me/cvs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 09:23

Marilla schreef:
Dat is niet niets miss_kippie :(:)

Pff, ik heb net weer gewoon gegeten, maar ik kan dat nog steeds niet hebben. Heb een broodje shoarma op en ben er toch beroerd van geworden.. Braken etc. Gewoon weer zo misselijk, ondanks dat ik m'n medicijnen gewoon slik. Was paar dagen geleden dat ik het had gehad, want at kleine beetjes (1 of een halve boterham per keer). Maar dit is niets zo dus.
Heb ook maar m'n vriendinnen en vriend gesmst dat ik vanavond niet van de partij ben en ga nu weer lekker liggen.
Ik word ook gelijk helemaal zo warm en trillen enzo, bahbah.
Zo, dat was eventjes mijn klaaggezang.

Volgensmij heeft dit niks me cvs te maken.
Wat raar zeg, dit kan nooit goed zijn, zeker niet op de lange termijn.
Je krijgt bijna niets binnen!!!

Gisterenavond idd niets gedaan.
Net uit bed, hoofdpijn.
Strakjes eventjes ergens in de buurt kijken, uurtje stal, verder niets.
Morgenochtend even op cap-jacht bij een winkel kijken, daarna mijn wekelijkse uurtje paardrijden.

fijne dag!

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 09:28

miss_kippie - vroeg me al af hoe het met je was! Wat balen van het slechte nieuws! Houd je ons op de hoogte?

Marilla - Had je al geprobeerd om zo "kaal" mogelijk te eten? Geen toevoegingen, niet te vet etc? (bij misselijk moet ik nou niet meteen aan een broodje shoarma denken...)
En weet je zeker dat je niet allergisch bent voor iets (warm/trillen)?? Klinkt niet goed hoor, en klint mij ook niet als iets me/cvs-igs.
Da's meer misselijk van moeheid...

Ik begin het op de bank hangen een beetje zat te worden hier maar ben nog steeds te moe om veel anders te doen. Zet de TV wel weer aan en doe zo maar een poging tot lezen of zo. :Y)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 09:30

@Miss_kippie; Rot zeg, beterschap! Wat doen ze nu verder aan je hart?
@Marilla; Kun je nu wel weer wat binnen houden? Wat dacht je andere HA dat het was? Hopelijk gaat het vandaag weer wat beter.
@Hannanas; Ook jij een fijne dag!

Pfoe, het zweet brak mij vanmorgen uit toen ik wakker werd. Kon mijn linkerhand met geen mogelijkheid meer bewegen. Na wat gedoe lukte het uiteindelijk weer, maar 2 vingers kon ik zeker 10 minuten niet bewegen. Nu niets meer aan het handje ( :+ ) dus ik denk (en hoop) dat het een eenmalig iets was.

Hannanas

Re: me/cvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 09:32

hahahaha, misschien op je arm /hand gelegen.
Heb ik ook wel eens, bijv heel mijn arm is dan net een rubber ding, mijn andere arm moet die arm dan optillen, die is dan echt letterlijk verlamt.
Heb er altijd maar het kaartje "erop liggen" aan gehangen.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 09:38

Ja dat heb ik ook regelmatig, maar dan tintelt het meer en voelt het anders. Nu lag ik op mijn rechterarm, en was m'n linkerarm zo raar aan het doen. :+ Ach ik kan weer typen, het zal wel meevallen.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 09:49

ja bij mij tintelt het dan ook niet.
Zal het dan wat geks zijn?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-09 10:23

Zo word er niets gepost en zo word er veel gepost :+

Ja, ik ben nog niet bij de andere HA geweest, volgende week maar eventjes doen dus. Ik word gewoon misselijk na het eten, daarom eet ik ook zo 'kaal' mogelijk ja. Verder is er niets aan de hand, alleen echt na het eten. Voor het eten dus niet, dus had onwijs veel trek in een broodje shoarma, want had echt honger..

Ik heb gisteravond ook niets gedaan. Ga vanmiddag eventjes bij vriendinnen kijken die mee doen aan zeskamp. En vanavond misschien een uurtje naar het dorpshuis. Maar m'n vriend heeft speciaal vrij geregeld morgen om een dagje met mij weg te gaan, dus daar wil ik ook wel beetje fit voor zijn :)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:07

Zolang het niet elke dag gebeurd zoek ik er maar niets achter, Hannanas. :)

Hoe is jullie dag verlopen? Ik ga vanavond misschien even naar een dorpsfeest maar aangezien het drama in Apeldoorn wordt dat misschien afgelast. Verder niets gedaan vandaag.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-09 18:05

Mijn dag is rustig verlopen. Ben een uurtje weg geweest, voor de rest werd alles afgelast. Ook het dorpsfeest vanavond. Saaie koninginnedag dus voor mij vandaag. Maar ach..

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 19:30

@ Paula, nee ik heb nog wel een kans in juni, bij de normale loting. Dit was een extra toelatingsprocedure die niet op basis van je cijfers gaat, eigenlijk super dus! Helaas dus niet door op mijn CV.. Bellen oid heeft geen zin, er zijn 600 deelnemers dus ik denk niet dat ze me na een verhaal over mijn ziekte alsnog door laten gaan, zo heeft iedereen wel iets natuurlijk!

Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je kapot bent, reizen is vermoeiender dan de meeste mensen denken kwam ik laatst ook achter. Maar, je hebt wel een leuk dagje achter de rug en iets ondernomen, dat kun je in je zak steken!
@Marilla, ja inderdaad, als ik die toets gewoon verknald had dan was het mijn eigen schuld, klaar! Maarja, helaas!
@Misskippie: Jeetje wat onwijs heftig := Ik ga voor je duimen en hopen dat alles meevalt en goed verholpen kan worden..

Marilla weer ziek en braken, echt onwijs vervelend := Naar mijn idee is dit ook niet iets CVS/ME achtigs, ik ben erg benieuwd wat de andere huisarts er van zegt, wel gaan hoor!
Ja alles afgelast, ik vind het wel goed… Waarom moet zo’n idioot zo’n feestelijke dag nou weer verstoren! Ik heb een filmpje gezien en je ziet de mensen gewoon door de lucht vliegen, echt vreselijk!

Klinkt raar Paula! Hopen dat het niet vaker gebeurt :)

Ik heb vandaag een nieuwe camera samen met mijn vriend gekocht! We hebben allebei onze camera’s verkocht en een betere camera terug gekocht, moesten wel iets bijleggen maar nu heb ik ook echt weer wat, klinkt heel idioot maar ik vond dat ik het wel verdiend had, de laatste tijd is het iedere keer alles maar inleveren dus nu wil ik gewoon iets leuks!
Qua vermoeidheid gaat het helaas niet zo best, vanochtend na een uurtje al weer erg moe en toen moesten we dus nog naar de stad voor de camera en daarna nog boodschappen doen voor dit weekend. Met mijn stomme hoofd weer verstand op nul gezet en door mijn enthousiasme met de camera ging dat me helaas goed af. Het gevolg was dat ik om 4 uur instortte met koorts en extreme vermoeidheid/lamlendigheid. Letters dwarrelden voor mn ogen, nouja jullie kennen het wel! Net 1,5 uur geslapen en ik ben weer even op de wereld: Tijd voor een bijleesactie want dat was de afgelopen dagen ook niet gelukt! Straks weer lekker mijn bedje in en dan wil ik toch The Mentalist proberen te kijken: ik zie wel of ik wakker blijf ;)

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:40

hai!

Wat een lekker weer!~
Ik heb gisteren niets gedaan, lekker buiten in de tuin gezeten. Was om 11 uur alweer "bah" .
Tv aangedaan precies op het moment supreme, kwart voor 12 oid. Wat een lijpo.
Wel gisterenmiddag eventjes naar stal geweest om paard los te zetten.

Vandaag een drukke dag.
half 1 kijken voor een nieuw cap (hoop dat de horka topline past), daarna snel een cadeau kopen voor 2 jarig peutertje voor zijn verjaardag zaterdag, en vanmiddag een uurtje paardrijden.
Vanavond lekker niks.

MissPromiss, gefeliciteerd met je nieuwe camera! Je hebt groot gelijk. Hopelijk schiet íe mooie foto's.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 13:40

@MP; Hopelijk lukt het bij de gewone loting dan wel! Een keer geluk verdien je ook wel toch? Welke camera heb je gekocht?
@Hannanas; Veel plezier vandaag! :)

Ik ben gisteravond toch nog uit geweest naar een feest hier in het dorp. Door de gebeurtenissen was het om half 12 al afgelopen dus dat was ideaal. Maar tijdens of na het feest voelde ik mij ineens veel beter dan ik in tijden was geweest. (Denk dat dat door een (klein) laagje alchohol kwam...) Dat hakt er echt 10x zo hard in als vroeger. Als ik mij overdag eens zo voelde. := Nu is het weer 10x niets, weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 16:14

@Mp: Leuk een nieuwe camera! Voel je je vandaag weer iets beter?
@Paula: Fijn dat je toch nog gegaan ben en dat je je goed voelde! Dan neem je de moeheid vandaag wel voor lief ;) Soort van adrenalinestoot ofzo? Raar is dat he, dat je op zo'n avond je eigen heel anders kan voelen..
@Hannanas: Hoe ging het paardrijden?

Ik ben net terug van een dagje dierentuin samen met m'n vriend. Was erg geslaagd! Toen we aan kwamen rijden was de parkeerruimte bij de dierentuin vol, waardoor we hem 1 km verderop neer moesten zetten op zo'n parkeerruimte. De moed zonk me al in de schoenen bij de gedachte dat ik eerst 1 km moest lopen voordat ik in de dierentuin was :=
Uiteindelijk viel alles mee! We waren rond 12 uur binnen en waren om half 4 weer bij de auto. Goed vol gehouden dus! De moeheid valt nu ook alles mee. Alleen zere voeten :+

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 18:58

Leuk dagje Marilla! :)

Ik heb vandaag ook een super goede dag gehad. Echt fantastisch. Geniet nu ook van alles 10x meer als het een keer gaat omdat ik er veel meer bij stil sta dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Heerlijk met mijn beestjes buiten geweest. :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 19:33

Heerlijk Paula!! Hopelijk blijf het een paar dagen vol houden zo!

Ik had het vandaag wel moeilijk. Wilde gisteravond nog uit gaan, maar zijn niet gegaan. Is maar goed ook, want ik viel al om 9 uur in slaap terwijl ik film aan het kijken was met vriendlief. Vanmorgen er al om 7 uur uit, want m'n vriend moest vroeg weg. Dus vandaag aardig moe, maar gewoon lekker weer op tijd naar bed en dan komt het goed :)

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 20:46

ik probeer jullie op de hoogte te houden, maar ik moet dus steeds naar het zh dan voor me hart dan weer naar amsterdam voor me M.E dan weer naar de KNO arts voor me hals.pfff heel gedoe dus.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 11:33

Paardrijden was leuk maar erg vermoeiend.
Het was erg warm, hij had het schuim tussen zijn billen staan.

Gisteren niet veel gedaan, verjaardag geweest, 10 uur in bed.

@ Marilla, leuk! Dierentuinen zijn altijd zo leuk ondanks de pijn en de moeheid!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:38

Miss kippie wat een gedoe zeg ja das ook vermoeiend iedere keer op pad.Ik heb nu 2 keer een b12 shot gehad en het gaat nu voelbaar werken.Een oud klasgenoot van 30 jaar geleden wist dat ik toen ook al moe was.Dus ik zal nog wel wat injecties nodig hebben,maar ik heb vandaag hard gelopen en het ging zo goed dat ik zelf erg verbaasd was.Ik ben echt trots op mezelf.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 17:16

Gaaf Marleen! Echt fijn dat je weer wat meer kunt!
En Marilla naar de dierentuin fijn dat het je meeviel!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 18:33

@Miss_kippie; zo dat is inderdaad een heel gedoe. Succes ermee. :(:)
@Hannanas; Je had wel lekker weer om te paardrijden zeg.
@Marleen; wat fijn dat het wat helpt! Toen ging je toch ook vooruit door een dieet of iets?

Ik heb duidelijk teveel gedaan gisteren. Maar maakt mij niet uit, het was het echt waard. Net even op verjaardag geweest maar dat was ook niet zo'n succes.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 18:49

Hier gaat het ook niet zoals ik zou willen := Afgelopen drie dagne moet ik na het eten verplicht even liggen anders gaat het echt niet goed. Verder probeer ik van alles aan leerwerk te doen maar het lukt gewoon niet, lamlendig enz.

Had in mn msnnaam staan dat ik moe was en dat ik het nu niet kon gebruiken voor de examens. Krijg ik allemaal reacties van mensen van jaaa ik ben ook al zo moe blaaat
En dan heb ik zoiets van: Ik dacht 'vroegah' ook dat ik moe was als ik een avondje was gaan stappen... maar ik zou dat nu echt niet meer moe noemen := En dan lopen ze allemaal te blaten maar ondertussen gaan ze wel de hele vakantie los...

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 18:59

Balen MP. Lukt het examens leren wel een beetje?

Ach ik praat dan altijd maar met ze mee hoe vervelend het wel niet voor ze is...

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 19:05

Ja ik meestal ook.. alleen 1 meisje heb ik er net wat van gezegd.. iedere keer vind ik op een forum berichtjes vna haar terug midden in de nacht gepost en iedere dag loopt ze te zaniken.. dus heb net even gezegd dat ze dan misschien wat eerder naar haar bed moet gaan en dat ze best een dagje met me mag ruilen.. dat ze dan wel voelt wat moe zijn is := Wilde ze niet.. flauw zeg!

Mwoah... het gaat niet zo als ik zou willen zegmaar.. Zoals nu ook, ben wel weer wat wakkerder dan voor ik even ging liggen maar nog steeds gewoon watterig in mijn hoofd.. dus ik lees de tekst wel maar ik neem niets op := Dus hoop dat het morgen beter gaat!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 19:19

Paula ik mag geen melk en soya,dus dat laat ik dan ook weg.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 19:19

Ik denk dat ze het dan zelf ook wel in de gaten heeft. Snap dat ook niet hoor... Ik merk wel aan mijn omgeving dat ze mijn vermoeidheid een beetje zat zijn... Vooral op school. Steeds meer reacties dat ze het niet aan mij zien en dat ze het apart vinden dat ik nog niets weet (van een arts). Net of ik het allemaal verzin. :? Als ze mij nou goed kenden en het verschil zagen tussen Paula vroeger en nu hielden ze wel hun mond.

Oh dat is wel balen zeg... Hopelijk snel wat helderder inderdaad.