Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tallout

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:19

Ik ben al trots op mezelf dat ik 's ochtends 2 a 3 cracottes (vital) met magere kaas naar binnen gepropt krijg, en hoe :=.
En smiddags eet ik vaak een kaastosti en nog 2 volkorencrackers of 1 broodje en fruit tussendoor veel :). 's Avodns ligt voornamelijk aan mams.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:19

Ja kan ik snappen maar je kunt het :)
Ook het weer normaal gaan eten gaat je lukken!! Vind het heel knap van je :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:21

Nee ik weet dat het te weinig is hoor, dus dat moet ook anders.
Ik at altijd al te weinig en ben daar ook bij gaan sporten in de hoop dat ik af zou vallen maar mijn lichaam is keihard in de spaarstand gegaan, ben ik nu dus achter :j

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:22

@ SAKKIA, dat heb ik dus ook.

Zit er trouwens ook aan te denken naar een dietiste te gaan... Gewoon eens in het kwartaal oid, toch meer een steuntje in de rug.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 17:25

SAKKIA schreef:
totaal:
1107 kcal
verzadigd vet 10 gr
totaal vet 26 gram

Lijkt me niet verkeerd en dit is toch wel een gemiddelde dag hoor. En qua kcal is het nog te weinig ook ;)

Dat is inderdaad niet veel nee. Hoop dat het je toch gaat lukken om wat af te vallen!

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 17:40

MamboBeach schreef:
amazone77 schreef:
ik eet gewoon TE veel.....maar het valt niet mee om dat te minderen,de ene dag gaat het goed,en de andere dag kan ik blijven eten,en dan echt geen zak chips of zo hoor,maar 4 a 5 boterhammen s'middags gaan er met gemak in,en zelfs dan heb ik nog niet het gevoel dat ik vol zit!
had dat ''vroeger'' nooit,pas sinds ik gestopt ben met roken (16 maanden geleden en 12 kilo aangekomen!)
er zal toch iets moeten gaan veranderen!

Ik ook! 16 maanden geleden gestopt en nu nog 13 kilo te zwaar! |(

Had ik vroeger ook nooit, dat is toch niet normaal, ik eet mijn man er met gemak uit! :j

schud de hand met MamboBeach! :j haha ik voel me wel kei goed nu hoor nu ik niet meer rook,en barst van de energie!
nu heb ik zoiets van oke ik leef nu gezond(rook niet meer,ik loop 3 x in de week ''hard'' drink geen alcahol(nooit gedaan vind het vies) probeer gezond te eten.....en ik blijf maar ''dik'' :(
ben ''al'' 33 nu en het word er niet makkelijker op,maar het zal en moet lukken. :D
hoef echt geen maatje 36 meer,maar 38/40 zou niet verkeerd zijn. ;)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 08:45

Zoooooo de oppas voor 17 oktober is geregeld *\o/*

Nu mijn schema voor de halve marathon nog uitlopen ;(

Hoe zit het met die boterhammen vs bord cornflakes met magere melk? Dat eet ik meestal 's ochtends. En tussen de middag 2 volkoren boterhammen met mager beleg. Zelf hou ik me redelijk aan het Weigtwatchers principe. Om af te vallen mag ik momenteel maar 18 punten en da's echt weinig. Gelukkig zijn heel veel fruit en groente soorten puntloos ;) Ben alleen niet echt een fruit en groente mens ;(

Had eigenlijk gister moeten lopen maar daar kwam niets van, hoop dat het vandaag gaat lukken. Zal wel vanavond worden want ik heb "mama-dag" en om de 2 koters van 3 en 5 jaar alleen achter te laten, lijkt me geen verstandig plan :n Word dus wachten tot hubby terug is vanavond. En wil ook nog paardrijden dan..... druk druk druk ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 08:52

Goedemorgen :wave:

Ik eet vandaag dit :+ Is helemaal niet slecht maar ik moet echt moeite doen om aan die 1400 kcal te raken en dat lukt me vandaag dus ook nog niet. Zal morgen proberen mijn ontbijt nog wat uit te breiden

Dag van vandaag:
o: magere yoghurt met allbran fruit en fibre
t: dikke plak ontbijtkoek
l: 3 volkoren boterhammen met halvarine, 2 met 30+ kaas, 1 met magere achterham, alledrie met komkommerschijven. Stukje komkommer, beker karnemelk
t: kiwi, snoeptomaatjes
a: stampot rauwe andijvie met spekjes en een ei
t: roosvicee 50/50, banaan

1303 kcal

Beweging: Les 21 S2R

Zo en ik heb gisteren de batterijen uit mijn weegschaal gesloopt. Ik mag me zeker 3 weken niet wegen, ik werd helemaal gefrustreerd en het beinvloede mij veel te veel.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 08:55

1300 kcal is opzich prima hoor :)
Zo rond die koers wel blijven zitten.... Maar als je idd meer gaat bewegen moet je wel meer gaan eten.
Je kan eventueel ook nog voor kiezen om wat fris te drinken? Hier zitten ook genoeg kcal in :=

Vanavond mag ik lesje 13 doen... Zie er wel beetje tegenop en ben benieuwd of het gaat lukken :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 08:57

Heb ik staan he, in de avond, roosvicee :+ Gelukkig heb ik geen fles wijn meer open anders was het dat geworden ben ik bang :+
Fris zit trouwens ook wel heel erg veel suiker in en dat wil ik eigenlijk een beetje vermijden. Ik moet zorgen dat ik niet die suikerpieken en dan vooral niet de dalen krijg want daar word ik vaak echt naar van ;)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 09:00

Die van mij gaat binnenkort enkele reis kast, hoogste plank of donkerste hoekje ;( Sta er iedere dag op en de cijfertjes blijven nagenoeg hetzelfde :(

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 09:03

Ja dat is ook wel zo zitten veel suikers in...
Probeer het ook zo min mogelijk te drinken, drink meestal op het werk 1 blikje per dag (fanta zero) en de rest thee en water. Ik blijf nu ook hangen hoor... Het gaat niet meer zo hard als in het begin, maar hopelijk na een aantal weken meer hardlopen word het wat strakker :)

Gewoon paar weken niet op weegschaal staan dan hetbommeke!!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 09:06

Dus niet op de weegschaal gaan staan. het schijnt ook psychisch te zijn :j
Hoorde van mensen die ook helemaal geobsedeerd waren door de weegschaal, dat ze maar niet afvielen en dat ze op een gegeven moment de weegschaal weggezet hebben en dat het toen veel beter ging, puur omdat ze er niet zo veel meer mee bezig waren en ik merk ook dat het bij mij nu al een opluchting is dat ik de stress van het wegen niet heb.
En vergis je niet, ik ben er heel eerlijk in, maar soms stond ik wel drie keer per dag op dat stomme ding :+

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 09:25

Pebblesther schreef:
Angela gefeliciteerd met de geboorte van je veulentje :D

Ik heb mij en mijn zusje zonet opgegeven voor de Ladiesrun in Groningen :D We hebben voor 5 km gekozen want dan is het voor mijn zusje ook nog haalbaar.

Hey, wanneer is dat? Ik ga kijken, die wil ik ook wel meedoen! :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 09:26

6 juni volgens mij.

Ik kijk het nog even aan. Ladiesrun is vaak niet vol en misschieb kan ik vlak van te voren nog opgeven :j Dan weet ik ook zeker dat ik het kan :+
Laatst bijgewerkt door SAKKIA op 21-04-10 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 09:27

Angela_ schreef:
Ik heb vanavond in het bos gelopen. Was heerlijk, ik heb wat kleine slingerpaadjes ontdekt. Stijl omhoog, mul zand, veel wortels, was een hele beproeving.

Maar echt lekker, zo helemaal alleen in bos! Ik heb 4 km gelopen in 23 minuten.

Netjes hoor! :j

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 09:34

amazone77 schreef:
MamboBeach schreef:

Ik ook! 16 maanden geleden gestopt en nu nog 13 kilo te zwaar! |(

Had ik vroeger ook nooit, dat is toch niet normaal, ik eet mijn man er met gemak uit! :j

schud de hand met MamboBeach! :j haha ik voel me wel kei goed nu hoor nu ik niet meer rook,en barst van de energie!
nu heb ik zoiets van oke ik leef nu gezond(rook niet meer,ik loop 3 x in de week ''hard'' drink geen alcahol(nooit gedaan vind het vies) probeer gezond te eten.....en ik blijf maar ''dik'' :(
ben ''al'' 33 nu en het word er niet makkelijker op,maar het zal en moet lukken. :D
hoef echt geen maatje 36 meer,maar 38/40 zou niet verkeerd zijn. ;)

Ik begrijp je helemaal! :j

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 11:59

Hey meiden, Ik heb even heel wat gemist. Maar volgens mij zijn jullie over het algemeen gewoon goed bezig! :D

Ik bedacht me net trouwens ook dat het vandaag eigenlijk weegdag is. Toevallig wel op het ding gestaan maar geen enkel verschil.... moet komende week ook ongesteld worden.

Hardlopen ga ik vanmiddag weer doen.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:04

Ik was het vanochtend vergeten. Bedacht me net ook dat het woensdag-weegdag is :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:14

Ik wist het wel uiteraard maar ik mag niet meer wegen van mezelf. Dus de weegschaal heeft geen batterijen meer :+

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:19

heel goed Sakkia! gewoon de deur uit schoppen dat ding :j
maar ik las ergens dat je jezelf morgen wel weer mag wegen?

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:20

Pfoe, ik ben nog steeds niet lekker, maar ga toch maar rennen, ik zie wel hoe ver ik kom. Ik moet 38 minuten rennen, heb al een nieuw stukje aan mijn ronde toegevoegd, het normale rondje is nu niet lang genoeg meer.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:20

Nee hoor, over twee weken pas weer :j

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:37

Jemig, wat gaat het topic weer hard!

Ik ga vandaag ook braaf proberen aan 5 boterhammen te komen...
Gisteravond les 2 gelopen, was echt een makkie. Mijn rondje was eigenlijk wat te groot waardoor halverwege de les al was afgelopen, dus heb zelf nog een extra sessie van 3 minuten gelopen. Kon echt merken dat m'n puf mij een heleboel extra zuurstof gaf, liep lang niet zo te piepen als de vorige keer. Morgen les 3!

Over dat wegen: ik geef het ook op. Volgens mij ben ik ruim een kilo aangekomen door het hardlopen, want de laatste twee weken heb ik heel gezond gegeten en mijn buik is juist mooi plat. Maar die extra kilo zit me best een beetje dwars...

@Sim0ne: wat vervelend dat je nog steeds niet fit bent! Kun je niet beter beginnen met een makkelijkere les?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:41

Vanochtend dus wel gewogen, 68.8 kilo, da's nog steeds niet de 67.4 van voor de Pasen. En over 10 dagen zit ik in het heerlijke Frankrijk tussen de wijntjes, stokbroodjes en kaasjes in :9 Heeeeeeeel naar :o