Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

l0esjj

Re: Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:44

Marije_: :(:) kan gebeuren toch. Ik heb net ook stiekem een klein bekertje chocolademelk gehad op het werk hier. Iedereen drinkt choco en we hadden net onze target gehaald. Dus vond dat dat wel mocht.

Saul: top zeg dat je al 10 kilo kwijt bent! Hoe heb je dat precies gedaan? Wel balen idd dat die laatste 5 zo moeilijk gaan. Misschien extra veel sporten/spieroefeningen?

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:46

Toen ik echt begon met afvallen, december 2009 woog ik 68.5
nu weeg ik 67.8
maar ik heb ook 3 dagen 63.5 gewogen.. dus ik ben gewoon een echte jojo afvaller!

maar ik ben nu eventjes heel blij.. merkte net toch echt wel dat ik al een vetrolletje minder kan vastpakken op mn buik! hij voelt ook strakker en ziet er al mooier uit.. :)) ik doe nu veel kracht en ook best veel cardio, dus dat ik nou afval in cm's ipv van kilo's maakt me niet meer uit!

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:48

Top Marije_! lijkt mij ook zo heerlijk dat ik straks gewoon weer al m'n mooie kleren aan kan. Ik heb nu bij sommige kleding echt het idee dat ik me daar serieus niet meer in kan vertonen.

Iedereen doet hier zo te horen dus fanatiek aan de fitness.
Probleem is echt dat ik er de tijd en eigenlijk ook het geld niet voor heb helaas :(
Via de Uni kan ik wel een sportabbo krijgen maar daar durf ik me ook echt niet te vertonen in de sportzaal :=

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:50

Loesje ik zou die kans gewoon pakken! he, waarom denk je dat studenten daar gaan sporten? ze gaan allemaal om de zelfde reden als jij! dus wees niet bang! :)
de eerste keer was ik ook bang, gewoon omdat ik mezelf er niet uit vond zien.. maar toen ik eenmaal bezig was en rond keek was het nergens voor nodig om zo te denken!
er lopen nog 100x ergere mensen als jou daar! om t zo maar te zeggen

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:02

Loesje, je bent niet de enige hoor. Ik heb er ook wel moeite mee om me te vertonen in de sport school. :\

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:04

Vriendlief sport daar ook en als ik ga kijken zijn er echt alléén maar super sportieve types. Dus ik denk dat ik echt nog wel een kilo of 5 kwijt wil voordat ik daar naar binnen zou durven.

Oké ik denk dat het idd dan een beetje tussen m'n oren zit. Zal er idd nog eens over nadenken. Heb voorheen wel een sportkaart gehad maar heb daar toen het hele jaar geen gebruik van gemaakt ivm weinig tijd/veel reizen. Dus dat is ook zonde.

Zou toch idd wel erg graag willen fitnessen.
Wat kost het bij een particuliere fitnesscentre ongeveer dan per maand?

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:14

Bij fit for free (ik zie dat je in Nijmegen studeerd) ben je ongeveer 20 euro per maand kwijt.. Avalon is ook zoiets. maar de rest in het centrum is duurder! health city enz.

maar ga anders gewoon een keer met je vriend mee! als je er eenmaal bent geweest is het vast niet meer zo raar om heen te gaan! je moet er een keertje overheen stappen :D denk aan het resultaat..!!!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:17

Saul: Knap zeg dat je er al zoveel af hebt! De laatste kilo's zijn altijd het zwaarst!

Loesjj: Gewoon gaan hoor! En idd, er komen echt niet alleen sportieve types :n

Zo ik heb vandaag een slechte dag gehad. Heb een pecanbroodje en een aantal oreo koekjes naar binnen gewerkt. Beetje last van stress/boosheid :+

Wel nog 3 minuten aan spinning gedaan :D *ben moe nu...*

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:18

Klopt idd woon in Huissen dus da's maar klein stukje.
Ja klopt maar voel me dan echt huge :=
Zal morgen eens even bekijken bij Fit for Free en Avalon.
20 euro per maand zou ik er idd wel voor over hebben!
Thanx voor de adresjes Marije_!

Waar sport jij zelf dan? (zie net dat je ook uit Nijmegen komt)

Martine_: pecanbroodje? Ken ik niet. wat is dan :+
Waarom had je stress? :(:)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:20

:D zelf sport ik bij fit for free! zit bij de sint jacobs laan, ongeveer 5 minuten van het goffert stadion af. is dicht bij mijn school.. heel handig!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:21

Is een broodje met nootjes erop :))
Ik had me druk gemaakt over mijn stage :o Slecht!! Maar nu is het weer goed :)

Fit for free hebben we hier helaas niet...

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:30

Marije_: oké en is er daar ook mogelijkheid tot hulp/trainingsplannetje? En enig idee wanneer de spitsuren ongeveer zijn?

Martine_: oew dat klinkt erg lekker! Zag hier vanavond ook al overheerlijke broodjes met salade etc. liggen :9

Bleagh ben aan het werk nog (callcenter Ohra, bel op het moment voor Delta Lloyd. Wel leuke campagne maar heb nu écht geen motivatie meer) :r

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:46

Zo ik kom me wederom maar weer eens melden.
Heb een flinke griep gehad en mijn eetlust is echt 0 maar het patroon is ook echt beroerd te noemen met veel pijn en moeite werk ik nu eten naar binnen om te overleven.....
Niets smaakt me nog heb ook totaal geen zin in fruit, brood e.d.
Ook niet echt handig als je wilt afvallen lijkt me......
Mijn broeken zitten wel iets ruimer :D

Kiki123Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 23:34

ohh vandaag is het echt NIET goed gegaan..
(we gingen uiteten en iemand had getrakteerd op taart)
Morgen is eigenlijk weer weegdag.. moet ik dat nu wel gaan doen morgen?

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 23:57

l0esjj schreef:
Saul: top zeg dat je al 10 kilo kwijt bent! Hoe heb je dat precies gedaan? Wel balen idd dat die laatste 5 zo moeilijk gaan. Misschien extra veel sporten/spieroefeningen?

Hoe ik het gedaan heb..

Ontbijten met yoghurt of een beschuitje ..
dan een licht tussendoortje, als in appel, peer, ander fruit, peperkoek of 1!! liga
2 boterhammen of crackers met de lunch
dan weer een klein tussendoortje
En avondeten met mate.. niet dooreten totdat je vol zit (en dat vind ik moeilijk :') )

Verder van lekkere dingen afblijven, doe je het toch, de volgende dag extra streng zijn ..

en, als motivatie had ik mijn poown die nu geblesseerd is.. en die ik tegemoed wil komen met mijn gewicht(safname) zodra we weer aan de slag kunnen :)

Maar die laatste loodjes, PFFFF

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 00:11

Zondag inschrijven voor fitness. Zit er nu al maanden over te praten, en nou gaat het hoop ik eens ECHT gebeuren.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 00:35

JAaaa ik zit onder de 75kg!!!! dus sta officieel op -2!!!
In totaal ben ik nu 12kg kwijt vanaf maart.
Je ziet er alleen niet zoveel van hahaha maar ik voel het wel! Nog 3kg tot mijn droomgewicht, maar ik ben nu al heel tevreden! Nu alleen nog vol zien te houden!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 00:40

lillytjuh tuurlijk zie je dat wel ;)
Wss zie je het alleen zelf niet..

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:24

Kiki123 schreef:

Doe de struisvogel....

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:34

supersambo schreef:
Kiki123 schreef:

Doe de struisvogel....

:D

miep1979: herkenbaar, ben ook 5 dagen zo ziek geweest dat ik niet heb kunnen eten (amandelen ontstoken..) ..
Ben wel bijna 6 kilo afgevallen }:0 (maarja, dat is vocht en geen vet ..)

Loes; zou het ook proberen hoor, is vast even onwennig, maar volgens mij valt het reuze mee in zo'n sportschool dat je helemaal bekeken wordt ;)

pfff.. ik ben godzijdank weer beter (nog wel aan de AB)
Bijna 6 kilo lichter in 5 dagen tijd met dank aan ontstoken amandelen :(
Nooit geweten dat dat zo'n pijn doet! Nu kan ik er weer tegenaan :)
Moet eigenlijk dat lijstje bijwerken, maar die 6 kilo is vooral vocht denk ik.. dus dan lijkt het straks alsof ik enorm aankom :P
Woog vanochtend 62 kilo (ben 1.68/1.70), 1,5 week terug was dat nog 67,5 :+

Vandaag:
O: Weightcare shake aardbei
T: Banaan
M: 3 witte boterhammen met 30+ kaas + light pindakaas
T: eierkoek + vifit
T: appel
A: ???

Kiki123Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:39

supersambo schreef:
Kiki123 schreef:

Doe de struisvogel....

haha! :+

Vanochtend toch maar op de weegschaal gaan staan .. en tsja 0,5 kilo aangekomen.. (eigen schuld.. ben gister uit eten geweest en iemand trakteerde en verder deze week ook wat paaseitjes gehad en ook minder gesport omdat ik blessure aan mijn scheenbeen heb. Klinkt beetje stom maar dan kan ik niet hardlopen maar heb verder wel wat gesport ;) )
Oei nu moet ik echt weer streng doen. Iedereen gaat hier namelijk echt goed he!
Echt super +:)+

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:00

Hmmmm, Ik toch stiekum maar op ed weegschaal gestaan vanmorgen, ondanks dat maandag mn vast weegdag is, maar voor het eerst in ruim een maand is er wat af :D 87.4 had hij te melden, dus 0.3 er af. In 3 dagen ben ik daar meer dan tevreden mee!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:01

netjes! ik was aangekomen :(

55,8 zei die hier vanochtend grrr

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:21

Ik was gisteren echt in mineurstemming. Ik doe ontzettend m'n best. Het eten gaat me steeds makkelijker af. Weiger snoep, gebak en snacks. Hooguit een paar zoute sticks. Alleen maar lightproducten, minder vlees, max. twee koffie op een dag. Veel groente en fruit. M'n enige echte zonde is een glaasje wijn 's avonds. Wel rood, dat schijnt nog het beste te zijn.

Ik sport minstens 4 keer per week. Probeer daarnaast ook zoveel mogelijk te bewegen. Zelfs meedansen met m'n dochtertje op K3 tot het zweet in m'n bilspleet staat. :o

Maar het gaat zo moeizaam. Ik dacht dat ik wel strakker werd, maar gisteren werd ik even keihard geconfronteerd met de werkelijkheid. Ik moest bij oefentherapie (voor m'n rug) in m'n ondergoed, in het felle licht voor de spiegel staan en ook spiegel vanaf de zijkant. Meeeeeennnnnn, wat haatte ik dat beeld. ;( Ik had even een hekel aan m'n lichaam en toen ik thuiskwam moest ik even uithuilen bij hubbie. Hij zei wel heel lief: "Je doet onwijs je best, dat zie ik ook en dat is wat voor mij telt. En je hebt niet in die spiegel gekeken een paar maanden terug, wellicht zou je dan nu wel verbetering zien." Ik heb toen door hubbie een paar foto's van mij in ondergoed laten maken (niet geschikt voor openbaarmaking op internet :o ). Om vergelijkingsmateriaal te hebben voor over een paar weken als ik weer in mineur zit en hopelijk zie ik dan wel verbetering.

Gisteravond verjaardag gehad. Braaf alles (incl. heerlijke appeltaart) afgeslagen, behalve 4 blokjes kaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:26

Duke: Je bent echt hartstikke goed bezig! Slim van je om foto's te maken, heb ik ook gedaan.En als er iets motiveerd is het dat wel. Gewoon lekker voor jezelf opslaan, en om de 2 weken nog eens foto's maken. Je ziet jezelf dan echt veranderen.