Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ankem schreef:Duke schreef:Ik heb maar een paar dagen daar last van gehad, dat m'n baarmoeder samentrok tijdens het voeden. Maar die zat dan ook binnen een week weer netjes op z'n plek. Maar ik heb geen problemen met mijn baarmoeder gehad. Kun je dit niet met je dokter of gyno bespreken? Want kan me voorstellen dat je het nu wat lang vindt duren.
Heb morgen een controleafspraak bij de gyn en zal dit meenemen. Er ligt nog een bult aan vragen hiero. Het gekke is, dat mijn baarmoeder ook snel was gekrompen na de bevalling en toch bleken er nog allerlei resten in te zitten, tot 3x toe.
benangelique schreef:ik heb af en toe ontzettende steken in mijn tepels. Heel kort maar heftig. is dit een soort oefenen voor het TSR?
heb overigens rond week 30 lekkende borsten gehad, maar dat is nu helemaal over. Ook als ik in de tepel knijp komt er niets?
benangelique schreef:haha, wie weet meis! nog ff geduld hebben, dan hoor je het vanzelf.
mijn moeder is jaren kraamverzorgende geweest en heeft veel ellende gezien wbt borstontstekingen, kloven etc. denk dat dat haar gedrag verklaard. kap het nu gewoon af, ze doet het er maar mee.
proest, dat liaan-zwaaien hou ik erin!