Ik drink minimaal 1,5 liter per dag (vaak zelfs 2) en ik ben echt cola light addict, maar beperk het nu op weekdagen tot 1 blikje per dag!
Klinkt leuk Tita!
tita
Geplaatst: 05-05-09 10:51
Suzanne F. schreef:
Ik ga vanavond voor het eerst in mijn leven naar de sportschool!!! Ik wil echt wat aan mijn lijf gaan doen, merk dat de jaren een beetje gaan tellen. Mijn lichaam is echt veranderd.
net als een boom elk jaar weer een randje erbij
Suzanne F.
Geplaatst: 05-05-09 10:51
Brrr ik heb zo'n moeite met drinken. Ik word er misselijk van van al dat water en drinken in het algemeen...
Ik heb erg hooikoorts, dan gaan mijn ogen irriteren, dan ga ik druppelen met de druppels die ik er tegen heb, en dan gaat het vaak nog ontsteken. Elk jaar hetzelfde liedje.
Vanochtend van de huisarts antibiotica druppels gekregen en een kweekje gemaakt.
Opzich geen drama... zie er alleen uit alsof ik ruzie heb gemaakt en mijn oog loopt steeds over. Ik moet teveel beeldschermen mijden (handig met kantoor baan) en wind en pollen (handig met paarden als hobby. En sporten met een zakdoekje in je hand om te deppen schiet ook niet echt op
Mijn schema voor vandaag O: 2 boterhammen met filet americain T: mandarijn L: 2 boterhammen met slankie smeerkaas (komijn) T: 2 mandarijnen en een beetje optimel yoghurt D: aardappelpartjes, salade en vis
Vandaag: O: vb met vruchtenhagel T: - L: 2 petit pains, 1 kaal en 1 met eier-/aardappelsalade T: Twee niet verantwoorde dropjes A: Krieltjes, stukjes komkommer met pindasaus. En een half vegading T: Snack a jacks en een appel (of twee)
Wat drinken jullie 's ochtends bij je ontbijt? Ik dronk altijd sap, maar dat is echt niet goed. Maar ik weet niet wat ik dan moet. (Melk vind ik vies.)
suus heeft gesport spannend kan vast niet meer fietsen
Wachtff
Geplaatst: 06-05-09 09:33
(Niet zo'n smakelijk verhaal ) Ik ben net terug uit marokko en op de dag dat we weer naar huis zouden gaan kreeg ik buikloop van de andere levensstijl en het water. Dus alles kwam er zo'n beetje van boven en onder uit. Dat ik thuiskwam ben ik op de weegschaal gaan staan en was ik 2 kilo kwijt! Ik ben niet dik maar heb zeg maar 'een buikje en lovehandles'. Ik dacht: Mooi begin om een beetje af te vallen!
En nu eet ik per dag:
O: Marrokkaanse thee voor de vochtafdrijving (echt heel erg smerig, maar het went) Drinkontbijt Goede Morgen! (Ik kan slecht eten s'morgens) T: 1 stuks fruit L: 2 sneetjes bruin brood met zacht belegen kaas. 2 sneetjes bruin brood met jam, salade of appelstroop. T: 2 volkoren koekjes van Verkade A: Gewoon eerst ruim groente opgeschept en opgegeten, en pas daarna een stukje vlees en gebakken aardappeltjes opeten. Geen toetje. Bij het bankhangen: koffie met 2 scheppen suiker verder niets. Voor het slapen gaan: nog 1 kopje verschrikkelijk vieze marrokaanse thee.
Van de marrokaanse thee merkte ik heel veel verschil: al na 2 dagen! Mijn 'lovehandels' zijn gewoon de helft minder! (Ik heb de naam van de thee, alleen weet ik niet of die marrokkaanse verkoper de juiste naam zei want ik kan het niet vinden op internet... )
Maar ik eet ook gewoon een stukje taart met een verjaardag en een stukje chocola als mijn moeder dat vraagt. Ik had ook sonja bakker gedaan, maar dat vondt ik zo verschrikkelijk vies eten dus daar begin ik niet meer aan. Ik ben wel met sonja 5 kilo afgevallen En bleef toen hetzelfde gewicht. Maar nu nog die 3 kilo eraf en dan: Let the summer begin!
Owja: ik sport alleen op donderdag 1 uurtje en voor de rest fiets ik bijna iedere dag 5 minuten naar mijn paard en terug. Verder loop ik op zondag in het bos met de hond (ongeveer 2 uur) en flink stevig doorlopen.
Thirsa_
Geplaatst: 06-05-09 10:14
Ik drink 's ochtends gewoon water, en ik móet 's ochtends eerst een kop koffie voor ik aan het werk kan
Mijn schema voor vandaag O: 2 boterhammen met filet americain T: 2 mandarijntjes L: 2 boterhammen, 1 met paturain light & 1 met slankie smeerkaas T: ? D: ook nog geen idee, iig iets makkelijks
Suzanne F.
Geplaatst: 06-05-09 13:31
Whaaaaaa *dood*
Pffff , dat was zwaar! Wel leuk maar ik heb nu een pijnlijke doos. Nu snap ik waarvoor die fietsbroeken zijn. Maar goed, ik ga morgen fitnessen, een proefles. En volgende week een proefles Bodypump. Daarna waarschijnlijk een abbo en dan gaan we er tegenaan, minimaal 2 x in de week. *oei, klinkt fanatiek*
Ik hoorde vanacht nog steeds in mijn slaap: "Ja en bijdraaien en STAAN, kom op!! Ja het mag een beetje pijn doen nu hoor, DRAAI BIJ en kom op!! Ja en weer zitten, draai maar terug en tempo maken!!"
Hahahaha! Als ik weer ga spinnen moet er ook eerst een broek kopen, want volgens mij krijg je eelt zonder
KLinkt goed Suzanne! Pump is ook leuk! Kun je niet gezellig in Delft komen?!
Suzanne F.
Geplaatst: 06-05-09 13:51
Tiet!!!
Nou het voelt alsof ik een uur heb paardgereden, daar had ik het ook altijd mee. Maar goed, ik ga een fietsbroek aanschaffen want anders heb ik binnenkort een getraumatiseerde doos.
Ja volgende week pump, ben zo benieuwd. Morgen de apparaten, hm ik ben helemaal geen apparaten-freak denk ik. Maar het is onder begeleiding dus misschien toch wel leuk. Maar ik ben meer iemand die het leuker vindt op muziek te trainen.
een tip: laat je niet opstoken door de uitslovers om je heen! schaam je niet om bij sommige oefeningen het lichtste gewichtje aan je stang te hangen. Ook dan zul je de eerste keer goed spierpijn krijgen, en je kan het heel snel opbouwen in een paar weken! Maar maak het de eerste keer niet te gek. (spreekt uit ervaring, kon 3 dagen nauwelijks lopen ) Ohja... en koop een fles traumeel .... just in case...
Het ziet er naar uit dat ik binnenkort weer kan gaan sporten! We weten eeeindelijk wat waar mijn knieklachten vandaan komen, heb waarschijnlijk apexites. Dus nieuwe behandelingen en hopelijk kan ik dan weer aan de wiebel en gaan die verrekte vetkwabben weg!