Er is de laatste weken ook zoveel met je gebeurt waar je zelf geen invloed op hebt, geen wonder dat je moe bent. Ik vind het echt super dan je zonder medicijnen bent.
Nu afwachten wanneer je een reactie op je brief krijgt, als je die net zo gemotiveerd hebt geschreven als je hier bent dan kunnen ze je niet afwijzen
Afgelopen woensdag, dus nog geen week geleden dan? Valt toch nog mee dan?
tiwi1969
Geplaatst: 25-10-10 20:00
Het was ook herfstvakantie, ik wacht nog op een x-foto verwijzing voor mijn dochter van de revalidatiearts, maar alle assistentes hebben vakantie geloof ik... Nu is Noord aan de beurt en wij zitten net op de grens.
Nog even geduld, als je eind van de week niets hebt gehoord gewoon even bellen, dat ik met een teken dat je gemotiveerd bent.
Valt mee, maar toch hoop ik dat je gauw wat hoort!
bromfiets
Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-10 23:04
Hier weer eens een update.
Ik woon nu nog bij mijn ouders, nog steeds geen caravan en ook nog niks gehoord van de Wende.
Ik ben wel bezig met het uwv in het kader van een opleiding die ik wil gaan volgen, of zij een deel mee willen betalen want zelf kan ik het niet helemaal bekostigen. De bedoeling is natuurlijk om te slagen voor die opleiding en dan een eigen bedrijfje op te zetten. Dan zit er geen druk achter van wat betreft een baas en dan kan ik toch mijn eigen geld verdienen En het mooie is dat ik de opleiding kan combineren met de Wende, want het valt op zaterdag in het eerste jaar. Wat het is hou ik nog even stil tot ik het zeker weet
Maar over het algemeen gaat het dus eigenlijk wel goed
tiwi1969
Geplaatst: 10-11-10 23:39
Hey Broem, wat fijn om te lezen.
Wat ben je positief en met de toekomst bezig!
Kom je nog naar Paard en Koets van het weekend? De Grunningers zijn er met een stand en een mooi programma met demo's Natuurlijk ook veel andere rassen en mega veel spullen om je vingers bij af te likken
bromfiets
Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-10 23:41
Ik sta er nu idd even positief in, dat kan zo weer weg zijn maar ik geniet er nu wel even van
Ik weet nog niet of ik naar P & K kom, in m'n eentje gaan is ook zo wat
Laatst bijgewerkt door bromfiets op 10-11-10 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt
tiwi1969
Geplaatst: 10-11-10 23:43
Er zijn heel veel mensen hoor, ook wat meiden die je bij ons op stal hebt gezien met het ophalen van Whitney
Gisteren naar paard en koets geweest, was erg vermoeiend maar wel leuk.
Ik heb jou niet meer gezien tiwi, ik heb wel meegedaan aan jullie prijsvraag En ik heb de show gezien met orbaldo II en tristan en de merrie die ook bij jullie stand stond. Was een mooie show
Van het UWV heb ik nog steeds niks gehoord, ze zouden binnen een week terugbellen maar ik denk dat ik er zelf achteraan moet gaan bellen... Verder gaat het eigenlijk wel goed, ik heb mezelf een doel gesteld en dat werkt wel positief Ik heb weer iets om naartoe te werken...
Anoniem
Geplaatst: 14-11-10 23:21
Hey Broem,
Heb al een tijdje niet meer gereageerd maar lees heel positieve berichten van je. Fijn om te lezen. Goed dat je een doel hebt om voor te gaan want zonder doel is alles zo doelloos he?
Hoest met de peerdjes? Weinig rijden nu met al dat water dat uit de lucht is komen plensen denk ik, tenzij er ondertussen ook wat nijlpaarden op stal staan die al dat water wel lekker vinden
Zonder doel zweef je een beetje door je dagen heen, dat soort dingen merk je pas als het veranderd is he...
Nog geen nijlpaarden of zeepaardjes Maar ik heb nu les van Yvonne Bijleveld en dat is ook grondwerk, dus ik kan nu in de winter wel doorgaan. Rijden is idd geen strak plan in de bak, maar vandaag heb ik een ouwe taart uit de wei getrokken en ben lekker samen met een medeverzorgster een rondje er op uit geweest Dat was toch wel even lekker
Anoniem
Geplaatst: 14-11-10 23:29
Veranderingen maken je bewust van hoe het daarvoor was, soms minder soms beter maar altijd anders daarom heet het ook verandering he
Wat leuk dat je een lesgeefster gevonden hebt! En grondwerk is ook heel leuk en leerzaam om te doen en daar heb je idd niet perse een bak voor nodig. Lekker buitenritje op een ouwe taart gemaakt, jij blij en ouwe taart ook blij? Ik wilde vandaag ook een ritje gaan maken maar slechte nacht op het werk en plensregen hier maakte dat ik op de bank geploft ben en met niet verroerd heb tot een uurtje geleden.