Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

had hier ook een vrouw die maar bleef door babbelen en veel te persoonlijke vragen stellen en ik moest ze niet. Ben redelijk kortaf geweest, gesloten en heb gezegd dat ik ergens anders wat te doen had. Ze was wel vriendelijk maar ik voelde me aangevallen.
als hoofd rustig is slaap ik zo in... anders kan het wel uren duren (heb ook wel slaapmedicatie gehad) maar als ik dan buiten m'n kat hoor ben ik ook meteen weer klaarwakker.
Ik denk altijd als het me zoveel stress oplevert is het het niet waard. Vind het ook niet aardig van je vriend dat er dan meteen over aanstellen en "niks over hebben" zeker als hij pas vandaag over dat feest is begonnen. Ghostattack schreef:Ik kom even binnenvallen.. Zit met een klein probleempje. Mijn vriend heeft vanavond een feest van zijn oom. Hij wilt dat ik mee ga. Ik heb daar echter totaal geen zin in, voel me er niet lekker bij (lig ook niet lekker in die familie) en kan er helemaal stress van krijgen. Nu is hij boos op mij. Ik heb zogenaamd niks voor hem over, ik moet me niet aanstellen blabla.
Maar ik zie zo'n feest gewoon écht niet zitten, nooit. Ik voel me echt niet lekker op zo'n feest, zit helemaal in de stress en kan elk moment in janken uitbarsten. Bah..
Ghostattack schreef:Ik kom even binnenvallen.. Zit met een klein probleempje. Mijn vriend heeft vanavond een feest van zijn oom. Hij wilt dat ik mee ga. Ik heb daar echter totaal geen zin in, voel me er niet lekker bij (lig ook niet lekker in die familie) en kan er helemaal stress van krijgen. Nu is hij boos op mij. Ik heb zogenaamd niks voor hem over, ik moet me niet aanstellen blabla.
Maar ik zie zo'n feest gewoon écht niet zitten, nooit. Ik voel me echt niet lekker op zo'n feest, zit helemaal in de stress en kan elk moment in janken uitbarsten. Bah..

Goed dat je niet bent gegaan, is voor jou ook niet goed. En is zijn familie dus wel logisch natuurlijk dat hij gaat.
DynamiteS schreef:Hoe zit bij jullie dat 6e zintuig? Heel gevoelig voor of juist niet?
Ik heb wel een paar keer "voorspellend" (zover je het zo kunt noemen) gedroomd en een keer dacht ik een schim te zien in mijn kamer. Ben toen zo geflipt dat ik de volgende dagen beneden op de bank sliep
). Wat ik sowieso heb is gewoon een erg goede intuitie waar ik nu wel ook gewoon op af durf te gaan.
vanmiddag al wat bijgeslapen maar nog steeds heel moe en dus ook chagrijnig..