Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Ik moet toegeven dat ik die van mij zelden verzorg. Op een forum noemen we die luiheid de LITHA methode (Leave It The Hell Alone)Ik doe enkel wat als ze rood zijn/hulp nodig hebben.
Ayasha schreef:_Inga schreef:Ik ook niet, maar in het begin hebben ze wel ff aandacht nodig (ook niet te veel natuurlijk)
Neuh, mijn MD's hebben niks verzorging gehad tenzij ze rood waren.
_Inga schreef:Omdat ik deze maand dan erg krap zou zitten met geld, en volgende maand heb ik het sowieso. Maar het kwam zo goed uit dit lange weekend. Ik zie mezelf straks op stage al zitten met die dikke tong
_Inga schreef:Bij mij was het in het begin dus vaak roodHaha, ik vind je MD's zo vet.. Wilde graag 1 in me hand maar die wil hij absoluut niet zetten.
Cerilene_ schreef:Niien_S: Als hij al helemaal genezen is en je het staafje goed losgehouden hebt zou het niet moeilijk moeten zijn om een navelpiercing eruit te krijgen. Ten minste bij mij niet, gleed er zo doorheen.
Weet je dus zeker dat hij 100% genezen is?! (er staat volgens mij 3 tot 6 maanden genezing voor een navelpiercing, bij mij werd er zels tot 9 maanden bij gezegd, maar dat was alweer 8 jaar geleden) En heb je het staafje netjes losgehouden door hem te bewegen, zodat hij niet vast is gaan zitten?!
Je kunt denk ik sowieso het beste even naar de piercer gaan als het echt niet lukt, of je eraan twijfelt of het wel helemaal goed is met de piercing.