Nou weekendje lekker gezondig qua avondeten, 2x uit eten geweest en toch nog 0,5 kilo afgevallen. De laatste paar weken val ik of niet of of telkens 0,5 kilo terwijl de eerste week ik 1,5 kilo afval. Ik zie sommigen hier gewoon wekelijks rond de 1 kilo afvallen. Hoe doen jullie dat ? Ben wel blij dat ik überhaupt nog afval hoor, maar 0,5 kilo elke week, dan vertraagd 't wel ..
Iedereen die is afgevallen, toppie!
CarpeDiem_
Geplaatst: 21-02-11 10:07
Tyrcanol schreef:
oei hoe komt het lindsey?
Momenteel is heta real mess in m'n hoofd, waardoor ik mezelf niet echt aan het lijnen kan houden Baal hier echt van, zeg elke keer tegen mezelf van oke deze week gaan we er weer voor maar het wil niet echt lukken..
komt vast wel weer , bij mij is het vort andersom, als ik me niet lekker voel ga ik juist minder eten. Terwijl ik mezelf vroeger dan vol zou proppen.
Succes, niet op geven !
Anoniem
Geplaatst: 21-02-11 10:08
Gewoon geen snoep en ongezonde dingen kopen dan Als je daar niks over te zeggen hebt dan een snoepkast met slot er op als je jezelf niet in kan houden.
CarpeDiem_
Geplaatst: 21-02-11 10:10
Anthea schreef:
Gewoon geen snoep en ongezonde dingen kopen dan Als je daar niks over te zeggen hebt dan een snoepkast met slot er op als je jezelf niet in kan houden.
Tja heb ik geen zeggen over en opslot doen gaat hem ook niet worden..
Was ook van plan alcohol op stap te laten staan, maar heb me dit weekend goed bezat met malibu cola en pasoa jus
En pizza, en patat + snacks, chips, koekjes heb mezelf even niet meer in de hand.. bah!
maargoed, we zullen wel weer zien wat deze week brengt
Anoniem
Geplaatst: 21-02-11 10:16
Ach, ik heb vanochtend ook even gezondigd met warme chocolademelk Maar ach, 106 kcal, + het enigste ongezonde wat ik in 12 dagen naar binnen werk.. Dus vond dat het wel even mocht.
Saul
Geplaatst: 21-02-11 10:16
ach maar ik heb even in je profiel gekeken, volgens mij kan je het wel hebben hoor, zo'n misstap
mijn ex heeft het een maand geleden uit gemaakt, en sindsdien ben ik flink afgevallen, hij schrikt zn eigen de pleuris als hij mij ziet ...
CarpeDiem_
Geplaatst: 21-02-11 10:18
Anthea schreef:
Ach, ik heb vanochtend ook even gezondigd met warme chocolademelk Maar ach, 106 kcal, + het enigste ongezonde wat ik in 12 dagen naar binnen werk.. Dus vond dat het wel even mocht.
CarpeDiem_
Geplaatst: 21-02-11 10:19
Tyrcanol schreef:
mijn ex heeft het een maand geleden uit gemaakt, en sindsdien ben ik flink afgevallen, hij schrikt zn eigen de pleuris als hij mij ziet ...