Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Jen schreef:Nou mijn billen kunnen weinig meer verdragen![]()
Bluestar, nog wijzer geworden bij de huisarts?
BlueStar schreef:Ik heb nu vorige week dinsdag een prik gehad, in mijn linkerarm van achter af. 1 dag wat stijf gevoel klein blauw plekje maar meer niet.
Vandaag viel me op dat ik me weer aan het voortsleuren ben dit had ik afgelopen week dus niet. Morgen maar even kijken of het tijdelijk is.
Is het mogelijk dat na 1 week de fut weer eruit is omdat de vit B12 injectie niet meer werkt?
DebGizmo schreef:Even een vraagje, is B12 tekort, als je er vast injecties voor ktijgt, een chronische ziekte?
(ivm teruggave van de belastingdienst)
BlueStar schreef:_Jen schreef:Nou mijn billen kunnen weinig meer verdragen![]()
Bluestar, nog wijzer geworden bij de huisarts?
Nee nog niet, ik zit ook gelijk met mijn gebit, trekken lukt niet ivm ontstekingen.
Morgen even een verwijsbrief halen voor het ziekenhuis om onder narcose te laten trekken. Daar zal ik ook moeten aangeven dat ik een tekort en fibromyalgie heb. Misschien vindt die arts meerdere injecties handig en wil het voorschrijven.
Anders bespreek ik het even met de assistente over 7 weken (met bijsluiter van de apotheek) waarom mijn huisarts voor een onderhoudskuur heeft gekozen en niet voor het start traject (staat tenslotte in de bijsluiter)
Ik heb nu vorige week dinsdag een prik gehad, in mijn linkerarm van achter af. 1 dag wat stijf gevoel klein blauw plekje maar meer niet.
Vandaag viel me op dat ik me weer aan het voortsleuren ben dit had ik afgelopen week dus niet. Morgen maar even kijken of het tijdelijk is.
Is het mogelijk dat na 1 week de fut weer eruit is omdat de vit B12 injectie niet meer werkt?
Glossi schreef:Het zit zo. De injecties worden vergoed als je die van de huisarts of assistente krijgt. Zet je ze zelf worden ze officieel niet vergoed. Die van mij doen daar gelukkig niet moeilijk om dus bij mij worden ze vergoed (de hydroxocobalamine)