[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 18:34

Ik kom net bij de piercingshop vandaan.. Oohh wat wilde ik het graag laten doen, maar ik heb mezelf nog ff tegen kunnen houden, nog een maandje wachten

Magnummm

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 18:50

Wat wilde je laten zetten dan? :)
DQ: balen, hopelijk trekt het snel weg!

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:08

VCH, Tong en tragus haha :)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:17

Alle drie tegelijk :wow:

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:38

Ja was wel even de bedoeling. Wilde eerst nog een MD in me hand laten zetten (dus 4) maar hij zet geen piercings in de hand

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:19

sowieso moet je ook niet te veel tegelijk laten zetten, je lichaam moet het wel kunnen bijhouden ook.

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:20

Was vorige keer ook geen probleem?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:24

bij sommige loopt het nooit mis, bij andere gaat het 10 keer goed en de 11e keer hebben ze miserie. Da's nou het leuke aan ons lichaam, het kan veel hebben over het algemeen maar het voorraadje aanpassingsmogelijkheden is niet eindeloos. ;)

Maar goed, ieder zijn ding. :)

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:25

Tja 't scheelt gewoon ook een stuk als ik 3/4 tegelijk laat zetten in de prijs..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:27

Je hoeft je verder niet te verdedigen, ik gaf enkel de raad waakzaam te blijven, was niet als aanval bedoelt :)

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:33

Nee snap ik, maar dat is wel mijn beweegreden om ze tegelijk te laten zetten, plus ik verzorg het beter als ik er meerdere heb, want doen moet ik er echt even een tijdje voor uittrekken, bij 1 had ik al snel iets van ooew laat maar, kan morgen ook wel.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:42

Ik moet toegeven dat ik die van mij zelden verzorg. Op een forum noemen we die luiheid de LITHA methode (Leave It The Hell Alone) :') Ik doe enkel wat als ze rood zijn/hulp nodig hebben.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:54

Ayasha schreef:
Ik moet toegeven dat ik die van mij zelden verzorg. Op een forum noemen we die luiheid de LITHA methode (Leave It The Hell Alone) :') Ik doe enkel wat als ze rood zijn/hulp nodig hebben.

en hier dus precies t zelfde, ben nu wel aan t zeezouten omdat ik een enorme bloemkool heb.. had er vorige week zondag (tijdens de efteling) al last van, dat krijg je van stoeipartijtjes.. maar verder.. tjah mn lichaam doet t allemaal zelf

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 21:10

Ik ook niet, maar in het begin hebben ze wel ff aandacht nodig (ook niet te veel natuurlijk :) )

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 21:15

Waarom heb je het niet gedaan _Inga? Wel erg gaaf! :)

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 21:16

Omdat ik deze maand dan erg krap zou zitten met geld, en volgende maand heb ik het sowieso. Maar het kwam zo goed uit dit lange weekend. Ik zie mezelf straks op stage al zitten met die dikke tong :P

Niien_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 21:31

Hoi, ik kom even buurten!
Ik heb ongeveer 3 maand geleden een navelpiercing laten zetten, maar nu probeer ik om m eruit te krijgen
dat ik er een andere in kan doen, maar het lukt me niet! Iemand tips?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 21:31

_Inga schreef:
Ik ook niet, maar in het begin hebben ze wel ff aandacht nodig (ook niet te veel natuurlijk :) )

Neuh, mijn MD's hebben niks verzorging gehad tenzij ze rood waren. :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 21:42

Ik heb mijn rook nu een tijdje niet schoon gemaakt en volgens mij is het bultje eindelijk aan het wegtrekken! Die bij mijn helix zit er nog steeds, zorgenkindje... Ben er nogal aan gehecht :')

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 22:12

Ayasha schreef:
_Inga schreef:

Neuh, mijn MD's hebben niks verzorging gehad tenzij ze rood waren. :)

Bij mij was het in het begin dus vaak rood :P Haha, ik vind je MD's zo vet.. Wilde graag 1 in me hand maar die wil hij absoluut niet zetten.

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 22:15

_Inga schreef:
Omdat ik deze maand dan erg krap zou zitten met geld, en volgende maand heb ik het sowieso. Maar het kwam zo goed uit dit lange weekend. Ik zie mezelf straks op stage al zitten met die dikke tong :P

verstandig! knap dat je je nog zelf had kunnen tegen houden. :))

Haha, ik had me tongpiercing gewoon door weeks gezet op woensdag en andere dagen moest ik nog naar school haha. Ik zelf had behoorlijk dikke tong, maar een vriendin van me heel klein beetje, terwijl ik beter voor zorgde dan haar haha, maar is p.p verschillend natuurlijk! :)
hmm over 2 a 4 weken eindelijk balletje verwisselen. :P

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 22:18

Niien_S: Als hij al helemaal genezen is en je het staafje goed losgehouden hebt zou het niet moeilijk moeten zijn om een navelpiercing eruit te krijgen. Ten minste bij mij niet, gleed er zo doorheen.
Weet je dus zeker dat hij 100% genezen is?! (er staat volgens mij 3 tot 6 maanden genezing voor een navelpiercing, bij mij werd er zels tot 9 maanden bij gezegd, maar dat was alweer 8 jaar geleden) En heb je het staafje netjes losgehouden door hem te bewegen, zodat hij niet vast is gaan zitten?!
Je kunt denk ik sowieso het beste even naar de piercer gaan als het echt niet lukt, of je eraan twijfelt of het wel helemaal goed is met de piercing.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 22:32

_Inga schreef:
Bij mij was het in het begin dus vaak rood :P Haha, ik vind je MD's zo vet.. Wilde graag 1 in me hand maar die wil hij absoluut niet zetten.

thx, het verbaast me hoe weinig mensen het kennen, ik kom nu regelmatig in het ziekenhuis en daar kan ik elke dag (tot vervelens toe) uitleggen wat het is en hoe ze het zetten enz :+

Niien_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:20

Cerilene_ schreef:
Niien_S: Als hij al helemaal genezen is en je het staafje goed losgehouden hebt zou het niet moeilijk moeten zijn om een navelpiercing eruit te krijgen. Ten minste bij mij niet, gleed er zo doorheen.
Weet je dus zeker dat hij 100% genezen is?! (er staat volgens mij 3 tot 6 maanden genezing voor een navelpiercing, bij mij werd er zels tot 9 maanden bij gezegd, maar dat was alweer 8 jaar geleden) En heb je het staafje netjes losgehouden door hem te bewegen, zodat hij niet vast is gaan zitten?!
Je kunt denk ik sowieso het beste even naar de piercer gaan als het echt niet lukt, of je eraan twijfelt of het wel helemaal goed is met de piercing.

Tnx! Ik weet niet zeker of die 100% genezen is, heb er ook niet zoveel verstand van. :+
Maar ik heb een ringetje en krijg het bolletje zegmaar niet los, ik kan m wel draaien maar niet eraf halen of hoe het ook werkt..
Ga binnenkort zowieso ff terug naar de piercer want krijg nog een nieuw sierraadje!

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 00:13

@Niien_S Dan heb jij zeker zo'n dicht ringetje? Die moet je los halen met een tang, kan je het beste laten doen door een piercer. Die schuift er dan ook direct een nieuw sieraadje in.