Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hetbommeke

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:59

Annemeik, wat heb jij voor tellie? En voor mp3 speler? Met gps op een van beiden hoef je geen dure garmin maar ook geen sensor aan te schaffen. Scheelt weer euri's ;)

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:06

Ik heb een ipod nano, en een sony eriksson (erg oud). Daar zit volgens mij geen gps op.

Op je nano, kun je wel een opzetstukje zetten van de sportkit (van Nike) zeggen ze van apple.

Mijn nieuwe foon wordt de SE x10 mini pro, volgens mij heeft die wel gps. Maar dat duurt nog een maandje.

Verder loop ik liever zonder foon, ik heb mijn ipod aan mijn arm. Als ik zonder jas loop heb ik nl geen ruimte meer over voor mijn foon. ;)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:09

Ik heb ook de SEx10 mini pro, die is zo klein dat ik m in het achterzakje van mijn broek kan mee nemen. Ik heb dan telefoon, mp3 én gps in 1. Ik vind het echt super makkelijk.

Had hiervoor de armband met sensor van nike+ maar die gebruik ik helemaal niet meer :n

Ik heb cardio trainer gedownload als app en dat werkt prima. Muziekje aan en gaan.

Zelf zou ik nog even een maandje wachten :o

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:11

Dat is dan idd even wat handiger... haha, dat is toevallig ;)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:20

Je hebt diverse gps programma's, cardio trainer is er 1, ik heb ook nog een paar andere laatst gedownload uit de androidmarket en die moet ik nog uitproberen.

Tellie vind ik ideaal, alhoewel ik ook vaak thuis mijn iPod Touch gebruik om even het inet op te gaan. Scherm is wat groter :j

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:22

Als je een Ipod Nano hebt dan moet je de sportkit aanschaffen, hier zit de ontvanger bij. Deze set kost 29 euro.
Zelf ben ik hier heel erg tevreden over. Ik heb de SE Vivaz en ook geprobeerd hiermee te lopen. Alleen als ik aan het lopen was en gebeld wordt, dan zijn alle gegevens weg... Geen idee of dat een oplosbaar probleem is, maar ik vond dat niet handig.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:29

Hmmm, da's idd niet handig Judith :n Ik word bijna nooit gebeld op mijn foon, alleen als er echt iets is, bv met de kids of zo. Vind het wel een prettig idee om mijn foon bij me te hebben, mocht er wat gebeuren...

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:43

hetbommeke schreef:
Hmmm, da's idd niet handig Judith :n Ik word bijna nooit gebeld op mijn foon, alleen als er echt iets is, bv met de kids of zo. Vind het wel een prettig idee om mijn foon bij me te hebben, mocht er wat gebeuren...

Ik word helaas wel erg veel gebeld... Heb de foon wel altijd bij me met lopen, maar neem hem nu niet meer op.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:58

Ok dan heb ik het toch goed gezien € 30.00. Zodra mijn centjes binnen zijn, ga ik die toch maar halen. Op marktplaats staat die helaas niet :n

Ik heb op advies van de politie, sinds kort, mijn telefoon bij. Ik ben achterna gezeten door een man en dit was ook rond 18.00 uur. Van de politie mag je gelijk bellen als je het niet vertrouwd.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 18:03

Ik heb in het donker ook altijd tellie mee, die past precies in t zakje in mn broek. Mp3 dan in jaszak of in mn bh en niets aan de hand!

Zo, weer nieuwe was erin gedaan. Heb 2 jassen vanochtend 'gewassen' met van dat waterdichtmaakspul. Ben écht benieuwd of dat is gelukt! Hoop van wel...! Hangen nu te drogen.
Ga zo eens aan mn zelfgemaakte pizza beginnen. Is lang geeden. Weet niet waarom, is altijdf zó lekker!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:14

Lekker zelfgemaakte pizza!!! :9 (Droom, hoop toch over 4 maanden dit toch ook weer als afwisseling te mogen)

Vanavond is het broccoli met aardappels en wat er nog in de vriezer ligt. Zit nog op mijn werk te wachten op vriendlief. En dan nog 9km file ;(

Vanaaf hobby-en met mijn nieuwe ipod. :D

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:17

Welkom aan de nieuwelingen :D
Ik heb besloten morgen te gaan lopen, ik wil wat doen. Zie wel of de hechtingen blijven zitten _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 22:55

:wave: Ben ik weer!

Morgen ga ik weer lopen!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 22:58

Angela_ schreef:
:wave: Ben ik weer!

Morgen ga ik weer lopen!

Met of zonder zwembandjes en snorkel? :Y)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 23:48

Hey Angela! Hoe is het met je gezondheid?

Ben zo blij met mijn Ipod! *\o/* 5km onderhoud en 5-10km staat erop! *\o/* Heb gelijk zin om te lopen, maar neem nog een extra dagje rust voor mijn knie. In iedere beweging die ik maak, hoor ik een knik. :) Doet geen pijn, is alleen een rotgevoel. :(

Wat ik mij afvroeg Bom, toen je aan de 10km begon, ben jij ook bij les 1 begonnen of het je wat lessen overgeslagen? Sommige lessen klinken wel erg makkelijk.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 23:52

ik heb wel lessen over geslagen, Fann, maar ik raad je het niet aan! Ondanks dat ik al de 7,5 km gewoon kon lopen, loop ik de laatste tijd dramatisch slecht :n Ik vrees dat het dus dat het door mijn medicatie komt of da thet toch aan ligt dat ik lessen heb overgeslagen. Ik moet deze week 10 km gaan lopen, maar ik durf er niet eens aan te beginnen!

Succes met lopen, Angela! :)

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 23:57

Fanneke balen zeg van je knie :(:) Doe maar even rustig aan!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 00:08

_Rosa schreef:
Fanneke balen zeg van je knie :(:) Doe maar even rustig aan!

Kan ik beter tegen jou zeggen ;) Kijk je uit met je wond? Hoeveel hechtingen zitten erin? Overleg even met de arts of het goed is, je krijgt lelijk littekens van uitgescheurde hechtingen, weet ik alles van. Heb 2 lelijke voeten door enorme littekens, opnieuw hechten heeft het er niet mooier op gemaakt :n

Ik ga lekker naar bed :z , de werkweek gaat alweer veel te snel. Heb zo veel te doen in de laatste 6 weken. :O

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 08:30

Goeiemogguh allemaal!

Fan ik ben wel bij les 1 begonnen van de 10 :j nu staat mij bij dat je 2 trainingsschema's hebt voor de 10. De easy begint bij nul de medium sluit aan op de 5.

Rosa wanneer gaan de hechtingen eruit? Ik zou ook even wachten.

Mag vanavond weer lopen :D brrrrrr koud. Mag zo ook krabben vrees ik >;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 09:07

Goedemorgen :O

Het heeft flink gevroren zeg :j

Ik ga vanavond ook even een rondje, wilde eerst gisteravond, maar moest vriendlief even helpen met internet :+ Toen was het alweer half 9 en moest ik snel naar mijn ouders om daar even een compu probleempje op te lossen.
Ben wel lekker vroeg gaan slapen en dat is me ook wel goed bevallen. Wel flink buikspieroefeningen gedaan :j *auw*

Ik heb mezelf beloofd dat ik een mooi horloge mag uitkiezen als ik 64 kilo weeg :j Dit wil ik al heel lang, maar ik vind het altijd zonde om zomaar zoveel geld aan iets uit te geven, dus ik heb bedacht dat dat dan maar mijn beloning moet zijn :j Hoop dat het gaat werken :+

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 09:19

Goedemorgen!

Moest idd ook krabben...

Hoop dat ik me vanmiddag/vanavond fit genoeg voel voor een rondje. Heb ernstig last van kies-/kaakpijn... :( Morgen mag/moet ik naar de TA (en Lis ook, das grappig :D )

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 09:25

Oh hoe komt het dat je zo'n last hebt dan?

Ik hoef nooit te krabben hoor want mijn auto staat altijd onder de carport ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 09:30

Ikke, heb een enorm gat en daar had de TA laatst al een noodvulling in gedaan, maar die is er weer uit. Dus dat doet onwijs zeer en trekt door mijn hele kaak heen. Daarnaast (of daardoor dat weet ik niet) klem ik 's nachts mijn kaken op elkaar waardoor ik dus steeds wakker word met kram/spierpijn in m'n kaken.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 12:23

Hellow! Was ik ook weer.

Sterkte Wen...

Vandaag lesje 9 gelopen, heb het even wat rustiger aan gedaan ivm vervelende enkel. Vandaag bij het lopen ook last gehad van de buitenkant van mijn voet, heeft iemand daar ervaring mee en vooral hoe je het moet voorkomen?
Ik ga eens even douchen nou en dan naar mn werk.

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 13:03

Hier ook krabben :D

Ik wil morgenmiddag weer een rondje doen.

Hoe oud zijn je schoenen Puchje? Mijn schenen geven weer aan dat mijn schoenen weer vervangen moeten worden.