Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
webster543 schreef:oké... eigenlijk schaam ik mij hiervoor, maar ik zal er ooit toch eens iets aan moeten doen...
Ik ben tussen 5 en 6 thuis en ga dan naar de paarden. Tegen half negen ben ik terug thuis en dan is mijn zin om te koken ver weg. Ik ben behoorlijk verslaafd aan cream&onion chips van Lays (6 XXL zakken zijn op binnen de 10dagen) en installeer mij na het douchen in de zetel met een zak chips en fanta als avondeten.
De dagen dat ik niet ga rijden vlieg ik meestal rond om inkopen te doen, huis poetsen, bank/garage/post/..., enz.... meestal schuif ik dan een pizza in de oven, want veel vroeger dan 8u heb ik niet gedaan.
Ik kook ook niet graag en kan het ook niet zo goed. Eerst waren mijn gedachten "och ik sla het avondeten over en begin direct aan de chips. Spaart caloriën..." of "een zak chips kost 1.20€, zelf koken veel meer en kost tijd..."
Heb een tijd 's avond enkel yogourth met muesli gegeten, maar die komen mij nu mijn oren uit... dus herval ik weer in chipsavonden (een XXL zak is leeg op een avond)
Ik woon alleen, heb dus niemand die voor mij kan koken of mij in de gaten kan houden...
iemand tips??? advies???
F_Orumster schreef:@listiglisje, ik zie nu je laatsgenoemde salade. Ananas en honing durf ik niet als 'goed' te eten hoor!