Omdat het bij mij ook steeds heftiger word ben ik ook bang gehinderd te worden in mijn normale functioneren. En dat wil ik echt niet. Dus tijd om hulp te zoeken en het onder controle te krijgen voor mij!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Volgens mij zijn er maar weinig verschijnselen die NIET door hyperventilatie veroorzaakt kunnen worden
ginger18 schreef:Ik heb een paar jaar geleden echt verschrikkelijke buikpijn gehad. Was echt niet normaal, zoveel pijn. En allemaal zweten en trillen.
Ik was op stap geweest en lag een paar uurtjes te slapen, toen ik gebeld werd dat 1 van de paarden aan het bevallen was. Dat was een paar maanden te vroeg, dus niet goed. Combinatie van het weinige slapen en de schrik van het veulen waren waarschijnlijk de oorzaak.
Maar dat is dan denk ik ook hyperventilatie geweest?
Luigi schreef:Mag ik me hier ook melden? Heb ook last van hyperventilatie en de bijbehorende klachten helaas. Hebben jullie ook vaak zo'n zenuwen gevoel in je buik? En ook voor alles zenuwachtig zijn?
ShirleyM schreef:Luigi schreef:Mag ik me hier ook melden? Heb ook last van hyperventilatie en de bijbehorende klachten helaas. Hebben jullie ook vaak zo'n zenuwen gevoel in je buik? En ook voor alles zenuwachtig zijn?
Ik heb daar ook last van gehad inderdaad, heel vervelend..
Ik heb vandaag een raar gevoel bij mijn keel alsof iemand er op drukt. Is dit toevallig herkenbaar?