Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AniekR

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 01:03

Ik kan me hier ook nog even melden. Heb ook het formaat dat je bijna alleen de zwart/wit of beige oma-bh's kan vinden. Zit tussen 80F en 80G in, maar smokkel vaak met een 85E om nog een beetje een leuke bh te kunnen vinden :+

Maar ik heb een borstverkleining aangevraagt en deze is ook goedgekeurd door de verzekering, hoef alleen nog maar te wachten op het ziekenhuis :):)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 01:40

Hey Aniek!
Wist niet dat jij zo'n cupmaat had! Dat is me nooit opgevallen :n

Mijn operatie is 18 augustus :):)

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 09:25

Hey Patricia! :D
Eigenlijk wist ik het van jou ook niet :o Maargoed zo vaak hebben we elkaar natuurlijk ook niet in levende lijve gezien ;)

En vet dat je dan geopereerd wordt! Hoe lang zat er bij jou tussen dat je van de verzekering gehoord hebt dat het goed was en dat het met het ziekenhuis rond was. Want ik wacht nou al 3,5 week op het ziekenhuis -O-

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 13:32

Wat raar van het ziekenhuis zeg! Ik kon binnen 2 weken terecht in een privekliniek :) Als je goedkeuring van je verzekering hebt kun je daar ook terecht he!!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 13:44

Hmm dat is wel een goede, heb even gegoogled en er zit wel een kliniek hier vlakbij. Maar op de een of andere manier vind ik dat toch wel wat spannender. Ziekenhuis weet je wel wat je hebt enzo ;)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 14:11

Ik ben echt vorstelijk behandeld in de kliniek. De benadering is zo veel meer persoonlijk, ik zou niks anders meer willen :') Ik ben behandeld in kliniek Klein Rosendael in Rozendaal bij Velp :) www.medinova.com

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 14:18

AniekR schreef:
Hey Patricia! :D
Eigenlijk wist ik het van jou ook niet :o Maargoed zo vaak hebben we elkaar natuurlijk ook niet in levende lijve gezien ;)

En vet dat je dan geopereerd wordt! Hoe lang zat er bij jou tussen dat je van de verzekering gehoord hebt dat het goed was en dat het met het ziekenhuis rond was. Want ik wacht nou al 3,5 week op het ziekenhuis -O-

Wil je het echt weten? :o
In juni 08 werd ik op de wachtlijst gezet, 18 aug ben ik aan de beurt :o

Zal ook wel verschillen per ziekenhuis :j

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 15:08

Zo, blijkbaar is het bij ziekenhuizen toch allemaal niet zo moeilijk als dat ze het maken.
Even een semi-boos telefoontje gepleegd en heb over 2 week een afspraak bij de anestesist en als het mee zit wordt ik dan ook begin juli geopereerd :+

En dan is er bij jullie wel flinke wachtlijst zeg, Patricia := Hier werd wachttijd van 2 maand aangegeven, maar die vrouw die ik zo juist aan de telefoon had vertelde dat in de zomervakantie vaak wel genoeg plek is.

IceMam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 15:13

Ik ben in hetzelfde ziekenhuis geopereerd als waar Patricia op de wachtlijst voor staat, en ik was binnen een paar maanden aan de beurt.
Ik weet niet waarom Patricia zo ontzettend lang moet wachten hoor.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 15:18

Vooral ook vervelend dat het zo lang duurt. Ik ben expres naar het Martini ziekenhuis gestapt hier in Groningen en niet naar het grote UMCG. Omdat de wachttijden hier toch korter zijn en hun afd. plastische chirurgie wel hoog aangeschreven staat.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 15:49

Ik zou ook niet in een UMC geopereerd willen worden. Ik ken 2!! mensen die daar een bvk hebben laten doen en die verminkt zijn door een assistent.. Snap dat die het ook moeten leren, maar toch!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 15:50

Nee idd, ik wil wel echt door een chirurg gewoon, moet er wel de rest van m'n leven mee lopen :+

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:28

Bij mij was de goedkeuring in februari en ik ben 20 mei geopereerd. Ook snel dus :j
Ik ben nog steeds erg tevreden met het resultaat. Maar ik ben het niet autorijden nu wel zat hoor ;)
Naja, nog even en het mag weer. De littekens zien er netjes uit. Alles is nog wel errug gevoelig.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:31

Goh, mag je niet autorijden na de operatie? Hoe lang dan niet?
En is dat vanwege de gordel?

(over paardrijden na die tijd durf ik nauwelijks te vragen...)

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:34

Wat ik gehoord heb kan je vlak na de operatie eerst bijna niks.
Je mag je armen eerst ook niet bewegen hea.

Denk dat een gordel om de eerste tijd ook niet lekker is idd ;)

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 20:31

_JL_ schreef:
mijn bh's van brastop zijn binnen, ik vind ze echt mooi :)
ze passen, maar zijn vrij nipt... vrees alleen dat de FF te groot gaat zijn...

Hier was eens iemand die door een lijstje van bravissimo in de war was voor de maat he?
in deze bh's staat UK: 32F, EUR: 70G, maar hij valt echt wel gewoon als een normale F hoor, zéker niet groter :)

he ja,

dat was ik
dus je hebt gewoon de maat besteld die je in nl ook altijd hebt? ik moet namelijk nog gaan bestellen bij bravissimo
had jij ook bij bravissimo besteld??

groetjes

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 20:57

bij Bravissimo bestel ik altijd gewoon de maat die ik in NL ook heb (of zou hebben, aangezien ik mijn maat in NL nauwelijks tegenkom)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:09

beantsje schreef:
Ik weet niet hoe oud je bent en ik wil je niet flauw maken maar toen ik 18 was, had ik cup C. Toen ik trouwde op mijn 24ste had ik D.
Nu ben ik 43, wel wat zwaarder maar niet dramatisch en heb ik cup G en xe lijken nog steeds te groeien...

Het gaat er niet om dat ze groeien :P Heb al 70G maar ze krimpen :P Of althans dat idee heb ik een beetje...
Maar kan er geen verklaring voor vinden :P

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 23:23

beantsje schreef:

Dat is niet vanwege de gordel (die heb ik nu tijdelijk ondr mijn armen/borsten), maar meer vanwege dat je misschien een plotselinge beweging moeten maken.
Dat heb ik al gemerkt toen er thuis iets omviel. Ik wilde het pakken, maar dat was even niet fijn :=

En paardrijden, dat wil je niet eens :D
Ik heb afgelopen week nog gevraagd wat ik met mijn paard mag doen. Ik mag hem aaien *\o/*

IceMam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 08:40

Kimmes schreef:
beantsje schreef:

Dat is niet vanwege de gordel (die heb ik nu tijdelijk ondr mijn armen/borsten), maar meer vanwege dat je misschien een plotselinge beweging moeten maken.
Dat heb ik al gemerkt toen er thuis iets omviel. Ik wilde het pakken, maar dat was even niet fijn :=

En paardrijden, dat wil je niet eens :D
Ik heb afgelopen week nog gevraagd wat ik met mijn paard mag doen. Ik mag hem aaien *\o/*

Hmmm, bij mij was het toch niet helemaal gelijk. Ik ben eigenlijk (mocht niet, maar kon niet anders) binnen 2 weken weer achter het stuur van de auto gaan zitten. Ik heb de stoel dichterbij gezet zodat ik mijn armen laag op het stuur kon doen, dus aan de onderkant van het stuur. En zo ging rijden best wel goed.
En paardrijden? Binnen 6 weken zat ik weer te paard en kon ik ook gewoon weer een paard masseren, en dat is geen licht werk. Overigens, dit wél met toestemming van de chirurg.
Ik heb overigens wel een open gaatje gehad dat pas na 2 maanden dichtging.

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:08

Naja, de ene PC zal meer waarschuwingen meegeven dan de ander.
Ondanks dat ik het vervelend vind, is het niet onoverkomelijk. Wat is nou 6 weken? Ik ben al over de helft ;)
Die adviezen zijn er vast niet voor niets. Je littekens schijnen mooier te genezen, als je de eerste tijd rustig aan doet, dus waarom niet?
En mijn paardje wordt goed gereden nu, dus ook die komt niets te kort. En zo lang het flutweer is, mis ik ook het buiten rijden niet :D
Daarbij loopt hij 24/7 in het land.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:48

Ik ga er ook zeker niet van uit binnen 6 week weer op het paard te zitten. Gelukkig zijn er twee mensen die hem wel een beetje voor me willen rijden. Wat mij betreft wordt hij 3x per week gereden ofzo, dat hij een beetje in conditie blijft. Maar verder redt hij zich ook wel met z'n vriendjes in het land ;)

En verder maar even kijken hoe vaak ik dan naar stal kan komen (zo'n 25 minuten met de auto bij m'n huis vandaan :\) om hem af en toe even te aaien ;)

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:52

een bh terugsturen bij brastop, storten ze dan gewoon je geld terug, of moet je ruilen of waardebon ed.?

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:08

Kimmes schreef:
Naja, de ene PC zal meer waarschuwingen meegeven dan de ander.
Ondanks dat ik het vervelend vind, is het niet onoverkomelijk. Wat is nou 6 weken? Ik ben al over de helft ;)
Die adviezen zijn er vast niet voor niets. Je littekens schijnen mooier te genezen, als je de eerste tijd rustig aan doet, dus waarom niet?
En mijn paardje wordt goed gereden nu, dus ook die komt niets te kort. En zo lang het flutweer is, mis ik ook het buiten rijden niet :D
Daarbij loopt hij 24/7 in het land.

Tot je hypertrofe littekens krijgt :') Maar dat krijgt maar 1 op de 1000, jammer dat ik die 1 was -:(- maar er zijn ook dingen die je gewoon echt niet wilt nee! Gewoon heel goed naar je lichaam luisteren :)

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:38

Miraza schreef:
Ik heb ook zo'n rotmaat! En idd kijken al die gasten eerst naar mijn borsten en daarna naar mij! En dan draag ik nog geen eens laag uitgesneden topjes! Een vriendin van mij heeft dezelfde maat en wilt ze laten verkleinen... Ik zit er soms ook wel aan te denken, vooral met joggen zitten ze in de weg en van een sportbh wordt ik benauwd...
Maargoed Marlies Dekkers en Sapph zijn goeie merken! Maar Esprit heeft ook grotere maten!
Bij Livera slaag ik altijd!

Ik heb laatst weer een poging gedaan bij Livera, maar niks gevonden ;(
Tot welke maat gaat Esprit dan? De meeste modellen maar tot D toch, sommige modellen tot E?
Ik kan sinds kort fijn hardlopen. Heb een bh van Marie-jo. Qua model lijkt hij niet op een sportbh dus hij zit ook niet vervelend.