Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat gebeurde mij namelijk. Ik heb echt weken lopen grijnzen, zelfs onder de douche stond ik nog te grijnzen. Heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld. Krijg toch de neiging om weer te beginnen, helaas had ik te veel last van andere bijwerkingen.Lalidan schreef:Ehm, erretje, je kan er ook juist heel erg opgewekt van worden!!Dat gebeurde mij namelijk. Ik heb echt weken lopen grijnzen, zelfs onder de douche stond ik nog te grijnzen. Heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld. Krijg toch de neiging om weer te beginnen, helaas had ik te veel last van andere bijwerkingen.
Maar er is echt maar 1 manier om erachter te komen hoe jij er op reageert: Gewoon nemen.
*. Dat zeggen ze er niet bij!simodi schreef:Erretje, dat klinkt toch wel heftig ... zolang je het met imigran ook redt misschien toch die maar nemen?
.
En daar word je ook niet gelukkig van..... Maar wat je zegt, stoppen kan altijd, dus na even twijfelen heb ik toch de arts vrijdag opgebeld dat ik het wil proberen. Morgen een lange afspraak waarbij we alles uitgebreid doorspreken, want aan lithium zitten nogal wat haken en ogen (erg strikt gebruiken, vaste tijden, 2 keer in de week bloedprikken om te kijken of je jezelf niet vergiftigt en meer van dat soort grapjes....). Dus ik ben benieuwd. Maar als het hetzelfde effect heeft wat de topamax op mij had, dan doe ik het ervoor! Zelfs voor de helft van het effect van topamax doe ik het

Ik heb net prismaatje (mijn prismabril) maar weer eens op gezocht. Kon hem haast niet vinden. Ik heb hem op en.......voel de pijn weg trekken. Heb wel vaker gehad na een migrane aanval dat mijn r. oog weer uit het spoor is. Schermpje ziet er ook beter uit.
Moet ik weer verplicht met dit ding op mijn neus lopen
Krijg ik standaart te horen van mensen die me allang kennen "Goh, sinds wanneer heb jij een bril" Allang.
Heb hem niet zo vaak op. Hopen dat dit helpt, wil niet naar ha voor medicatie. Heb al genoeg zooi te slikken.
Ik hoop alleen (ontopic) dat het ook helpt tegen de clusterhoofdpijn, want de combinatie lithium/verapamil schijnt lastig te zijn, zeker als je de verapamil wisselend slik (ik gebruik de verapamil alleen tijdens een clusterperiode).
Dus doen we maar niet meer. Lijkt me trouwens ook niks steeds zwanger zijn, al die kids.
Ik ben bewust kids loos. Leen die van mijn zusje nog wel eens.