Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!

!
Wandelse, de buitenlucht zal je goed doen!
Kan me er nu (en dat is ook voor het eerst) aan overgeven dat ik niks moet...
Heb weer een griepje te pakken, maar heb gister wegens vreselijk collegiale (not..) collega's de hele dag moeten werken..
Gisteravond helemaal ingestort en ben nu eindelijk weer een beetje wakker. Ga van de week naar de dokter, logopediste wil mij graag naar de KNO hebben voor mn amandelen te bekijken/verwijderen omdat ik altijd verkouden ben en met neus/keelklachten zit.
Ben net ook nog buiten geweest, helemaal ingepakt inclusief zonnebril omdat het hier echt supermooi weer was. Waande me heel even in Oostenrijk op de wintersport!
Ga het van de week even voorleggen bij de huisarts!
En moet ook deze week weer aan mn portfolio voor school werken. Veel typwerk, en ik hou er niet van om de hele dag aan de pc gekluisterd te zitten
Maar dat zal het komende half jaar wel vaak zo zijn aangezien ik niet voor niets een halfjaartje tussen de studie heb geplakt om alle achterstanden weg te werken. Maar wel een hele bewuste keuze; vorig jaar was ik overspannen door de o.a. de druk van school en dat overkomt me niet nog een keer!!!
Ik kan echt niks met de paardjes doen, behalve een beetje door de wei wandelen. Heb ik ondertussen ook wel gezien, ik wil weer keihard met Neel trainen en van t voorjaar op wedstrijd!!! Aaahhh
Maar goed, het kan dat dit de nieuwe manier is en anderen zich er wel prettig bij voelen. Ik in ieder geval niet...

Mis je hier wel en als je aangeeft dat je het even niet op kunt brengen om op iedereen te reageren en toch je verhaal wilt doen, dan kun je volgens mij ook hier posten maar ik snap je gedachtengang.