Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
desty schreef:ik heb vandaag het 3de gaatje in mn oor laten schieten!!
ben er erug blij mee.. doet, deed helemaal geen pijn (:
ze konden hem btw. gewoon schieten nog, zonder in het kraakbeen te schieten!
het is wel een lelijk knopje maarja hihi
xDramaQueen schreef:3. schieten mag niet meer.
Needles schreef:enkel studex schiet toestellentjes zijn goedgekeurd om mee te schieten
het volledig schiettoestel is steriel verpakt en kan maar 1 keer gebruik worden
de oorbelletjes zijn dan ook enkel van titanium
de juweliers mogen nog oorbellen schieten maar enkel in het oorlel en dat
moet in een apparte ruimte en met de nodige hygiene maar doen ze het wel dat is een goei vraag
pharagirlke schreef:schijnt vrij pijnloos te zijn als de MD zelf genezen is... ze snijden (sommige doen het ook gewoon met het dermal naaldje) een mm in aan het korte stukje en gaan dan er "onder" om het littekenweefsel los te maken. Het hoort zo goed als pijnloos te zijn.
Marlies94 schreef:Ik wil zo'n piercing/oorbel(?) boven in mn oor, maar dat doen ze dus niet meer bij de juwelier?
En moet je daar begeleiding voor bij je hebben ?
Ik heb aan allebij mn oren 2 gaatjes, en die zijn toendertijd ook geschoten.
pharagirlke schreef:Ik zoek het even op. We hebben het er laatst nog over gehad.
http://www.studex.be/Top%20Menu%20Pages ... 0Plus.html
De quote van mijn piercer:Needles schreef:enkel studex schiet toestellentjes zijn goedgekeurd om mee te schieten
het volledig schiettoestel is steriel verpakt en kan maar 1 keer gebruik worden
de oorbelletjes zijn dan ook enkel van titanium
de juweliers mogen nog oorbellen schieten maar enkel in het oorlel en dat
moet in een apparte ruimte en met de nodige hygiene maar doen ze het wel dat is een goei vraag
Ik vraag me dus af of bovenstaande link de schiettoestelletjes zijn die hij bedoelt, zal hem eens vragen
Fiorile schreef:Eigenlijk zou je ze bij een piercingshop er ook weer uit moeten kunnen laten halen. Technisch gezien zal het wel niet mogen, maar ze hebben er daar wel het meeste verstand van.... De meeste dokters vinden piercings volgens mij niks. Toen mijn rook ontstoken was en ik er antibioticazalf voor vroeg, gaf hij het wel, maar meldde er wel bij dat ik hem er eigenlijk het beste gewoon uit kon halen. Gelukkig is het toch nog goed gekomen
Marlies94 schreef:Ik wil zo'n piercing/oorbel(?) boven in mn oor, maar dat doen ze dus niet meer bij de juwelier?
xDramaQueen schreef:Marlies94 schreef:Ik wil zo'n piercing/oorbel(?) boven in mn oor, maar dat doen ze dus niet meer bij de juwelier?
nou komt ie dan he, speciaal voor jou
http://news.bmezine.com/2006/07/24/gun-piercing/
http://news.bmezine.com/2006/09/12/gian ... d-removal/
Fiorile schreef:Eigenlijk zou je ze bij een piercingshop er ook weer uit moeten kunnen laten halen. Technisch gezien zal het wel niet mogen, maar ze hebben er daar wel het meeste verstand van.... De meeste dokters vinden piercings volgens mij niks. Toen mijn rook ontstoken was en ik er antibioticazalf voor vroeg, gaf hij het wel, maar meldde er wel bij dat ik hem er eigenlijk het beste gewoon uit kon halen. Gelukkig is het toch nog goed gekomen