[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:41

Een navelpiercing is met zoiets toch denk ik een beetje te vergelijken met een surface? Dus ook meer kans op uitgroeien? Of denk ik nu heel verkeerd?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:42

klopt... Navel word vaak ook gezien als surface :)

Sanne_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:47

Klinkt misschien héél dom, maar wat is uitgroeien precies? Is dat echt dat ie gewoon steeds verder eruit gaat en op gegeven moment eruit valt ofzo? Iewh.. moet er niet aan denken.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:50

ja zoiet ja...

en dat gebeurd vaak tijdens het genezingsproces...

Mijn navelpiercing is maar 1 milimeter uitgegroeit en nu zit er 10 milimeter in en die zit heel mooi helemaal vol. Geen staafje te zien :)

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:57

Als je navelpiercing uitgroeit, moet het dan altijd etteren, of kan het ook zijn dat je er niks van merkt? Ik heb zo'n dun en klein stukje huid eroverheen zitten, en kan me niet herinneren of dat eerst zo is, let er nu voor het eerst op :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 22:02

pussen en etteren doet hij uberhaubt in het begin. Dat is heeeeel normaal.

Je moet gewoon goed in de gaten houden of de de huid niet de dun word... Ik heb mijn sweerpiersing altijd als maatstaaf genomen omdat die helemaal vol zat bij mij..

het is gewoon iets wat je echt goed in de gaten moet houden :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 23:01

Nee, voor uit te groeien hoeven ze niet te gaan etteren oid. :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 23:09

nee, maar in de genezings periode doen ze dat zowiezo...

dat is ook wat er staat, dacht ik :')

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 13:44

Ik zit te denken om m'n tragus eruit te halen en opnieuw te laten zetten bij een andere piercer.
Ik wil geen discussie aanwakkeren, maar mijn tragus is dus geschoten ipv gestoken/gepierced, waardoor er nu dus een 0,8 of 1mm oorbel inzit, maar ik wil dus gewoon normale tragus-sieraden inkunnen wat dus 1,2mm is. :=

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 15:20

Even melden als officiele piercingbezitter (sinds vandaag) Heb mn VCH latten zetten * trots *

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 15:23

Ah bah, dan is er dus een kans dat mijn navelpiercing aan het uitgroeien is.. Nja ik laat hem gewoon zitten tot het niet meer kan, en zie dan wel of ik hem overnieuw laat zetten :)

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 15:25

Het lijkt mij bij een navelpiercing toch dat ie altijd in de weg zit met je broek of riem? Of heb ik dat verkeerd? Ik draag echt niet van die broeken die onder je heupen zitten, als ik dan een keer buk kun je recht mn poepgat inkijken. Ik draag dus alleen 'normale' broeken, lijkt me niet fijn met zo'n piercing toch?

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 15:32

nou ik weet niet wat je met 'normale broeken' verstaat, maar een normale broek zit toch echt nog onder je navel, en dit is dan echt geen heupbroek. En kan dit dus prima met een navelpiercing.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 15:39

MAar als je zit zeg maar, dan zit je broek toch meestal tegen je navel aan? Of als je een dikke riem draagt, dan komt soms de gesp toch tegen je piercing?
Met normale broeken bedoel ik overigens het model dat net iets hoger zit dan een heupbroek ;)

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 15:40

Ja oke, daar heb je dan je gelijk in. Maar wist ook niet dat je over zittend praatte. Tja.. als de piercing genezen is lijkt mij dat je er geen last van hoeft te hebben?

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 15:41

En als je opstaat en hij blijft hangen? Of gebeurt dat niet?

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 15:48

Ik heb geen idee? Ik heb daar geen! Maar als je een 'gewone' erin hebt zitten (niet met van die frutsels eraan) denk ik het niet, maar ja alles kan! Heb het nog nooit gehoord in iedergeval

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 15:50

Hmm, wellicht is een reactie van iemand die er wel 1 heeft dan waardevoller. Niet dat ik die van jou niet waardeer, maar ik ben benieuwd naar mensen met wel een navelpiercing.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 15:55

Majo schreef:
Het lijkt mij bij een navelpiercing toch dat ie altijd in de weg zit met je broek of riem? Of heb ik dat verkeerd? Ik draag echt niet van die broeken die onder je heupen zitten, als ik dan een keer buk kun je recht mn poepgat inkijken. Ik draag dus alleen 'normale' broeken, lijkt me niet fijn met zo'n piercing toch?

nee hoor... ik draag vrij hoge broeken en heb er ook 1 aan de onderkant, ik heb nooit ergens last van gehad :n

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 15:57

Ik heb er ook geen last van hoor.. Ik heb met mijn rijbroek (bijvoorbeeld met een hoge band) dan zit ie er wel tegen aan. Maar blijf niet hangen ofzo als je opstaat. ALs je een hangertje hebt dan hangt dat gewoon in je broek zeg maar, ik heb er iig geen last van ;)
Als je broek er maar niet hard op duwt (als je broek net ff te krap zit) Dan word het bij mij wel gevoellig..

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:18

De mijne is ook een keer uitgegroeid, hij werd rood en wat pusserig. Doen ik naar de wc ging was ie ineens weg, en stonden die 2 velletjes open.

Ik heb ook geen last met een hoge broek ofzo, alleen als hij is gaan draaien en als mijn broek er dan strak tegen aan zit is dat even een poedersuiker gevoel.

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:27

nee ik respecteer dat ook wel, ik heb immers daar ook geen piercing.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:23

Gefeliciteerd met je VHC Ilsse!! Hoe was het met het zetten? Ik moet nog 2 weekjes aftellen, dan gaat-ie er bij mij ook in :D..

Geen idee met de navelpiercing, die heb k niet..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:34

Majo schreef:
Hmm, wellicht is een reactie van iemand die er wel 1 heeft dan waardevoller. Niet dat ik die van jou niet waardeer, maar ik ben benieuwd naar mensen met wel een navelpiercing.

Wat noem jij normale broeken? Ik draag vaak van die broeken die tussen heupbroek en hoge broek in zitten.... Dan heb ik geen last van die piercing.

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 22:53

Yv_ schreef:
Gefeliciteerd met je VHC Ilsse!! Hoe was het met het zetten? Ik moet nog 2 weekjes aftellen, dan gaat-ie er bij mij ook in :D..

Geen idee met de navelpiercing, die heb k niet..

Hey, tja wat kan ik zeggen... het doet zeer, maar dan ook echt even... voor je t weet zit ie erin!! daarna kun je echt huppelend naar huis en heb je er echt geen last van. succes!!