En smiddags eet ik vaak een kaastosti en nog 2 volkorencrackers of 1 broodje en fruit tussendoor veel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MamboBeach schreef:amazone77 schreef:ik eet gewoon TE veel.....maar het valt niet mee om dat te minderen,de ene dag gaat het goed,en de andere dag kan ik blijven eten,en dan echt geen zak chips of zo hoor,maar 4 a 5 boterhammen s'middags gaan er met gemak in,en zelfs dan heb ik nog niet het gevoel dat ik vol zit!
had dat ''vroeger'' nooit,pas sinds ik gestopt ben met roken (16 maanden geleden en 12 kilo aangekomen!)
er zal toch iets moeten gaan veranderen!
Ik ook! 16 maanden geleden gestopt en nu nog 13 kilo te zwaar!![]()
Had ik vroeger ook nooit, dat is toch niet normaal, ik eet mijn man er met gemak uit!
amazone77 schreef:MamboBeach schreef:
Ik ook! 16 maanden geleden gestopt en nu nog 13 kilo te zwaar!![]()
Had ik vroeger ook nooit, dat is toch niet normaal, ik eet mijn man er met gemak uit!
schud de hand met MamboBeach!haha ik voel me wel kei goed nu hoor nu ik niet meer rook,en barst van de energie!
nu heb ik zoiets van oke ik leef nu gezond(rook niet meer,ik loop 3 x in de week ''hard'' drink geen alcahol(nooit gedaan vind het vies) probeer gezond te eten.....en ik blijf maar ''dik''![]()
ben ''al'' 33 nu en het word er niet makkelijker op,maar het zal en moet lukken.![]()
hoef echt geen maatje 36 meer,maar 38/40 zou niet verkeerd zijn.