Maar ik heb een borstverkleining aangevraagt en deze is ook goedgekeurd door de verzekering, hoef alleen nog maar te wachten op het ziekenhuis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AniekR schreef:Hey Patricia!
Eigenlijk wist ik het van jou ook nietMaargoed zo vaak hebben we elkaar natuurlijk ook niet in levende lijve gezien
En vet dat je dan geopereerd wordt! Hoe lang zat er bij jou tussen dat je van de verzekering gehoord hebt dat het goed was en dat het met het ziekenhuis rond was. Want ik wacht nou al 3,5 week op het ziekenhuis
_JL_ schreef:mijn bh's van brastop zijn binnen, ik vind ze echt mooi
ze passen, maar zijn vrij nipt... vrees alleen dat de FF te groot gaat zijn...
Hier was eens iemand die door een lijstje van bravissimo in de war was voor de maat he?
in deze bh's staat UK: 32F, EUR: 70G, maar hij valt echt wel gewoon als een normale F hoor, zéker niet groter
beantsje schreef:Ik weet niet hoe oud je bent en ik wil je niet flauw maken maar toen ik 18 was, had ik cup C. Toen ik trouwde op mijn 24ste had ik D.
Nu ben ik 43, wel wat zwaarder maar niet dramatisch en heb ik cup G en xe lijken nog steeds te groeien...
beantsje schreef:Goh, mag je niet autorijden na de operatie? Hoe lang dan niet?
En is dat vanwege de gordel?
(over paardrijden na die tijd durf ik nauwelijks te vragen...)
Kimmes schreef:beantsje schreef:Goh, mag je niet autorijden na de operatie? Hoe lang dan niet?
En is dat vanwege de gordel?
(over paardrijden na die tijd durf ik nauwelijks te vragen...)
Dat is niet vanwege de gordel (die heb ik nu tijdelijk ondr mijn armen/borsten), maar meer vanwege dat je misschien een plotselinge beweging moeten maken.
Dat heb ik al gemerkt toen er thuis iets omviel. Ik wilde het pakken, maar dat was even niet fijn
En paardrijden, dat wil je niet eens
Ik heb afgelopen week nog gevraagd wat ik met mijn paard mag doen. Ik mag hem aaien
Kimmes schreef:Naja, de ene PC zal meer waarschuwingen meegeven dan de ander.
Ondanks dat ik het vervelend vind, is het niet onoverkomelijk. Wat is nou 6 weken? Ik ben al over de helft
Die adviezen zijn er vast niet voor niets. Je littekens schijnen mooier te genezen, als je de eerste tijd rustig aan doet, dus waarom niet?
En mijn paardje wordt goed gereden nu, dus ook die komt niets te kort. En zo lang het flutweer is, mis ik ook het buiten rijden niet
Daarbij loopt hij 24/7 in het land.
Miraza schreef:Ik heb ook zo'n rotmaat! En idd kijken al die gasten eerst naar mijn borsten en daarna naar mij! En dan draag ik nog geen eens laag uitgesneden topjes! Een vriendin van mij heeft dezelfde maat en wilt ze laten verkleinen... Ik zit er soms ook wel aan te denken, vooral met joggen zitten ze in de weg en van een sportbh wordt ik benauwd...
Maargoed Marlies Dekkers en Sapph zijn goeie merken! Maar Esprit heeft ook grotere maten!
Bij Livera slaag ik altijd!