maar dat kan niet altijd.. als ik om 7u klaar ben met sporten ga k graag naar huis voor mn avondeten
maar zoals morgen is mn les pas om 18.40, dan kan ik mooi daarvoor eten en dan na de les nog in de sauna Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar dat kan niet altijd.. als ik om 7u klaar ben met sporten ga k graag naar huis voor mn avondeten
maar zoals morgen is mn les pas om 18.40, dan kan ik mooi daarvoor eten en dan na de les nog in de sauna
?

eline1991 schreef:MiniMaxi, ook niet in omvang afgenomen?
laat je niet ontmoedigen he! komt wel!
? Ik kleed me gewoon om in de kleedkamer, dus van sportkleding naar totally naked naar bikini.. dan ga ik naar de sauna.. Als je bij ons naakt moest.. zou ik gewoon me in de kleedkamer uitkleden, handdoekje omdoen, zo naar de sauna lopen, en in de saunaruimte zelf mn handdoek afdoen en onder me neer leggen.. djuulsie schreef:Zelf broodjes meenemen?
je moet er wat voor over hebben... maar snap je wel hoor... kan je daar niet op t station ofzo bij de boterhamexpres een lekker broodje halen?
Hihih neee ik zie mij al naakt lopen door de sportschool, dan hebben al die mensen een veelste hoge hartslag tijdens sporten 
Jaime_ schreef:[/quote]Ik eet straks rosti-rondjes met koolvis, en eigenlijk dat preiprutje, maar dat wordt dan wrs iets als stoomgroenten
is idd heel lekker, soms moeten we van die chocolademousse, en ik ben niet zo'n chocofreak, dus dan neem ik die vruchtenmousse
Winxz_Bas schreef:heel raar.. ik stond op de weegschaal..
ik woog vorige week 58.7 en net 62,3 ?
ik denk omdat ik veel meer drink en dus vocht vast hou..
en omdat ik savonds weeg. heb wel ontzettend last van obstipatie.
kan dat er ook mee te maken hebben?
want het zou me vreselijk lijken om
weer op mijn startgewicht te zijn..
Jullie zijn allemaal erg goed bezig!
en sauna lijkt mij ook heerlijk!