Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:@Tulandro wordt er nu iets aan je vitamine B12 tekort gedaan?
Zo ja en je houdt dezelfde klachten dan kan je je misschien laten doorverwijzen naar een reumatoloog.
@sronnie, hoe is het gegaan vandaag?
Frozenstar schreef:Blijf je niet onder controle Tulandro bij de reumatoloog?
Tulandro schreef:Frozenstar schreef:Blijf je niet onder controle Tulandro bij de reumatoloog?
Nee, de diagnose is gesteld, en toen hoefde ik eigenlijk niet meer terug te komen..
Tulandro schreef:Ik had ook andere klachten de laatste maanden erbij gekregen, dus ik ben naar de neuroloog geweest en een oogarts. Ik heb een EMG gehad, waardoor dat tunnelsyndroom onderzocht wordt in je armen, maar dat had ik niet. Uit de bloedtest kwam dat ik een tekort had aan vitamine B12, en als ik dan op internet kijk.. staan daar verschrikkelijk veel van mijn klachten bij? Ook heel veel fibro klachten..
sronnie schreef:http://www.bewegenmetreuma.nl
Kreeg deze link van iemand en heb me ook aangemeld, zijn geen moeilijke/zware oefeningen maar schijnen wel goed te werken.
Krijg je iedere week 3 nieuwe oefeningen gebaseerd op wat je die week daadwerkelijk hebt gedaan (moet je invullen op de site) en wat je sowieso dagelijks/wekelijks doet.
Ben benieuwd of ik dit ga volhouden
luuntje schreef:Sronnie kom je niet in aanmerking voor de ziektewet?
Ga zo eens kijken op die site.
luuntje schreef:Sronnie kom je niet in aanmerking voor de ziektewet?
Ga zo eens kijken op die site.
liesje23 schreef:Ik ken iemand die is geheel afgekeurd met fibro, en heeft dus een wao uitkering ... maar die heeft het wel in ergere mate dan dat ik het heb hoor...