Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Verafjord schreef:welkom hier iejoor, concentratie is idd ook iets waar ik veel last van heb. Ik merk dat sommige dingen gewoon langs me heen gaan als mensen wat vertellen, vind ik zo aso van mezelf, maar het gebeurd me gewoon
iejoor62 schreef:Verafjord schreef:welkom hier iejoor, concentratie is idd ook iets waar ik veel last van heb. Ik merk dat sommige dingen gewoon langs me heen gaan als mensen wat vertellen, vind ik zo aso van mezelf, maar het gebeurd me gewoon
Thanx voor je welkom en ja, het gebeurd gewoon...echt balen hoor.
En dan die vermoeidheid erbij...bah, maar goed...gewoon verder gaan (zo goed als mogelijk).
sandra3235 schreef:Zo heb ik ook giga pijn na longeren en duizelingen,alleen de zweep vasthouden bezorgt me al pijn in ellebogen,polsen,schouders etc en dan heb ik het nog niet dat ik het idee heb dat alles draait,paard tegen de omheining loopt etc,hebben jullie daar ook last van?
Tips zijn welkom,...
[***] schreef:Gewoon even uit interesse .. Hoe gaan jullie om met mensen die jullie niet (lijken te) geloven? Of mensen die nog net geloven dat je misschien wel eens pijn hebt, maar die termen als fibromyalgie & CVS etc. iets vinden dat gewoon tussen je oren zit ... ?
Ik weet dat er zo'n mensen zijn, maar hoe ga je daarmee om? (als het mensen zijn waarmee je vaker in contact komt lijkt me dat niet zo echt simpel..)