edit; sorry voor spelfouten, ik probeer snel te typen met 1 hand (li-hand houdt ice-pack vast ) en das toch wat lastig blijkt nu
_Pien_
Geplaatst: 29-01-10 12:43
BrittKitt schreef:
Zachte taart is best te eten hoor, slagroomtaart ofzo
Ja, dat kan best die sop je zo naar binnen,
Britt
Geplaatst: 29-01-10 12:44
Ik heb alleen paracetamol meegekregen. Maar daar ben ik zo ziek van geweest dat ik nu nog een beetje huiverig ben om paracetamol te pakken. Heb nog nooit zo vaak overgegeven op een dag, dag erna niks meer genomen en beetje pijn gehad, maar dat liever dan zo ziek Paracetamol is niet bloedverdunnend, lees maar; http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/div ... eilig.html
Ik werd er ontzettend misselijk van, maar ik had de eerste dag ook wel redelijk veel pijn dus nam de hoogste dosering (2 om de 4 uur ofzo?), maar zodra ik daarmee stopte ging het meteen beter.
Ja ik weet niet meer hoe ik toen heb genomen, wel volgens de bijsluiter hoor en de lichtere variant van paracetamol he Heb iig niet de dosering overschreden! Ik kan er gewoon niet zo goed tegen denk ik.
Dat zou kunnen idd... ik zie ook al op tegen het moment dat de verdoving uitgewerkt is...
wilde eigenlyk springen vanavond. heb springles. ze hebben ook niet gezegt dat ik niet mag paardrijden. de vorige keer wel... kijk wel hoe t vanavond gaat met de pyn...
Ik zou het er niet op wagen denk ik. Of je moet je echt alweer hartstikke goed voelen? Helemaal gedrogeerd op je paard gaan zitten lijkt me ook niet zo'n goed idee
Ja maar ik merk niks van de pijnstilling, niet dat ik versuft ben ofzo, en als ik alleen laagparcourtje spring? Echt verrot.. Maar msischien is het wel verstandiger als ik niet ga springen vandaag..
cathyvans
Geplaatst: 29-01-10 15:22
Nee joh Itsmi, ga effe niet springen....Je weet nooit hoe je je voelt als de verdoving is uitgewerkt. Hou je pijnstillers bij de hand. Brrrr, als ik er nog aan denk (krijg nog liever een kind!) Sterkte joh! Gelukkig heb je het achter de rug.
Hahahah nou ik heb zo;n flauw vermoeden, dat ik liever dit heb als een bevalling, maar je hebt m;n dag weer goed gemaakt
Ik wil wel graag springen, maar verdoving is nog steeds niet uitgewerkt, dus ik denk dat ik straks heel veel pijn ga krijgen.. mag om half 5 pas de volgende pillen, dus ik hoop dat dan pas de verdoving uitgewerkt is!
Ben echt zat dat ik telkens op mn tong zit te bijten!
Pas maar op, dat moet je niet teveel doen hoor en op je wang ook niet. Dan krijg je pas echt pijn als je verdoving uitgewerkt is
itsmi
Geplaatst: 29-01-10 15:48
BrittKitt schreef:
Pas maar op, dat moet je niet teveel doen hoor en op je wang ook niet. Dan krijg je pas echt pijn als je verdoving uitgewerkt is
Haha ik doe het liever helemaal niet, maar hij schiet er telkens tussen, en voordat je dan weet wat er tussen je kiezen zit, heb je er al een keer op gebeten
Maar ik ga nu wat voelen, een beetje zeurderige pijn, geloof dat het nu uitgaat werken, ik voel het ook weer als ik op mijn onderlip bijt, mijn tong voel ik inmiddels ook weer aardig, dus bijten zal nu wel over zijn Hè gets, nu gaat het pas beginnen... Kan ik iig wel weer normaal drinken straks
laatst ben ik nog bij de tandarts geweest, en mn verstandskiezen hoeven er gelukkig niet uit! 1tje staat een beetje schaaf, maar niet te scheef. Voor de rest houd ik ze goed schoon dus mogen ze blijven zitten
itsmi
Geplaatst: 29-01-10 16:21
Nee ik bedoel dat als je in het openbaar drinkt nu, en alles loopt erlangs, denkt iedereen, gôh die is bezopen
itsmi
Geplaatst: 29-01-10 16:21
Toad schreef:
laatst ben ik nog bij de tandarts geweest, en mn verstandskiezen hoeven er gelukkig niet uit! 1tje staat een beetje schaaf, maar niet te scheef. Voor de rest houd ik ze goed schoon dus mogen ze blijven zitten
Jeempie, de paracetamol en tramadol werken echt goed! Nagenoeg pijnloos en heb gewoon kunnen avondeten! Deed er weliswaar wat langer over dan normaal, maar valt me niet tegen! Vorige keer had ik meer pijn, toen had ik ook alleen paracetamol...
Ben blij! Straks nog even lekker naar paardje!
Had dus misschien toch wel kunnen springen! Maar misschien dat het niet goed is voor je kaak als je de klappen van het neerkomen erop krijgt...???
Ik wacht dit weekend nog wel even met rijden anders...
Heb helaas wel een zwelling zitten nu op mijn wang:(
Goed koelen, dan wordt het niet blauw en trekt de zwelling het snelst weg. Wat fijn dat je geen last hebt! Hopelijk krijg je geen extra napijn omdat je nu meer doet. Maar dat zal wel meevallen. Hebben ze ze nu boven of onder weggehaald? Onderkaak is moeilijker te verdoven en daar heb je meestal ook meer last van.
Nou ze hebben aardig moeten boren ja! Onder en boven is getrokken en voor onder hebben ze echt flink geboord, hij is er in 6 stukken uitgekomen ofzo... Allemachies, dat deed zeer!
Zowel onder als boven was niet goed verdoofd! Ze begonnen met onder, met controle of het goed verdoofd was, maar ik voelde geen verschil (althans, weinig) toen hij de linkerkant van mijn lip aanraakte of de rechterkant..
En boven dacht ik dat goed verdoofd was,maar toen begon hij met trekken en gilde ik het zowat uit van de pijn, dus ook die werd extra verdoofd. Gôh volgens mij hebben ze nog nooit zo'n lastige patient gehad!
Heb de hele dag al gekoeld, was het nu even zat, want heb het ook al de hele dag koud!
Ik ga zo nog even naar stal, wat afleiding na de hele dag binnen zitten!
Lithya had het even eerder gezegd, had ik wel kunnen springen vanavond
Onder is ook heel moeilijk te verdoven vertelde de tandarts mij donderdag. Omdat de zenuw daar op de lijn van de onderkaak loopt en die moeten ze soort van plat leggen en daar is moeilijk bij te komen. Hij heeft mij donderdag ook extra verdoofd voor mijn gaatje. Hij was echt lief (voor het eerst) Heel vriendelijk en ik kreeg zelfs een schouderklopje achteraf dat het zo goed was gegaan Was om 10 over 9 binnen en rond een uur of 3 was de verdoving helemaal uitgewerkt. Enne, ze zijn wel wat gewend hoor, wat lastige patienten betreft!