[Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moirsa

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 15:51

CoriienRN schreef:
heb der ook een paar gehad in de klas.... en jah 1 deed het zelf grote narig heid gehad Ja

bij zich zelf? Clown

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 15:53

ejah... maar deed te zeer dus hahah

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 17:28

CoriienRN schreef:
ejah... maar deed te zeer dus hahah

iewll Clown
lekker dom ..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 17:34

jah ach.. jack ass doet het ook Knipoog

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 19:05

Ik vraag niks.
Zeg gewoon dat ik een piercing ga zetten.
Ze vinden bij mij alles prima!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 19:10

hahah jah das lekker Haha!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 19:39

Wat is nou eigenlijk een 'standaard' maat voor het bolletje van je tongpiercing? Want ik heb nu een vrij grote, maar echt geen idee hoe groot, en ik wil via internet nieuwe bolletjes bestellen.

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 19:50

Ik heb geen idee wat jij met een standaardmaat bedoeld.. Ik heb in ieder geval 4 mm, dat is klein. Foto staat paar pagina's terug Lachen

Edit: Pagina 51 Clown

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:06

mijn balletjes zijn net zo groot als me navel balletjes

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:24

_Sas_ heeft echt een heel klein bolletje das een 4 mm ik heb een slag groter das een 5 mm foto staat op pagina 52
Denk dat jij dan een 6 mm hebt. Dus zou je terug kunnen naar een 5. 5 vind ik zelf ideaal!

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:35

Ik heb vanmiddag een helix laten piercen.
Deed totaal geen pijn.
Maar nu is hij een beetje opgezet(me oor) naast de piercing zegmaar is dat normaal en moet dat nog slinken of zit het niet goed?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:36

trekt weg.. ik heb hem laten schieten deed echt f*cking pijn

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:38

Oke gelukkig.
Heb geen zin in een bloemkool oor;)
Bij mij deed ze die tang erop en toen voelde ik een heel klein prikje.
Ik dacht echt whuuut is dit het.
Navelpiercing doet 13467x pijner Knipoog

love_fire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:54

navelpiercing viel opzich ook wel mee hoe pijn dat deed Knipoog maar elke gevoelens bij iedereen is anders Duivel

een vriendin van mij had een tragus piercing,! maar een paar weken later , was ze er aan blijven hangen en was die uitgescheurd, pijnlijk,! Bloos! Maar ik vind een tragnus piercing wel mooi Lachen .

maar even over mijn navelpiercing Vork Toen ik mijn navelpiercing heb laten zeggen,! welke piercingstaal kreeg je er ook al weer in hoe heet dat Tong uitsteken titanum ? toch!
Want ik had laatst een piercing gekocht, maar dat was denk ik nep staal,! chirurgisch denk ik Lachen ,
maar die werd meteen ontstoken,! en toen ik die ene er in deed, die je gelijk erin krijgt als die geprikt word, was meteen alles weer goed Clown ! dus die moet ik dan die staal kopen maar dat is dus als ik het goed heb titanium? hoe je het ook maar schrijft Slapen want iedereen zegt weer iets anders,! maar misschien kan ik die neppe staal er ook wel pas na een half jaar in doen, dat ik er dan wel over kan,! Of ik kan er helemaal niet over Tong uitsteken

groetjes

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 21:10

Titanium.
Kan wel kloppen dat je van chirurgisch staal ontstekingen krijgt.
Heb ik vaker gehoord.

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 21:12

Van de queen of rings:

Wat is het verschil tussen chirurchisch staal en titanium?

Titanium is een nikkelvrij metaal. Chirurgisch staal bevat een heel klein beetje nikkel. Titanium geneest hierdoor veel beter, de genezingsduur kun je halveren en je hebt veel minder last van ontstekingen. Heel veel mensen hebben toch in mindere of meerdere mate een allergie of overgevoeligheid voor nikkel.

love_fire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 21:15

oke bedankt, dan koop ik wel titanuim! , wel beetje duurder denk ik maar met deze heltijd rondsjauwen is op het laatst ook saai Lachen

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 21:35

Mazzel-meid schreef:
jetjuh schreef:
Als je nou last blijft houden van een "wat ontstoken" tong, is Bocasan misschien een oplossing. Bocasan van oral B is een poeder die je oplost in warm water en waarmee je een minuut lang spoelt. Het is letterlijk: "ter voorkoming van ontstekingen in de mondholte". Ik heb het zelf gebruikt toen mijn tandvlees zwaar onstoken was. Het prikt niet en ontsmet super! Dus als je last houdt.... Lachen

bedankt voor de goede tip! zal morgen eens op zoek gaan. waar kun je dat halen'?
Gewoon bij de drogist?

zeezout is ook een optie Lachen eens kijken of we dat toevallig hebben..

Apotheek (daar heb ik het zelf gehaald), waarschijnlijk ook wel drogist (etos etc) Veel succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 22:39

Gisteren mijn verticale clithoodpiercing laten zetten.
Geweldige piercer,Sharon van Dare2wear,wat een supergaaf mens is dat.
Ik vond het echt 100%meevallen,was reuze op mijn gemak en het was zo klaar,geen centje pijn.
Weet ookal de volgende piercing(dermal)die zij bij mij mag gaan plaatsen... Haha!

Wanneer reden jullie weer paard(de dames met een clithood),ik heb echt niet een idee wanneer ik dat weer zou kunnen....

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 23:22

Ik een kleine week erna al weer. Ik vond het zetten wel enorm veel pijn doen.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 23:25

Ik ben ook allergisch voor nikkel. Bij mij is de boel meteen helemaal ontstoken als ik er een piercing van chirurgisch staal in doe. Helaas zijn er weinig leuke navelpiercings van titanium Boos!

darkchrystal; echt wel stoer dat je 'm hebt laten zetten Ja Zou ik echt niet durven!

jetjuh; bedankt Lachen ga morgen eens op pad Haha!
Ik heb er overigens geen last van, tenminste niet in de zin van pijn. het is alleen rood en wat dik, maar ik hoop dat t niet verder gaat ontsteken ofzo

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 00:22

graag gedaan Lachen

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 00:46

Tooske schreef:
_Sas_ heeft echt een heel klein bolletje das een 4 mm ik heb een slag groter das een 5 mm foto staat op pagina 52
Denk dat jij dan een 6 mm hebt. Dus zou je terug kunnen naar een 5. 5 vind ik zelf ideaal!

Er was een groter bolletje opgezet om te voorkomen dat ik zo'n kuiltje in m'n tong zou krijgen, dus vandaar Lachen

Maar vind het wel handig om een beetje te weten hoe het er nou uitziet in het echt, in de etalage/op internet heb je toch een ander beeld vind ik...

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 10:05

Ik wil ook een intiempiercing, maar k ben helemaal niet thuis in die benamingen. Welke kan ik het beste laten zetten, waar kan ik hem het beste laten zetten en hoeveel pijn doet het *schijtbak met fobie voor naalden*
@ Darkchrystal, bedoel je dare2ware in Amsterdam? Ik was net op hun site, ik was aan het zoeken naar voorbeelden en informatie maar kan nergens echt veel vinden...

miekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 11:08

Ik heb dus eind oktober een navelpiercing laten zetten, maar deze wilde dus absoluut niet goed genezen. (heb ook een tongpiercing en deze was snel genezen, nooit last van gehad). Nu ben ik half januari (geloof ik?) naar piercing shop hier in de buurt gegaan en die schrok wel toen ze hem zag, maar ze zei dus dat hij met verkeerde piercing was gezet. Ze mogen tegenwoordig enkel nog met titatnium gezet worden en bij mij was hij dus met chir. staal gezet. Afijn, zij er een andere ingezet van titanium en dan moest ik hem 1 á 2 keer per dag spoelen met zeezout oplossing. Het ging wel iets beter, maar hij blijft gewoon rood zien. Nu lijkt het dus sinds vorige week ofzo dat hij aan het uitgroeien is, er zit nu gewoon veel minder vel tussen zeg maar dan er eerst zat.
Ik ben het gedoe met dat ding inmiddels zo beu dat ik hem er eigenlijk gewoon uit wil halen, maar heb dus ook gehoord dat het gevaarlijk is om hem eruit te halen als er nog vuiligheid inzit zeg maar. Dat zou enkel lang het staafje naar buiten kunnen komen.

Misschien zit hier iemand die weet of ik hem er gewoon uit kan halen? Of wat ik anders het best kan doen? Ben dat ding nu echt helemaal zat Boos!