Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik word bijna nooit gebeld op mijn foon, alleen als er echt iets is, bv met de kids of zo. Vind het wel een prettig idee om mijn foon bij me te hebben, mocht er wat gebeuren... hetbommeke schreef:Hmmm, da's idd niet handig JudithIk word bijna nooit gebeld op mijn foon, alleen als er echt iets is, bv met de kids of zo. Vind het wel een prettig idee om mijn foon bij me te hebben, mocht er wat gebeuren...
Ben ik weer!
5km onderhoud en 5-10km staat erop!
Heb gelijk zin om te lopen, maar neem nog een extra dagje rust voor mijn knie. In iedere beweging die ik maak, hoor ik een knik.
Doet geen pijn, is alleen een rotgevoel. 
Ik vrees dat het dus dat het door mijn medicatie komt of da thet toch aan ligt dat ik lessen heb overgeslagen. Ik moet deze week 10 km gaan lopen, maar ik durf er niet eens aan te beginnen!
Doe maar even rustig aan! _Rosa schreef:Fanneke balen zeg van je knieDoe maar even rustig aan!
Kijk je uit met je wond? Hoeveel hechtingen zitten erin? Overleg even met de arts of het goed is, je krijgt lelijk littekens van uitgescheurde hechtingen, weet ik alles van. Heb 2 lelijke voeten door enorme littekens, opnieuw hechten heeft het er niet mooier op gemaakt 
, de werkweek gaat alweer veel te snel. Heb zo veel te doen in de laatste 6 weken.
nu staat mij bij dat je 2 trainingsschema's hebt voor de 10. De easy begint bij nul de medium sluit aan op de 5.
brrrrrr koud. Mag zo ook krabben vrees ik
Toen was het alweer half 9 en moest ik snel naar mijn ouders om daar even een compu probleempje op te lossen.
*auw*
Dit wil ik al heel lang, maar ik vind het altijd zonde om zomaar zoveel geld aan iets uit te geven, dus ik heb bedacht dat dat dan maar mijn beloning moet zijn
Hoop dat het gaat werken
Morgen mag/moet ik naar de TA (en Lis ook, das grappig
)