Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Li_lee_yang

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 22:09

ik heb toen wel bij de annesesist gevraagd of ik een prikje tegen misselijkheid kon krijgen trouwens. (voordat ik wakker werd)

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 22:29

Melanie, oke :=

Lilian, oke! ik ben bij me operatie in 2008 helemaal niet misselijk geweest. Dus ga er vanuit dat het nu ook goed gaat O:)

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 12:33

Gister was mijn operatie 6 weken geleden! Het gaat supergoed, alles ziet er heel mooi uit. Gister ook gelijk wezen zwemmen, mijn nieuwe bikini (met nieuwe inhoud :P ) geshowd, hihi! Voelt wel heel anders, het water in gaan met kleine boobs... Het beweegt toch een stukje minder!
Ik heb er bijna geen last meer van, alleen wanneer ik iets doe wat teveel inspanning kost. Beetje balen alleen, dat net nu ik weer wat meer kan doen, dat mijn paardje kreupel is :\

Ik heb trouwens ook geen vervolgafspraak gehad. Gelijk na mijn 1e afspraak (en vergoeding v/d verzekering) kwam de anesthesist-afspraak. Verder kwam ik heel helder en niet misselijk de operatiekamer uit, gelijk een kopje thee gedronken, ging prima. De misselijkheid kwam pas toen ze me op het potje zetten, haha. Ben toen echt een paar dagen goed misselijk geweest...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 12:37

Ik ben 1 hele dag goed misselijk geweest vd narcose, daarna ging het wel goed. :j

Lekker he Areana! :):)
Ik zit ook regelmatig in de jacuzzi en loop ook gewoon rond met bikini nu kan het weer :))

Ik kan ook echt alles weer doen, springen, rennen, rijden, zwemmen, boksen enz :))

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 14:21

Areana, wat fijn!!
wel is het inderdaad heel jammer dat je paardje kreupel is! Zul je altijd zien!

Melanie, := boksen

ik heb vanochtend geholpen op mijn toekomstige afdeling. Toen vroeg een van de zorgco's: kom je dan ook hier op de afdeling? Ik: jah dat is wel het plan. Zij: maar je mag het zelf uitkiezen hè.
Nu zit ik dus te twijfelen.. bij de afdeling die er bekend mee is.. of op mijn favoriete afdeling met de beste collega's... dilemma!! :P

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 14:23

Haha ik zou toch voor afdeling met mensen die er ervaring mee hebben..
En ik hoef niet dat al mn collega's naar mn borsten zouden staren :')

Ja Boksen :D Kickboksen wel, liefst gewoon alleen tegen de bokshangbal, niet tegen elkaar dat durf ik ff niet haha

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 18:09

Melanie, ik kom op de afdeling met plastische chirurgie te werken. Maar me vriendjes werken allemaal op de vaatchirurgie.
daarbij ken ik haast iedereen in het ziekenhuis, dus maakt voor mij niks meer uit.. overal ken ik ze :P

ooooh hihi zag al gevechten voor me :P

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 10:37

wat een stilte weer hier :P
hoe is het met iedereen?

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 11:46

hier alles wel ok; had een paar dagen geleden weer flinke pijnsteken in mijn rechterborst op het horizontale litteken en daar was het ook erg rood en paard; toen ik er voorzichtig opdrukte kwam er bloed uit gevolgd door wondvocht; ik schrok ervan!
daarna goed schoongemaakt en nu paar dagen later geen last meer ervan.
littekens onder mijn borst zijn ale netjes bijgetrokken en zijn nu huidskleur maar de verticale lijn naar de tepel is erg paars

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:01

hhmm toch nog niet helemaal goed tamarant, wat stom dat dat zo lang duurt.

Ik ging vannacht heel trots zonder sportbh mijn bed in. Na 5 minuten ben ik er uit gegaan om hem weer aan te doen. Vond het toch eng haha.

En gister voor het eerst weer even een normale bh aangehad. Dat was gek zeg, haha!

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:25

Balen zeg, tamaramt! En dat terwijl het al best wel een poosje terug is dat je geopereerd bent... Wel fijn dat je er geen last van hebt nu, maar toch naar!

Li_lee_yang, ik heb ook een paar nachten moed verzameld om een nachtje zonder bh te proberen, haha! En hoe vond je de normale bh je nu staan? Ik vind dat zo anders dan een sportbh... :D

Verder, met mij is het goed! Mijn paard is gelukkig niet meer kreupel, het zweertje is eruit, dus ik kan weer met hem aan het werk. Wat heb ik dat gemist, zeg!!! Verder ziet het er erg mooi uit, de littekens zijn al een tintje lichter paars. Ik kan ook weer pijnvrij dingen doen als rennen, of met de fiets over een hobbel, en meer van dat soort dingen. Erg fijn :D .

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:36

ja, mijn operatie is inmiddels al weer 5 maanden geleden! de tijd gata snel; soms lijkt het alsof het pas gebeurd is ;)
behalve de verticale lijn worden de littekens steeds mooier en ga in sept weer de scarban gebruiken ; nu ff niet; ff rust en gewoon met de alhydran

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 11:27

he bah, sinds gister lek ik weer.
helemaal het begin van de hechting aan de binnenkant zat altijd nog een gaatje, sinds gister komt daar viezigheid uit en zit er steeds wat bloed omheen, het is ook een beetje gevoelig. Maargoed, maar weer even rustig doen, dan gaat het vast weer vanzelf over.

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 13:43

Tamaramt, bah wat balen zeg!
Kun je al wel werken? of toch teveel last nog?

Areana, oooh wat fijn! Weer lekker aan de slag! :D

Lilian, mm dat is niet zo leuk. Goed in de gaten houden inderdaad! Is het ook rood er omheen? Want dat zou wel eens op een ontsteking kunnen wijzen..

Ik ben gisteren begonnen op mijn vaste afdeling :D
ze hebben me vanaf 24 oktober uitgepland, dus ik ga kijken of ik dan ook de operatie kan plannen. even afwachten dus. 6 september heb ik het gesprek :j

joyce_eddyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 21:38

vandaag de laatste afspraak gehad. alles zag er super uit en hoef neit meer terug te komen!

wel kreeg ik een behoorlijk gesprek over hoe alles nu gaat enzo..
toen ik aangaf dat het wel iets kleiner had gemogen van mij, kon ik kiezen voor nog een operatie! dit heb ik maar afgeslagen.. mijn doel is (voorlopig) bereikt. geen hoofdpijn meer!!!

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 22:15

dat is mooi joyce_eddy.. wel fijn dat ze daar nog even naar vragen!
ik moet donderdag weer voor controle.

Ik heb mijn bvk gedaan voor rugklachten, maar helaas is het niet verbeterd, maar misschien als ik dadelijk mijn rug weer kan trainen verbeterd het nog wel iets.
En gelukkig heeft het wel andere voordelen gehad!

kandanz.. weet je al wanneer je hoort wanneer je operatie is?

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 19:12

joyce, oke dan!! super hoor dat je niet meer terug hoeft!
Ik ga 6 september vragen of ze me een maat kunnen garanderen.. wil toch echt geen D.. :o

Lilian, ik denk dat je inderdaad ook weer in beweging moet zijn enz. ik heb ook snel als ik lang in bed lig last van mijn rug. Maar merk echt enorm de druk die constant aan me schouders hangt. Je hebt wel een 'opgelucht' gevoel?
6 september heb ik vervolggesprek met arts assistent en daarna met de annesthesist en plannen we de OK. Ben vanaf 24 oktober ziek gepland op werk, dus ga kijken of ik het ook de 24e kan plannen.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 11:35

Zo, ik ben ook weer even terug van weg geweest haha. ik moest wel even 3 pagina's teruglezen.

bij mij is mijn operatie nu 3 maanden geleden, heb over 2 weken mijn laatste gesprek. de littekens zien er super uit! soms nog wel rood en zo, als ik me flink ingespant heb, maar heb er verder geen last meer van.
Ga over 2 weken ook nog een paar daagjes weg, dus ik kan dan mijn nieuwe bikini misschien wel showen, whoew. Kan nu eindelijk met zekerheid gaan zwemmen! zo fijn :D

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 11:37

super simone!

Mijn gat is groter geworden :( gelukkig heb ik vanmiddag controle bij de PC :)

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 10:23

nou volgens de dokter zag het er goed uit. Ik hoef niet meer terug te komen. Het gat zou vanzelf dicht gaan en ik heb litteken zalf gekregen. Kelo coba solaire heet het :?
Ik vond het wel heel gek. Had al die tijd nog een tapeje op de strepen naar beneden en de kruising bij de tepel. Dus gister keek ik voor het eerst naar mijn echte blote borsten, ik schrok even van de strepen naar beneden.. Was bijna vergeten dat die er ook waren hihi.
Over 6 weken moet ik nog eens naar de fotograaf, mijn dames worden model voor toekomstige patienten haha

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:34

een tip voor hier. De pc raadde een bh aan zonder beugel.. Dus ik op zoek, maar vond alleen maar kinderbhs zonder beugel haha
Tot ik bij de hema een post surgery vond van de kwf.
Handig voor de overgang van sportbh naar gewoon. Hij is lekker zacht, zonder beugel en hij is iets subtieler dan een sportbh. Bij de kassa was hij trouwens 19 euro maar op t kaartje stond 14 dus daar kreeg ik hem voor.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:44

Lileeyang: die heb ik ook :D int roze haha. Fijne bh idd heb m nog niet aangehad want toen ging toch beetje jeuken dus durfde niet aan te houden. :)) binnenkort maar eensndoen

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 11:52

Haha ja heb ook nog met de roze in mijn handen gestaan, maar toch maar een zwarte genomen. maar denk dat ik er nog een bij haal. Dan kan ik mijn sportbhs gewoon alleen voor het sporten gebruiken.

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 19:34

Lilian, oke dan die ga ik onthouden voor tzt :P

Van de week een bvk gezien, voor en na.. Als hij zijn werk ook bij mij zo goed doet... Dan ben ik dik tevreden!!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:21

voor de meiden die nog in de knoop zitten met bh's. zijn jullie ook al eens ine en speciaalzaak geweest? toen mijn moeder door bestralingen bij borstkanker jarenlang geen bh's met beugel kon dragen liep ze bij een speciaalzaak die eigenlijk was bedoeld voor vrouwen met borstamputatie en een losse prothese. Maar daar konden ze m'n moeder ook altijd erg goed helpen. Je hebt dan wel een "zakje" in de bh waar normaal de prothese in komt maar daar heb je verder geen last van (ik kocht daar eerder ook wel eens een bh als ik met mama mee was). wij zaten in Annen bij bodycare maar in de rest van nederand zijn vast ook wel zulke zaken. en de boel werd precies aangepast op je lichaam, dus ene borst wat kleiner of omvang wat smaller, dat deden ze allemaal zo. waren altijd heerlijke bh's!