Puisten deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 14:17

deruijter schreef:
mymy welke BB cream heb je dan? Ö

Uh die nieuwe die toen zoveel op de reclame was..

Afbeelding

deruijter

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 14:29

mymy ik liet al in mijn eerdere reactie zien dat ik deze ook niet fijn vond, maar dit is ook geen echte BB cream, je moet echt op zoek gaan naar de echte BB creams (meestal vind je ze denk ik in de buitenlandse winkeltjes of online misschien.)

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 14:36

deruijter schreef:
mymy ik liet al in mijn eerdere reactie zien dat ik deze ook niet fijn vond, maar dit is ook geen echte BB cream, je moet echt op zoek gaan naar de echte BB creams (meestal vind je ze denk ik in de buitenlandse winkeltjes of online misschien.)

O ik lees niet alles goed :o
Heb je daar mischien een plaatje van die wel goed dekken?

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 14:55

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 15:47

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:17

Fijn dat sommige huidjes hier goed gaan. :D
en Rebeccaa zelfs voor m'n huid laat ik geen mona puddinkjes staan hoor :o denk ook niet dat mijn huid daar heel erg op reageert.
Zoiezo op zuivel begin ik te twijfelen.. als ik het niet drink heb ik vaak evengoed pukkeltjes ofzo.

Mijn huid gaat mwah.. 2 wondjes op m'n voorhoofd die helen en verder ziet het er rustig uit. :)
Baal wel dat ik omdat m'n voorhoofd littekentjes heb niet zonder foundation naar school kan gaan.. dat zou een stuk schelen.
En ik heb het idee dat er iets nieuws op gaat komen boven m'n mond, ik zie echt een inimini rood plekje en ik smeeeek er gewoon voor dat het niets word, ik word bloedchagerijnig van bultjes etc boven m'n mond. :o

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:12

aylie, een zeezout helpt heel goed tegen opkomende puistjes (en puistjes die al zichtbaar zijn) vind ik dan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:14

Wat dan met zeezout?

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:25

Inderdaad watdan?

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:32

een beetje lauw water pakken en dan een heel klein beetje ZEEzout erin doen. dit mengen, een wattenschijfje erin leggen, en dan met het wattenschijfje over je gezicht wrijven.
(het droogt wel een beetje uit vind ik) dus ik zou het gewoon alleen op ''opkomende'' puistjes doen.
En het kan een beetje branderig aanvoelen, maar voor puistjes is het per-fect

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:38

Gewoon van dat grove zeezout dat in zo'n potje zit voorbijv over t eten??

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:54

ja zolang het echt zeezout en geen gewone keukenzout is, is het goed :)

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:55

Okee zal t eens proberen :)

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:57

werkt super goed bij mij. Heb morgen schoolfoto dus ik gebruik het vanavond voor de zekerheid!
en zo'n (lavendel) zeepje van sabon is ook super heerlijk en goed voor mijn huidje sinds ik dat elke
avond gebruik is mijn huid een stuk rustiger geworden!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:03

Zoiezo helpen zeepjes altijd erg goed bij mij :j ze drogen niet té erg uit en omdat ik een vette huid heb werkt dat op een of andere manier echt heel fijn.
Zeezout is ook een goeie voor opkomende ja. :j

Ben net even wezen sporten en net gedouchd en mijn huid ziet er voor nu goed uit. :)
2 wondjes nog maar als daar de korstjes vanaf zijn zul je ze helemaal niet meer zien!
En als dat plekje boven m'n mond niet opkomt ben ik al helemaal blij O:)
Probeer nu ook elke avond 8/9 uur te slapen ipv 6/7 uur, endat merk ik s'ochtends zeg, jeetje!!

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:07

aylie eerst sliep ik ook maar 6 uur. Maar ben de laatste tijd ook langer gaan slapen.
Mijn huid is er echt mooier van geworden. (vooral minder grauw)

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:07

Heb jij de tomaat al geprobeer xaylie? Dat wil ik morgen mss gaan doen. Ik slaap altijd 8-9 uur :j

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:20

Mijn huid ziet er gewoon een stuk rustiger uit s'ochtends en zo begin ik m'n dag iniedergeval goed haha. O:)

En romeoluver op het moment niet, maar een tijd geleden gebruikte ik hem vaker, ik vind hem fijn!
Nu scrub ik weinig, ben bang dat ik het daarmee alleen maar onrustiger maak terwijl ik vaak net blij ben dat het rustig is haha.

Heb vandaag geen kaas en weinig zuivel gehad (boter, melk in de satésaus bij het avondeten en yoghi vanochtend)
En verder heb ik zoiezo 1,5 l water gedronken (3x zo'n 0,5 flesje) en ben nu aan de thee met druifjes en heb gesport, hopen dat dit ook goed is voor huidje. O:)
Ik probeer s'ochtends niet te veel foundation op te doen of iig niet overbodig en dit bevalt me goed. :j

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 23:42

in de zomer kan ik altijd zonder foundation het huis uit (ik word heeel snel bruin) omdazxet ik dan een egalere huid heb. Maar in de winter ga ik zonder foundation de deur niet uit haha.
aylie good job, zou ik niet vol kunnen houden!

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 08:49

Ja in de zomer heb ik ook minder last van puistjes, omdat de zon (niet te veel) en buitenlucht goed voor je huid is, en ik wordt ook nog es heek snel bruin :j

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 09:32

Ik lees det het bij de meesten redelijk goed gaat hier. :)

Mijn huidje heeft er al beter uit gezien... Mijn voorhoofd heeft het weer goed zitten. Naast m'n mondhoek ook en mijn hals zou ik liever ook wat rustiger hebben. Ik hoop dat het snel terug beter wordt.
Mijn nachtrust verschilt trouwens heel erg. Ik denk dat ik meestal een kleine 8 uur slaap, maar soms ook minder, soms veel meer. Op school ben ik in ieder geval bijna nooit uitgeslapen. :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:26

Ik word ook heel snel huid, alleen is mijn huid in nederland zegmaar vaak niet egaal..
Als ik naar het buitenland ga zijn wel al mijn pukkeltjes littekentjes en alles weg, die zon doet veel meer met mijn huid. :)

Ik had een klein pukkeltje/onderhuids ietsje wat ik heb weggehaald en dat ziet er heel rustig uit, geen bloedplekje niets. :D
en ik had een heel pijnlijk pukkeltje dicht bij m'n oor op m'n wang zegmaar, zie je niet omdat er dan bronzer overheen zit maar het deed pijn auwtsch :')
Dus heb hem toch maar weggehaald ghehe O:)
Verder zijn die wondjes gelukkig geheeld en boven m'n lip is nog niets doorgekomen, hoop dat dat ook wegblifjt. :)

Katyatje :(:) herkenbaar van die slaap haha O:) al probeer ik nu echt zo vroeg mogelijk als ik kan te gaan slapen en zo zoiezo 7/8 uur te slapen.. 9 lukt me vaak niet.

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:40

Het is nu bij mij gelukkig allemaal aan het genezen en best vlak, dus goed te camoufleren. Pfff wat een horror zeg, houdt het dan nooit op? Ik ben verdomme toch geen 15 meer?

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:05

Arme ayo :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:04

Hier ook best lelijk en ook een beetje een 'vale' huid. Of nouja grauw is meer het juiste woord. Lelijk.. Straks maar even foundation halen, had hele goede dingen gelezen over photo finish van catrice. Maar eens proberen. Ook over die andere (die matte of zo?) Die zou beter zijn voor een vette huid, maar die matteert heel erg.. Vind ik niet zo mooi. En daarnaast, matte foundations die zitten altijd zo raar bij wondjes en zo dus dat doe ik niet. En hij is maar 6 euro dus kan ik altijd ff uitproberen :) Verder vandaag heb ik heel slecht een heel groot toetje op met zuivel haha.. al 4 dagen achter elkaar nu dus dat wordt drama! Maar ja verder heb ik geen zuivel op, enkel soja drink. En vandaag al 2 flesjes water op + 3 koppen groene thee, straks nog ff wat thee en een flesje water en dan geloof ik het wel haha. Vanavond even stomen denk ik en maskertje.