Lovely1 schreef:Wat een fijne verhalen van jullieen wendjuh gefeliciteerd!! Lekker na de H&M en Hunkemöller om sexy lingerie te kopen dat niet op die van oma lijkt
![]()
Ik kijk net weer in de spiegel, ze zijn gewoon te groot en passen niet bij mij..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely1 schreef:Wat een fijne verhalen van jullieen wendjuh gefeliciteerd!! Lekker na de H&M en Hunkemöller om sexy lingerie te kopen dat niet op die van oma lijkt
![]()
Ik kijk net weer in de spiegel, ze zijn gewoon te groot en passen niet bij mij..
![]()
Clovertje schreef:Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden voor de 17e... Hebben jullie nog tips voor me om de zenuwen een beetje in bedwang te houden?
wendjuh schreef:pff ik word nu al gek van de zenuwen, nog 2 weken,
Ik lig over vanalles naar te denken,
wat nou als ik snachts en overdags naar de wc moet? kan ik dat zelf? of moet ik daarmee geholpen worden? wat ik helemaal niet zie zitten, dat mensen mij moeten helpen met naar de wc te gaan.
Kan ik snachts alleen maar op mijn rug liggen?
ik kan nu al moeilijk op mijn rug liggen vanwege de pijn![]()
De pijn naar de operatie.
Zal ik wel blij zijn met het resultaat? krijg ik geen spijt?
Ik word gek van dat denken.
Ik mag eigenlijk niet meer roken voor de operatie, en dat is me goed gelukt,
behalve deze week, heb ik weer veel te veel gerookt![]()
Wat moet ik doen tegen die zenuwen? tegen dat nadenken?
wendjuh schreef:pff ik word nu al gek van de zenuwen, nog 2 weken,
Ik lig over vanalles naar te denken,
wat nou als ik snachts en overdags naar de wc moet? kan ik dat zelf? of moet ik daarmee geholpen worden? wat ik helemaal niet zie zitten, dat mensen mij moeten helpen met naar de wc te gaan.
Kan ik snachts alleen maar op mijn rug liggen?
ik kan nu al moeilijk op mijn rug liggen vanwege de pijn![]()
De pijn naar de operatie.
Zal ik wel blij zijn met het resultaat? krijg ik geen spijt?
Ik word gek van dat denken.
Ik mag eigenlijk niet meer roken voor de operatie, en dat is me goed gelukt,
behalve deze week, heb ik weer veel te veel gerookt![]()
Wat moet ik doen tegen die zenuwen? tegen dat nadenken?
MissJ schreef:Hoera voor het gevoel in de tepels.
Ik rook niet, maar mijn pc had het erover dat de wondgenezing langzamer gaat als je rookt.
wendjuh schreef:Bedankt voor jullie lieve reacties!
Inderdaad veel afleiding zoeken! dat helpt, en zeker er over praten dat is ook fijn!
Ik kom net van het ziekenhuis af,
voor een intakegesprek en ik moest bloed prikken,.
als ik erg zenuwachtig was de dag van de operatie geven ze mij iets dat ik rustig word.
en naar de operatie als ik dan veel pijn heb, krijg ik gewoon meer pijnstillers dat is wel een fijne gedachte.