Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 11:40

hetbommeke schreef:
Heb ook geen mooie benen maar ach, tijdens het hardlopen zie ik ze niet en wat een ander ervan vindt is niet belangrijk :D

Heet dat niet een tank-top of zoiets?

Zo ff douchen, ruik mezelf :o En alles plakt :=

_O- Dat is waar! :D
Een tanktop denk ik ja! :j Zoiets wil ik wel!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 11:42

Bommeke, beterschap! Wat denken ze dat het wellicht is?

Dit is een tanktop:
Afbeelding
Dus daar zie je geen buik bij ohr!

Ik moet nog ergens 2 korte aerobicsbroekjes hebben liggen van Adidas....Toch wel handy met dit weer en tja, misschien kleuren die melkflessen van me ook nog eens...(en als dat die adertjes ook nog weggewerkt worden ;) )

Ik probeer vanavong nog ff te gaan, of rond etenstijd. Gezien de warmte max. half uurtje, anders val ik zo neer op de weg, denk ik :=
Ga eens de 1e les van Renate doen, denk ik. Da's wel lekker om ff toch wat te doen

MamboBeach

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 11:48

Geef mij dat slanke lijf er ook bij. :D

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:09

:')

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:17

Jaan, zoiets maar dan met blote buik :D En idd zo'n lijf, waar kun je dat kopen?

Het zou de kattenkrabziekte kunnen zijn, symptomen lijken erop, niet ernstig, wel vervelend. Zo niet dan gaan ze verder onderzoeken door bv een stukje lympfeklier weg te halen en te onderzoeken op kwaad- of goedaardigheid. Maar daarover wil ik me nu nog niet druk maken, eerst dinsdagmiddag afwachten.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:30

Jaaa een tanktop! *zweert erbij* ik heb er één van puma, met een bh die er aan vast zit zeg maar, zodat je geen gemodder hebt met bh bandjes tijdens het rennen :D *zegent haar cupje B :D *
Ik heb ook split shorts van puma die erbij hoort. Ik heb iets van schijt, al zouden mijn benen enkel bestaan uit blubber, ík ren, je hóeft niet te kijken, én ik vind het verschrikkelijk om het te heet te hebben tijdens rennen :D
Al zijn deze ahem wel erg kort, wat zeer bij het mannelijk geslacht in de smaak valt :o :=

Goh Bommie, dat is minder :\ had nog zo gehoopt dat je stiekem toch mee kon doen in oktober... niet dat ik het zelf ga redden denk, maar alsnog :\ sterkte en snel weer beter worden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:51

Ik loop ook met zo'n ding met ingebouwde BH, en dan met blote buik. Heerlijk! Ik voel wel dat mensen naar me kijken, maar goed, dikke schijt eraan!

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:58

ik wacht even tot mijn buikspieren afgetraind zijn daarvoor... en mijn been spieren wat dat betreft al worden die waarschijnlijk alleen maar groter... hmm... maar zo'n ingebouwde bh (ik krijg nu ineens thunderbirds visioenen waarbij je tanktop open barst en er met veel rook een raket uit komt zetten :z ) klinkt wel intzettend handig, loop de hele tijd bandjes op te trekken tijdens het rennen en enerzijds een fijne afleiding, anderzijds... best wel irritant.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:01

Blote buik....Hmmm, neuh, denk nie dat t m gaat worden, of t moet echt heel heet worden.
Blote schouders en rug + korte broek is voor mijn lijf voldoende afkoeling, dus hoeft ook niet.
Heb 2 oliebol met zo'n bh erin; een halter en een tanktop. Echt wel fijne shirts, maar doe er toch altijd nog bh mee aan. Voelt prettiger.

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:30

Heb net maar even gerend..!! Wat een hitte!!! Naja, ik was dus les 17 aan het lopen maar ontdekte ineens dat ik heel langzaam liep en dat is natuurlijk niet de bedoeling.. Ik ben dus toen maar geschakeld naar les 10 en heb 10x2 min gelopen en steeds 1 min wandelen... Ik kwam gelukkig weer in mijn tempo, ziek zijn hakt er toch wel in... :( Arm lijf..!!

Ik loop ook gewoon in een korten of driekwart broek en met een tanktop... Ik doe maar niet aan een blote buik, dan zou ik heel de tijd mijn truitje omlaag willen trekken... :7
Ik heb sportbh's van de H&M, die zitten erg comfi, tanktops trouwens ook... :j

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

En dat lijf, doe mij die maar... :')

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 14:38

Net even mijn slag geslagen, lang leve Batavia Stad in L'town *\o/*

Bij Reebok, een korte broek, beetje als wat hierboven staat en 2 halterhempjes wel over mijn buik maar super dun stofje en ja ja ik was 15 euri's kwijt :D

Ik heb een sportbh van de Hema aan, met zo'n kruis op mijn rug anders ben ik ook aan het hijsen de hele tijd, en met cup D is het toch wel handy om een sportbh aan te hebben.

Roane, :n het gaat niet lukken in oktober, wel balen maar heb goede moed voor volgend jaar :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 14:46

Ik heb het eerste truitje van H&M, maar dan in het lila. :D

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 15:20

5-10 ook, maar dan moet je lid worden (20 euro per jaar)
Heb evy ook al ;) maar vond renate ook erg leuk ;)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 15:21

Heeft H&M die nog te koop?? Ik ben gisteren daar wezen shoppen en heb zo'n soort hardloopregenjas (:D) gekocht... hihi, met dit weer is dat wel nodig! ;)

Gisteren bij de sportarts geweest. Heeft me doorverwezen naar een fysiotherapeut in de stad. Gelukkig is er niks stuk in mijn knie (waren ze eerst bang voor), maar ik moet het wel een stuk rustiger aan doen. De run op 26 juli moet ik uit mijn hoofd zetten en de run op 28 augustus waarschijnlijk ook... Erg jammer.
Ik hoop dat de fysio mij verder kan helpen!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 15:24

Da's balen Mirkim! Maar belangrijker is dat je lifj weer 100% wordt! Er komen nog genoeg wedstrijdjes/lopen!

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 15:26

balen Mirkim! Gelukkig is er niks kapot!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 16:01

Ik zit ook te kijken naar een fijne sportbril. Mijn huidige zonnebril is niet berekend op zitten blijven tijdens het rennen als de neus glibberig word :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 18:33

Haha Roane, dat ken ik alleen dan met paardrijden. Heb -1.5 dus hardlopen zonder bril wil nog wel lukken. Je hebt ook van die elastieken die je aan de pootjes van je bril bevestigt en strak achter om je hoofd zit, zodat je bril niet kan zakken. Misschien effies kijken bij de opticien 8-)

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 18:38

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 18:43

Heb ook lenzen maar in het hooikoorts seizoen willen ze niet altijd lekker zitten :n vandaar toch een brilletje soms

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 19:03

Leven het niet-hebben van hooikoorts, zonneallergie of andere ongein :D

NiNM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 19:13

Hii al te saam, ik ben sinds 2 dagen ook maar aan het lopen geslagen met de zomer voor de deur mogen mijn pootjes wel iets slanker :P
Maar nu is mijn vraag aan jullie (doorgewinterde hardlopers :Y)) hoe bouw ik het gezond op, ben met een minuut of 2 al aardig kapot :} shame on me, ja weet ik. Er zijn zat schemas te vinden maar wat zouden jullie doen en hebben jullie nog goeie tips?
Alvast bedankt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 20:56

Mirkim: online zijn ze nog wel te verkrijgen. :j

Ik heb net met vriendlief een rondje gedaan. 1 minuut rennen weer, en 2 minuten wandelen. Was erg heet, maar goed te doen. We hebben 4 km afgelegd in 37 minuten :+

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 14:29

Ja, dat hebben ze nog steeds te koop bij de H&M, je kunt het ook online bestellen... :j

Morgen mag ik weer lopen! Ik wilde morgen eigenlijk gaat fitnessen maar het word toch maar gewoon lopen, ik vind het in de sportschool nu helemaal niet aangenaam namelijk! Lekker buiten..

Mirkim, hopen dat je snel beter word, beter even niet zo veel lopen als straks helemaal niet meer lopen!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 14:33

Om 18:00 start mijn ladiesrun in Utrecht := *gezonde kriebels* ik hoop dat het dan wat koeler is!