cakes, maar mn vriend wil ouderwets beschuit met muisjes dus dat mag ie dan zelf doen haha.

Fiemo; opluchting zeg, fijn hoor en leuke foto's

Hier moe, ouders op bezoek en weer gruwelijk verwend met twee nieuwe lampen voor op de baby kamer, super fijn dat ze zo meedenken!! Ik zoek lekker mn kleedje op de bank op!! :wave:

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 19:32

fiemo! ik had wel gekeken naar frambozenbladthee maar kon niets vinden bij de supermarkt -O- waar had jij dat gekocht? :o
ik hoop dat je dansje zijn werk gaat doen :):) en dat sexen vriendlief droomt er maar over (arme mannetje :(:) ) als ik ergens geen behoefte aan heb is dat het wel :n harde buiken buikpijn en een zere ... %) we hebben straks heeel wat in te halen <<)

en wat een leuke fotos van je kindje <3

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 19:42

Yel, Jullie oftewel beeb is weer gruwel verwend door opa en oma hihi.. En met een dekentje op de bank ik geef je geen ongelijk, ik zit al lekker onder deken met laptop op schoot op de bank :D

Lisch, Welke supermarkt ben je geweest? Ik weet het niet meer zeker maar geloof dat ik sowieso bij de tuinen keer gehaald heb, maar ook een keer bij de AH. De Deen of de Vomar die hadden het hier bij ons ook niet.
En harde buiken bij seksen ik zeg GEWOON DOEN lekker gaan sexen met je lief, stel je toch eens voor dat die harde buiken dan overgaan in een spontane weeën storm :+ , en jullie bijv net klaar zijn met heftig potje hebben liggen sexen terwijl de weeënstorm is losgebroken en spontaan beeb om het hoekje komt kijken hihi.. Ik zie het ook echt zo voor me whaha :+

Odetteke, Jij ligt denk ik echt heerlijk te genieten van jullie wondertje. Je maakt me wel nieuwschierig hoor, ben benieuwd naar het geslacht maar denk dat jullie een meissie hebben..

En thnx voor de reacties op ons knappe menneke. Hij word echt alweer groot het echte baby is er allang en breed vanaf vandaar dat ik mega rammelende eierstokken heb :')