nee mn paardje staat nu verder weg.. maar denk dat ik om de dag ga
Anoniem
Geplaatst: 15-06-09 20:14
Zal ik me ook maar melden ? Ik wil +/- 5 kg afvallen doormiddel van...jaja....Sonja Bakkeren Ben er al een week mee bezig maar na een paar dagen was ik het alweer beu en begon ik weer teveel te vreten (hoezo geen doorzetter ), maar nu begin ik gewoon weer opnieuw En nu hou ik het wel gewoon vol. Vorige week was de beslissing ook wat te overhaast, want het was echt van de een op de andere dag...
Ander brood lust ik op zich wel, maar hebben we zelden tot nooit in huis..
En andere dingen op brood, ja dan vind ik het gewoon niet lekker. Kaas vind ik alleen lekker als tosti, vlees vind ik niet lekker op brood, jam+appelstroop etc. Vind ik ook niks aan..
waarom vraag je niet of er speciaal voor jou ander brood gehaald kan worden? lekker bruin brood vult een stuk beter hoor. je hebt zo ontzettend veel wat op je brood kan: ei tomaat komkommer geitenkaas aardbeien sla huzarensalade banaan sandwichspread radijs
doe de komkommer dan in een apart bakje en doe het pas op je brood als je gaat eten; anders krijg je nat en klef brood en dat is niet zo'n succes.
ik kan er niet bij dat je zo weinig lust. is het niet een idee om gewoon aan bepaalde zaken te gaan wennen; gewoon leren eten dus? hoe doe je dat de rest van de dag dan? en met avondeten?
Lien_
Geplaatst: 15-06-09 21:56
Moet weer even reageren; ik at nóóit iets anders op brood dan hagelslag. Toen een tijdje overgegaan op pasta En toen gewoon bij mezelf de knop omgezet en nu lust ik vrij veel op brood.. Wat ik heel lekker vind is kalkoenfilet van de Lidl, weinig calorieën en echt lekker op brood
maar geen 'gewoon' broodbeleg en als dat al wegvalt lust je ook heel veel ingredienten van gerechten niet lijkt me zo. proeven en proberen is het devies.